Zarek Odesláno 9. listopad 2016 Sdílet Odesláno 9. listopad 2016 Ráno po zapnutí kľúča sa objaví tento nápis Electronic ignition fault naskočí oranžový kľúčik v rámčeku auto točí ale nenaskočí. Keď vypnem kľúč viac krát za sebou hláška nenaskočí auto naštartuje a ide bez problémov. Poradí niekto čo asi odchádza? Ďakujem za odpovede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 9. listopad 2016 Sdílet Odesláno 9. listopad 2016 Závada imobilizéru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 9. listopad 2016 Sdílet Odesláno 9. listopad 2016 Kontakty ve spínací skříňce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nick406 Odesláno 10. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2016 Řekl bych že bude chyba někde ve spínací skřínce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zarek Odesláno 26. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. prosinec 2016 Po viacnásobnej snahe vyblokovať imobilizér sa to podarilo zabral až tretí software v riadiacej jednotke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 26. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2016 Toto je většinou závada ve snímacím kroužku u spínačky (500,-kč) Mě to dělal vadnej drát mezi BSI a řídící jednotkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skorpion Odesláno 12. květen 2021 Sdílet Odesláno 12. květen 2021 (upraveno) Edit: vyřešeno. Dole vysvětlím co a jak. Ahoj klubáci, ať nezákládám nové téma dám dotaz tady. V neděli po příjezdu domu ze srazu mi před garáží na volnoběh chcíplo auto (Coupe, XFX semimux). Závada výše zmíněná, k tomu kontrolka klíčku. Auto nenastartuje. Diagnostika nenačte jednotku motoru, ani když ji vyberu manuálně. BSI hlásí chybu komunikace s jednotkou motoru taky, viz obrázek dole. Což odpovídá tomu, co píše @Dave_k Prošel jsem pojistky a zjistil jsem, že mi to pálí pojistku motoru 24. To by měla být pojistka na dvojité relé a počítač vstřikování? Tím je myšleno ECU? Nevím, tenhle popis mám z knížky. Každopádně pokud se přes F24 napájí i ECU, tak pak dává smysl, že je bez napětí a nekomunikuje. Mám ještě od člena elektrické schéma, tam jsem si vyznačil, co vše souvisí s F24, mám to správně? Nemáte někdo radu, co zkontrolovat? Mohl by mi prosím někdo napsat, co jsou ty vyznačené kódy na schématu? Zkusil bych je postupně projít, něco z toho přeci musí tu pojistku pálit. Edit: takže už je známá příčina. Jeden klubák mi zaslal schémata k mému autu, tak jsem to postupně prošel. Odpojil jsem postupně vše, co je podle schématu na F24. Takže dvojrelé, ECU, BSI žlutý konektor. Pak už zbývá jen spínačka a taky snímač rychlosti na převodovce. Bez spínačky by se mi to blbě zkoušelo, takže jsem si šel zlomit ruce pod motor a po odpojení snímače a následně otočení klíčkem se pojistka už nepřepálila. Tak jsem postupně pozapojoval vše krom snímače a výsledek je, že auto nastartovalo. Upraveno 15. květen 2021 uživatelem skorpion Vyřešeno Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kluknawa235 Odesláno 16. květen 2021 Sdílet Odesláno 16. květen 2021 Ahojte. aby som nezalkadal zbytočne nove vlákno píšem sem. mam P406 R.V 99 RHZ Skratka auto sa odstavilo v pohode, po 2 a pol týždňa som išiel naštartovať ale bola vybita baterka a vtedy som si všimol na prístrojovke kľúčik svietiť, ale neriešil som to nakoľko baterka nevedela ani pretočiť motorom. následne auto stalo ešte ďalší týždeň bez baterky. Po založení batérie motor točí no svieti kľúčik z nápisom electronic ignition fault. tak som skúšal prechádzať káble a čistil som kde som videl kúsok oxidácie, ako som sa tu dočítal pozeral a premeraval som poistky a všetky boli ok. následne som našiel znova domontovaný dáky alarm ktorý bol pripojený na BSI a niektoré káble boli upravene. uz som vedel ze toto tam nepatri. tak som ho vyhodil a káble som dal do pôvodného stavu okrem jedného . z Poistky F24 v kabínovom priestore mi ostal vysiet káblik no nevidím žiaden iný cvaknutý káblik. je to tenký červený káblik a po otočení kľúča ma štavu. Nevedel by mi niekto povedať prosím kde tento káblik mam zapojiť? a ci prave tento káblik môže za danú chybu? na BSI som videl taky hnedý silikón v jednej časti. predpokladám že asi niekto niečo už z ňou robil. ďakujem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skorpion Odesláno 17. květen 2021 Sdílet Odesláno 17. květen 2021 @kluknawa235 F24 v kabině je pro autorádio. Pravděpodobně máš rádio napájeno odjinud než z BSI, nejspíš od spínačky. Tam chyba nebude. Připoj auto na diagnostiku, v ECU nebo v BSI budeš mít zapsanou nějakou chybu, která tě pak posune dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kluknawa235 Odesláno 17. květen 2021 Sdílet Odesláno 17. květen 2021 Na diagnostiku cakam. Sned tohto tyzdna mi dorazí. Resp objednal som si Pp2000. Tak uvidim. Každopádne diiky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skorpion Odesláno 17. květen 2021 Sdílet Odesláno 17. květen 2021 A objednával si z Aliexpress? Jen pozor, že musí být nainstalováno na PC s Win 32bit, na 64bit to nefunguje dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kluknawa235 Odesláno 17. květen 2021 Sdílet Odesláno 17. květen 2021 Ano bral som full chip. Aj z vseliakymi káblami. Cital som ze najlepšie to ide na xp-cku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kluknawa235 Odesláno 16. červenec 2021 Sdílet Odesláno 16. červenec 2021 (upraveno) Takze po dlhsom case som sa "posunul" dalej. A to tak ze RJ som musel dať do opravy pretoze zdochla. Po oprave RJ uz sa.pripojim ale hlasi mi to stale rovnaku chybu po pripojeni mi ukazuje naslednu chybu vid obrazok. Skusal som merakom danne vodice ci niesu prepojene medzi sebou. Tak 3 a 16 (zlty konektor na bsi) su prepojene. Ale neviem ci maju byt prepojene alebo nie. Budem vdacny za kazde info. Upraveno 16. červenec 2021 uživatelem kluknawa235 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skorpion Odesláno 19. červenec 2021 Sdílet Odesláno 19. červenec 2021 (upraveno) Chtělo by to sehnat schéma zapojení (snad někdo s přístupem ti pošle) a podle toho to projít. To napájení jednotky jsi kontroloval? Myslím tím to plus po zapnutém zapalování a trvalé plus při vypnutém zapalování. Ještě jsi předtím psal o červeném kabelu, ne kterém je po otočení klíčkem +. Ten už jsi identifikoval? Není to právě to + po zapnutí zapalování pro jednotku? Upraveno 19. červenec 2021 uživatelem skorpion Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kluknawa235 Odesláno 19. červenec 2021 Sdílet Odesláno 19. červenec 2021 (upraveno) nakoniec po premeravani kablov a rozobrani takmer celej elektriky som prisiel nato ze trvale 12v tam neako nesli. neskor som prisiel nato ze po palivove rele tych 12v boli ale zaním smer do RJ uz nie (hruby zlty kabel pin 1 na Rele ma byt prepojene na pin 15, a odtiel do pin 1 na RJ.). a ani po otoceni kluca. takze uz som si objednal nove. kable su prechodne vsade. ten cerveny kablik je napajanie na radio ako to uz nova niekto spominal a aj som to nasiel na nete ze to je iba radio. takze dufam ze po zalozeni tohto dielu tu pojde. Upraveno 19. červenec 2021 uživatelem kluknawa235 pridane info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skorpion Odesláno 19. červenec 2021 Sdílet Odesláno 19. červenec 2021 Jo to je dvojité relé a je často taky příčinou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kluknawa235 Odesláno 27. červenec 2021 Sdílet Odesláno 27. červenec 2021 (upraveno) Mno. Po vymene rele zmizla jedna trvala zavada. Ta druha prepojenie bsi a rj tam stale je a chyba sa stale zobrazuje. Skusal som meranie imobilizeru. Zda sa ze ten funguje. Skusal som podla pp2000 navrhy meraní vodičov. Ale vsetko je OK. Tak uz fakt neviem. Nakonci mi ukazalo ze skusit z inou bsi. Alebo rj. BSI mam siemens B4. Videl som ze v nej bol robeny taky 8 pin chip. Skusil som ho prepajovst aj piny na bsi ale rovnako. Ono keby ze aj pozhanam inu bsi neviete nahodou ci oktem toho 8pin cipu by trebalo este aj nieco ine prehodit. (Z vzchuchom si take veci viem spravit). Upraveno 27. červenec 2021 uživatelem kluknawa235 Info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kluknawa235 Odesláno 9. srpen 2021 Sdílet Odesláno 9. srpen 2021 Takze Auto uz sa nebude opravovat, Nakoniec cela elektrika je zhorena, po burke co bola uz celkom K.O Takze som poriesil inu 406 a niektore diely motoricke si necham do tej druhej kdyby nahodou a ostatok rozpredam a smer vrakač. dakujem za odpovede a snahu uživatelov z fora pavelu96 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.