Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

ventilacia 406 2,1TD


astley

Recommended Posts

Caute.Ventilacia mi funguje len na maximum a ked to chcem znizit tak to ventilator hned vypne.Proste neda sa regulovat.Uz mi radili ze mozno prepalene transistory na vetraku,ale tie su v poriadku.Skusal som aj kamaratou ventilator a to iste.Uz som z toho na nervy teraz v zime!!!Inac je to digitalna klima.Ukazuje aj ciarky regulacie,ale nereguluje ako ukazuje.Ventilator sa da zapnut len na maximum a ked len uberiem o jednu polohu uz vypne uplne.Prosim vie mi niekto poradit?A napotvoru teraz v zime!Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No spominam si ze mi to zacalo blbnut po navsteve autoumyvarky.Ked som odisel z umyvarky tak sa mi ventilacia pustila na maximum a uz sa nedala regulovat ani vypnut.Po tom co som kontroloval ventilator a tie transistory,tak mi to bezi len na maximum ale da sa to uz aj vypnut a to tym ze len uberiem trocha a hned sa to vypne.Ale zapne to len na maxime.Asi tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi si s tym neporadim kedze to je automatika.Ostava jedine servis a auto elektrikar.Jaku palku ale budu chciet tentokrat som zvedavy.Oni mi asi budu chciet menit vsetko jak tie hovada poznam.Ak by este niekto mal typ co to moze byt tak ludia prosim sem s nim!Dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na 100% máš vadný modul na ventilátoru (tranzistory). Nevyzkoušíš je, a pokud modul nahrazuješ tak přesně na model a výbavu. Zkoušelo se to (zkušenosti) několikrát. Nejsou standartní, pro Peugeot je dělá na zakázku Motorola a nedají se sehnat. Existuje náhrada, dají se sehnat i opravené, rozchodíš to ale větrák nebude mít 100% výkon.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Milhaus65

Na 100% máš vadný modul na ventilátoru (tranzistory). Nevyzkoušíš je, a pokud modul nahrazuješ tak přesně na model a výbavu. Zkoušelo se to (zkušenosti) několikrát. Nejsou standartní, pro Peugeot je dělá na zakázku Motorola a nedají se sehnat. Existuje náhrada, dají se sehnat i opravené, rozchodíš to ale větrák nebude mít 100% výkon.

Bol som aj na vrakaci a vybral som z zo 406 s tou istou digiklimou cely ventilator napojil ho a to iste.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Mam rovnaky problem na 206 rv.2000 2.0 HDi. Ventilator bud nejde vobec, alebo ide iba na 4-ej rychlosti. Mam manualnu klimu, cize standardny otocny gombik. Ked som to rozobral tak som bol prekvapeny predpotopnou elektronikou (asi aj v armade sa pouzivaly taketo systemy, proste nieco strasne). Precisitl som kontakty stycnych spojov vo vsetkych polohach, preskusal som to pipakom (multimeter s funkciou pipnutia ak maju dva kontakty spojenie). Dalej som prisiel na to ze kazda rychlost ma vlastny kablik, od najtensieho pre pomale rychlosti, po najhrubsi pre 4-tu rychlost. Kable isli niekde hore odzadu poza ventilator. Nakoniec som zistil ze je to \"modul\" ktory je vo vetraku od spolujazdca /treba zavriet packou privod vzduchu (vnutorny okruh) a potom pichnut ruku dnu. Je tam divna plechova krabicka s dieramy a pruzinami. Idem dnes checknut do servisu ci to je jedina vec, koli ktorej to nefunguje, alebo je tam vnutri este nejake \"rele\" alebo tranzistor, co riadi rychlosti. Ak mate niekto s tymto skusenosti, dajte vedeit.

Dik!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Starší pažouty maj elektronickou regulaci s tranzistorem. Ale dost aut má jen přepínač a sériové odpory, přesně tak jak popisuješ - takže jestli tam máš tu plechovou klec s vinutými odpory, je v tom modulu taky teplotní pojistka, která se přerušila, proto to nejde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: oddie

Starší pažouty maj elektronickou regulaci s tranzistorem. Ale dost aut má jen přepínač a sériové odpory, přesně tak jak popisuješ - takže jestli tam máš tu plechovou klec s vinutými odpory, je v tom modulu taky teplotní pojistka, která se přerušila, proto to nejde.

diik za info!! Aky typ mam kupit, aby to pasovalo? Myslim tu teplotnu pojistku. Neni na nej nic napisane. Ziadne info.

PS: k tej digitalnej klime, som sa pytal elektrikara z pug servisu, a ten spominal ze tam je tiez nejaky odpor, tranzistor, rele - alebo co co urcuje rychlosti.

:super

PS: ja som tu teplotnu poistku vyskratoval pri montazi subwoofra :bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Člověče, nevím. Já to měl na nějakém Renaultu, a tam jsem v záchvatu vzteku připájel tenký drátek - protože mě tohle řešení dost se.e, zlatý regulátor s tranzistorem... Jinak ty pojistky bývají na nějakých 110-140°, to se podívej v elektrosoučástkách, jaké mají, např. v GM apod. Každopádně ty odpory topí víc než dost...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...