Jump to content

406 1,9TD, lepsi vyradit z kopce?


jack
 Share

Recommended Posts

Zdravim, tak jsem premyslel, jestli je kvuli spotrebe u 406 1,9TD, rok 98, lepsi vyradit z kopce, nebo tam nechat rychlost, aby se motor tocil diky setrvacnosti, jako je tomu u modernich strikacek.

Je tam normalni cerpadlo, tak nevim, myslim si ze je lipsi vyradit.

Co vy na to?

Dikys

Link to comment
Share on other sites

Taky jsem měl Pegy 406 1.9TD a z kopce jsem vyřazoval vždycky, jde o zvyk. Dřív když se jezdilo jen Škodovkama a spol, tak jezdit z kopce na 4 stupeň bylo o ztrátě ryvchlosti a ne o šetření paliva. Dneska jezdím s Nissanem X trail 2.2 dCI a vyřazuju stále. Podle mě je to o tom, kdo a kdy se na čem učil.:super

Link to comment
Share on other sites

já prostě nevyřazuju,

Po zkušenosti z jedné cesty kdy jsem jednu cestu řídil já (pořád rychlost) a cestu zpět řídil kolega (vyhozená rychlost, vyjížďkový tempo) a byla spotřeba cca o 0,2 l/100 km menší v případě kolegy. Tak na to se můžu vyprdnout.

Prostě je to zvyk z náklaďáku nevyřazovat.

jinak jezdim pořád za průměrnejch 6 l D/100 km.

A jestli mi chceš Jacku tvrdit, že cestou na volnoběh ušetříš 1,5 l nafty (tak se mi tomu moc nechce věřit)

Protože po šestiletym ježdění do Plzně (Kralovice, Slapy, atd) mi nikdy nepřišlo, že ježděnim bez rychlosti by jsme ušetřili, akorát by tu všechnu zátěž odsrali brzdy (Klidně si vyřazuj, hlavně a? se Ti zase podaří včas zařadit HAWK)

Link to comment
Share on other sites

Vyraďujem, ide o cit. Ak sa to prudko rozbieha tak ju tam hodím. Ak nie tak si užívam ticho. Keď som viacej jazdil náklaďákom na sólo a mal som toho plné zuby vyradil som aj tam. Vždy ide o cit pri vyradení či si to môžeš dovoli?.:papa

Link to comment
Share on other sites

nemysle jsem ze se spotreba snizi o 1,5l na 100km, ale ze palubni pocitac ukaze 1,5l za hodinu a pri zarazeni rychlosti OL.

Ale porad tu pisete o tom jak je kdo naucenej,ale nikdo nedokaze rict, zda u 406 1,9 TD (cerpadlo) se z kopce se zarazenou rychlosti a pustenou nohou z plynu cerpadlo uzavre, nebo jesti neco strika do motoru.

Link to comment
Share on other sites

no, vzhledem k tomu, že se tady zase porovnávají hrušky s jablkama...

Benzínové motory (i) a motory TDI - obecně vyřazovat se nedoporučuje - kdo zná trochu fyziku, ví, že existuje něco jako hnaná - hnací soustava.(kdo nezná a zajímá ho to, nech? se to doučí)

Motory D, TD (PSA) - mechanika.... jako stará šádovka.

MMCH: nejlepší, jak ušetřit, je u těchhle motorů vypínat motor - ale pak nefunkuje posilovač řízení.

jack: řekl bych, že tam bude nějaká regulace otáček - by motor na volnoběch nechcíp... předpokládám, že nie?

Link to comment
Share on other sites

U starých ŠKODOVEK to mělo význam. :aut

Ale u novějších aut, si myslím, že už to nebude mít tak velký rozdíl při brždění motorem. Skoušel jsem P 406 jezdit tak i tak a nebyl mezi tím skoro žádný rozdíl. :myslim:myslim:myslim

[upravil dne 6/1/06 Pinďa]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...