KoudaK Odesláno 14. listopad 2016 Sdílet Odesláno 14. listopad 2016 Kamionu je to jedno oni tema kolama na návěsu klidně na ten chodník najedou.. Ovšem pokud tam nějaké chytrák nedá značku.. No uvidíme jak to dopadne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 15. listopad 2016 Sdílet Odesláno 15. listopad 2016 Přesně takhle jsem to myslel v minulém příspěvku, když člověk chce a podíli se na tom osobně aktivně tak to jde, jenom nebýt líný. https://www.novinky.cz/zahranicni/svet/420700-ridici-v-praze-blednou-zavisti-japonci-opravili-obri-krater-za-tyden-cesi-potrebuji-leta.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 15. listopad 2016 Sdílet Odesláno 15. listopad 2016 (upraveno) Odborníci (zelení) to nazývají "zklidnění dopravy", tzn. auta nemohou projet, kamiony čekají, viz např. Náchod. Myslí si, že díky tomu kamiony a autobusy přestanou jezdit. Upraveno 15. listopad 2016 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 15. listopad 2016 Sdílet Odesláno 15. listopad 2016 Do doby, než tam potřebují projet hasiči, záchranka,... (tím narážím na Náchod) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Midloch Odesláno 15. listopad 2016 Sdílet Odesláno 15. listopad 2016 V tomto konkrétním místě vidím že je značka zákaz vjezdu náklaďáku osazená, takže pokud byl zákaz často porušovaný, tak si asi policie, jako účastník stavebního řízení, vymínila zmenšení poloměrů zatáčení natolik aby náklaďák projel ztěží. Místní autobusoví dopravci jsou ze zákona také účastníkem stavebního řízení, pokud mají v místě stavby trasu. Minimálně už z důvodu postupu výstavby a možnosti zpožďění linek, takže ke stavbě dávali svoje připomínky a požadavky také. Stejně tak jsou účastníkem stavebního řízení i hasiči a záchranka. Pokud je silnice ve vlastnictví státu nebo kraje (tj. I. - III. tř.) pak chodníky mohou nebo musí patřít obci nebo městu, která je spravuje za své peníze. Nechce aby na chodník auta najížděla, proto je v těchto místech pak požadavek na výšku obruby větší. Samozřejmě vlastníci se o tyto komunikace nestarají, pouze kladou požadavky jako vlastníci, takže se k věci vyjadřuje i pověřený správce (u silnic SÚS, ŘSD) u chodníků technické služby apod. Úkolem projektanta je jenom VŠECHNY tyto požadavky zapracovat a navrhnout stavbu tak aby plnila všechny aktuální normy. Pokud neplní, musí investor zažádat na ministerstvu dopravy o udělení vyjimky. Součástí dokumentace musí být i dokladování tzv. vlečných křivek na vozidla, která mají požadovaným úsekem projíždět. Ty jsou definované technickým předpisem, nebo si je mohou dopravci dávat sami. Stavební povolení vydává speciální stavební úřad a pokud nejsou naplněny všechny požadavky tak jej prostě nevydá. Navíc jsou tyto povolovací procesy územního rozhodnutí a stavebního povolení povinně zveřejňované a vyvěšované. Každý má možnost se k nim vyjádřit. Toho využívají zase další aktivisti a ochránci, Můžete i vy pokud jste příslušní v daném místě. Každá z dotčených stran má snahu z dotyčného investora sedřít kůži naplněním vlastních investičních požadavků. Takže proces je někdy zdlouhavý, náročný a hlavně hodně drahý. Nedávno jsem četl článek o tom, že žádné město ještě nedosáhlo naplnění požadavků zvýšené dopravní zátěže budováním a zkapacitňováním komunikací a parkovišť. Naopak restrikce v dopravě a přechod na alternativní formy pohybu po městě jsou prý řešením jak zlepšit kvalitu bydlení. Magistráty, obce a dopravní inženýři PČR se toho drží. Je to trend dnešní doby. S tím se budeme muset smířit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 16. listopad 2016 Sdílet Odesláno 16. listopad 2016 A co potom, až na jakýkoliv krukáč vjede tříčlánkový autobus Van Hool AGG300. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 16. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 16. listopad 2016 OKčko. Tenhle Bus je NADROZMĚR, tzn. že MUSÍ jezdit jen po předem schválených trasách (podobně jako po D1 jezdí kamion s návěsem + přívěsem). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 16. listopad 2016 Sdílet Odesláno 16. listopad 2016 Medvěd, jako by si nevěděl, že ,,kruháče" jsou v ČR móda a proto se dělají všude, byť i na nesmyslných místech. Máš pravdu, že autobus je svojí délkou výjmečný v ČR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 16. listopad 2016 Sdílet Odesláno 16. listopad 2016 Jak je vidět, tak ani nemusí, naopak ho museli odtáhnout Nicméně když se dokázal vymotat i u závor Terminálu 1, projet kruháč u Terminálu 3 a vyjet na Veleslavíně z točny, tak už by se asi vešel i tady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 17. listopad 2016 Sdílet Odesláno 17. listopad 2016 (upraveno) Jsou to jen dětské nemoci to proč " šel domu na klacku". Nebo i jinak i nové auto se může pokazit. Tuten kousek není nový je to r.v. 2010 a prošel střední opravou s výměnou motoru a některých jiných celků. Díky odlišnosti koncepce konstrukce oproti momentálně používaným kloubovým vozům je tento vůz až nad očekávání obratný a vcelku použitelnější než byl ten čtyřnápravový mercedes který potřeboval v zatáčkách i v nájezdech a výjezdech do zastávek o dost více místa. Včera jsem mluvil s instruktorem z naší autoškoly který se svezl jak s tímhle Van Hoolem tak tím Mercedesem a říkal že pokud by osobně měl rozhodovat tak raději toho Belgičana. Odedneška by měl být zase v provozu včera se jezdili po opravě nějaké zkušební kilometry a snad se měla zkoušet průjezdnost i v jiných částech města tam kde by se eventuálně to auto mohlo nasazovat. Na yutubu by se mohli objevit videa z těch projížděček a určitě tam jsou videa z jiných měst kde se ty vozy používají hledej : Van Hool 3000AG Autoškolák říkal že fakt je to svezení trochu o něčem jiném než v současně používaných vozech. Medvěd ano při pravidelném provozu musí jet po schválené trase ostatně ale všechny linky mají jasně danou trasu která je daná licencí. Ale při projížděčkách jezdil všemožně po Praze v doprovodu dvou dispečerských vozidel. Upraveno 17. listopad 2016 uživatelem Vena garážmistr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.