astley Odesláno 3. leden 2006 Sdílet Odesláno 3. leden 2006 Caute.Ventilacia mi funguje len na maximum a ked to chcem znizit tak to ventilator hned vypne.Proste neda sa regulovat.Uz mi radili ze mozno prepalene transistory na vetraku,ale tie su v poriadku.Skusal som aj kamaratou ventilator a to iste.Uz som z toho na nervy teraz v zime!!!Inac je to digitalna klima.Ukazuje aj ciarky regulacie,ale nereguluje ako ukazuje.Ventilator sa da zapnut len na maximum a ked len uberiem o jednu polohu uz vypne uplne.Prosim vie mi niekto poradit?A napotvoru teraz v zime!Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
astley Odesláno 4. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2006 POMOZTE PROSIM!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
astley Odesláno 4. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2006 Neviem ci si pomozem ked ten panel dam dole.Budu tam len kable a ten panel je ako odnimatelne autoradio,takze to by som sa bal rozobrat kedze to riadi automatika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
astley Odesláno 4. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2006 No spominam si ze mi to zacalo blbnut po navsteve autoumyvarky.Ked som odisel z umyvarky tak sa mi ventilacia pustila na maximum a uz sa nedala regulovat ani vypnut.Po tom co som kontroloval ventilator a tie transistory,tak mi to bezi len na maximum ale da sa to uz aj vypnut a to tym ze len uberiem trocha a hned sa to vypne.Ale zapne to len na maxime.Asi tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
astley Odesláno 4. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2006 Asi si s tym neporadim kedze to je automatika.Ostava jedine servis a auto elektrikar.Jaku palku ale budu chciet tentokrat som zvedavy.Oni mi asi budu chciet menit vsetko jak tie hovada poznam.Ak by este niekto mal typ co to moze byt tak ludia prosim sem s nim!Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 4. leden 2006 Sdílet Odesláno 4. leden 2006 Ten ventilator od kamarada, kterym si to zkousel, byl taky na digi klimu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
astley Odesláno 4. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2006 Původně zaslal: David 106s16 Ten ventilator od kamarada, kterym si to zkousel, byl taky na digi klimu? Ano mal tiez digklimu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
astley Odesláno 4. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2006 Mozno je to blbost ale maju moze mat nato vplyv aj poistky?Ake cislo poistky ma topenie v 406?A kde sa vlastne poistky nachadzaju,ked ja som este nikdy nepotreboval ziadnu menit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 4. leden 2006 Sdílet Odesláno 4. leden 2006 Na 100% máš vadný modul na ventilátoru (tranzistory). Nevyzkoušíš je, a pokud modul nahrazuješ tak přesně na model a výbavu. Zkoušelo se to (zkušenosti) několikrát. Nejsou standartní, pro Peugeot je dělá na zakázku Motorola a nedají se sehnat. Existuje náhrada, dají se sehnat i opravené, rozchodíš to ale větrák nebude mít 100% výkon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 4. leden 2006 Sdílet Odesláno 4. leden 2006 Pojistky jsou pod klávesnicí imobilizéru. Jedna od klimi je v horní řadě pátá z prava (10A) a druhá ve druhé řadě pátá z leva (10A). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
astley Odesláno 4. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2006 Původně zaslal: Milhaus65 Na 100% máš vadný modul na ventilátoru (tranzistory). Nevyzkoušíš je, a pokud modul nahrazuješ tak přesně na model a výbavu. Zkoušelo se to (zkušenosti) několikrát. Nejsou standartní, pro Peugeot je dělá na zakázku Motorola a nedají se sehnat. Existuje náhrada, dají se sehnat i opravené, rozchodíš to ale větrák nebude mít 100% výkon. Bol som aj na vrakaci a vybral som z zo 406 s tou istou digiklimou cely ventilator napojil ho a to iste. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
astley Odesláno 4. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2006 Kolko moze stat novy ventilator? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
astley Odesláno 4. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2006 Este by ma zaujimalo ci to moze mat vplyv aj na klimu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
astley Odesláno 4. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2006 ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
astley Odesláno 5. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2006 Kupoval niekto novy ventilator? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 5. leden 2006 Sdílet Odesláno 5. leden 2006 U peugeotu: ventilátor ref.čís.: 6441G5 cena: 6946,- elektronika ref. čís.: 644178 cena: 4461,- Docela drahej špás. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
funtomino Odesláno 28. březen 2006 Sdílet Odesláno 28. březen 2006 Mam rovnaky problem na 206 rv.2000 2.0 HDi. Ventilator bud nejde vobec, alebo ide iba na 4-ej rychlosti. Mam manualnu klimu, cize standardny otocny gombik. Ked som to rozobral tak som bol prekvapeny predpotopnou elektronikou (asi aj v armade sa pouzivaly taketo systemy, proste nieco strasne). Precisitl som kontakty stycnych spojov vo vsetkych polohach, preskusal som to pipakom (multimeter s funkciou pipnutia ak maju dva kontakty spojenie). Dalej som prisiel na to ze kazda rychlost ma vlastny kablik, od najtensieho pre pomale rychlosti, po najhrubsi pre 4-tu rychlost. Kable isli niekde hore odzadu poza ventilator. Nakoniec som zistil ze je to \"modul\" ktory je vo vetraku od spolujazdca /treba zavriet packou privod vzduchu (vnutorny okruh) a potom pichnut ruku dnu. Je tam divna plechova krabicka s dieramy a pruzinami. Idem dnes checknut do servisu ci to je jedina vec, koli ktorej to nefunguje, alebo je tam vnutri este nejake \"rele\" alebo tranzistor, co riadi rychlosti. Ak mate niekto s tymto skusenosti, dajte vedeit. Dik!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 28. březen 2006 Sdílet Odesláno 28. březen 2006 Starší pažouty maj elektronickou regulaci s tranzistorem. Ale dost aut má jen přepínač a sériové odpory, přesně tak jak popisuješ - takže jestli tam máš tu plechovou klec s vinutými odpory, je v tom modulu taky teplotní pojistka, která se přerušila, proto to nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
funtomino Odesláno 28. březen 2006 Sdílet Odesláno 28. březen 2006 Původně zaslal: oddie Starší pažouty maj elektronickou regulaci s tranzistorem. Ale dost aut má jen přepínač a sériové odpory, přesně tak jak popisuješ - takže jestli tam máš tu plechovou klec s vinutými odpory, je v tom modulu taky teplotní pojistka, která se přerušila, proto to nejde. diik za info!! Aky typ mam kupit, aby to pasovalo? Myslim tu teplotnu pojistku. Neni na nej nic napisane. Ziadne info. PS: k tej digitalnej klime, som sa pytal elektrikara z pug servisu, a ten spominal ze tam je tiez nejaky odpor, tranzistor, rele - alebo co co urcuje rychlosti. PS: ja som tu teplotnu poistku vyskratoval pri montazi subwoofra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 28. březen 2006 Sdílet Odesláno 28. březen 2006 Člověče, nevím. Já to měl na nějakém Renaultu, a tam jsem v záchvatu vzteku připájel tenký drátek - protože mě tohle řešení dost se.e, zlatý regulátor s tranzistorem... Jinak ty pojistky bývají na nějakých 110-140°, to se podívej v elektrosoučástkách, jaké mají, např. v GM apod. Každopádně ty odpory topí víc než dost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.