jack Odesláno 4. leden 2006 Sdílet Odesláno 4. leden 2006 Zdravim, tak jsem premyslel, jestli je kvuli spotrebe u 406 1,9TD, rok 98, lepsi vyradit z kopce, nebo tam nechat rychlost, aby se motor tocil diky setrvacnosti, jako je tomu u modernich strikacek. Je tam normalni cerpadlo, tak nevim, myslim si ze je lipsi vyradit. Co vy na to? Dikys Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romis Odesláno 4. leden 2006 Sdílet Odesláno 4. leden 2006 kvuli spotřebě vyřazovat z kopce???? To nechápu, ono vyřazovat a jezdit bez kvaltu je vůbec dle mého názoru pěkná hovadina. Kvuli 0.1 l nafty to snad ani za to nestojí (to? můj názor) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boob Odesláno 4. leden 2006 Sdílet Odesláno 4. leden 2006 A kor ted v zime uz kvuli bezpecnosti....muj nazor je nevyrazovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 4. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2006 Neni to 0,1l paliva ale tak 15x vic a nemluvil jsem o povrchu kde je snih a led, byl to obecny dotaz. Slo mi o to zda se cerpadlo pri pusteni nohy z pedalu a zarazeni rychlosti z kopce taky uzavre, nebo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kralda Odesláno 4. leden 2006 Sdílet Odesláno 4. leden 2006 Taky jsem měl Pegy 406 1.9TD a z kopce jsem vyřazoval vždycky, jde o zvyk. Dřív když se jezdilo jen Škodovkama a spol, tak jezdit z kopce na 4 stupeň bylo o ztrátě ryvchlosti a ne o šetření paliva. Dneska jezdím s Nissanem X trail 2.2 dCI a vyřazuju stále. Podle mě je to o tom, kdo a kdy se na čem učil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kveton Odesláno 4. leden 2006 Sdílet Odesláno 4. leden 2006 ja vyrazuju taky, je to zvyk a taky to dost zpomaluje, ale kdyz vyradim, tak 406ka dokaze jeste krasne zrychlovat. je to jak o zvyku, tak i o uspore paliva (vyzkouseno na D1 a neni to jen o 0,1l nafty) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hadra Odesláno 4. leden 2006 Sdílet Odesláno 4. leden 2006 Já se 106 jak kdy...., s Escortem jo, a se simsonem vždycky páč se přetáčí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chuck11 Odesláno 4. leden 2006 Sdílet Odesláno 4. leden 2006 No ono je kopec a kopec vono i rychlosti někdy z kopce brzdím abych šetřil brzdy:D No a vyřazovat jinak vyřazuje snad každej. Není jak autíčko pořádně rosfoukat:D a pak ho nechat sfištět na volnoběhu:cool: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romis Odesláno 4. leden 2006 Sdílet Odesláno 4. leden 2006 já prostě nevyřazuju, Po zkušenosti z jedné cesty kdy jsem jednu cestu řídil já (pořád rychlost) a cestu zpět řídil kolega (vyhozená rychlost, vyjížďkový tempo) a byla spotřeba cca o 0,2 l/100 km menší v případě kolegy. Tak na to se můžu vyprdnout. Prostě je to zvyk z náklaďáku nevyřazovat. jinak jezdim pořád za průměrnejch 6 l D/100 km. A jestli mi chceš Jacku tvrdit, že cestou na volnoběh ušetříš 1,5 l nafty (tak se mi tomu moc nechce věřit) Protože po šestiletym ježdění do Plzně (Kralovice, Slapy, atd) mi nikdy nepřišlo, že ježděnim bez rychlosti by jsme ušetřili, akorát by tu všechnu zátěž odsrali brzdy (Klidně si vyřazuj, hlavně a? se Ti zase podaří včas zařadit HAWK) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igor.sk Odesláno 4. leden 2006 Sdílet Odesláno 4. leden 2006 Vyraďujem, ide o cit. Ak sa to prudko rozbieha tak ju tam hodím. Ak nie tak si užívam ticho. Keď som viacej jazdil náklaďákom na sólo a mal som toho plné zuby vyradil som aj tam. Vždy ide o cit pri vyradení či si to môžeš dovoli?. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajdamek Odesláno 4. leden 2006 Sdílet Odesláno 4. leden 2006 Já zkoušel vyřazovat z kopce u 607 a podle palubáku žádný rozdíl ve spotřebe není. U Td by to možná smysl mělo, protože má jiný převody [upravil dne 4/1/06 Ajdamek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 4. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2006 nemysle jsem ze se spotreba snizi o 1,5l na 100km, ale ze palubni pocitac ukaze 1,5l za hodinu a pri zarazeni rychlosti OL. Ale porad tu pisete o tom jak je kdo naucenej,ale nikdo nedokaze rict, zda u 406 1,9 TD (cerpadlo) se z kopce se zarazenou rychlosti a pustenou nohou z plynu cerpadlo uzavre, nebo jesti neco strika do motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 6. leden 2006 Sdílet Odesláno 6. leden 2006 no, vzhledem k tomu, že se tady zase porovnávají hrušky s jablkama... Benzínové motory (i) a motory TDI - obecně vyřazovat se nedoporučuje - kdo zná trochu fyziku, ví, že existuje něco jako hnaná - hnací soustava.(kdo nezná a zajímá ho to, nech? se to doučí) Motory D, TD (PSA) - mechanika.... jako stará šádovka. MMCH: nejlepší, jak ušetřit, je u těchhle motorů vypínat motor - ale pak nefunkuje posilovač řízení. jack: řekl bych, že tam bude nějaká regulace otáček - by motor na volnoběch nechcíp... předpokládám, že nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 6. leden 2006 Sdílet Odesláno 6. leden 2006 Motory D, TD (PSA) - mechanika.... jako stará šádovka. MMCH: nejlepší, jak ušetřit, je u těchhle motorů vypínat motor - ale pak nefunkuje posilovač řízení. posilovač řízení u škodovky :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan 406 1.8i Odesláno 6. leden 2006 Sdílet Odesláno 6. leden 2006 při jízdě s kopce při vyřazení nic neušetříš,ono se stačí dívat na palubní počítač a ten ti ukáže spotřebu 0 když jedeš s kopce se zařazeným rychlostním stupněm bez plynu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kšanda Odesláno 6. leden 2006 Sdílet Odesláno 6. leden 2006 kdyby vám to na volnoběh taky chcípalo tak si v serpentýnách rozmyslite vyřazování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinďa Odesláno 6. leden 2006 Sdílet Odesláno 6. leden 2006 U starých ŠKODOVEK to mělo význam. Ale u novějších aut, si myslím, že už to nebude mít tak velký rozdíl při brždění motorem. Skoušel jsem P 406 jezdit tak i tak a nebyl mezi tím skoro žádný rozdíl. [upravil dne 6/1/06 Pinďa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.