Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Rychlost v 5-ke pri 3500 otackach


ALFWORKS

Recommended Posts

Kedysi davno tu Destiny pisal, ze 307 mu dava 160-170 niekde okolo 3500 otacok ....

Viete mi povedat, ze moj benzin preco ide na 5-ke len 130 pri tych 3500 otackach..? :myslim...

Netusi niekto preco sa tam davala taka prevodovka ? :myslim

Pre porovnanie.. mozete napisat vasu rychlost na najvyssom prevodovom stupni (5-6) zhruba pri tych 3000-3500 otackach?

:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne tak, rozdil mezi naftou a benzinem je prave v tom, ze naftak se nemusi tolik vytocit aby to jelo jako blazen, obrovsky zatah nastupuje uz kolem 1900/otacek, sice to pak chcipne kolem 4-5ti, ale to uz ma zase pomerne vysokou rychlost...proto taky naftaky tolik nezerou kdyz se tak netoci....

kdyz chcete na benzinu poradny rozjezd, musi se to tocit co to da...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2All:

No to mi je jasne, ze je tam ina prevodovka kvoli tomu, ze diesle maju vacsi krutiaci moment.... ale podla mna 5-ka na moj 2.0 je velmi kratka.... podla mna tam pchali rovnaku prevodovku ako pre 1.6... :myslim

Ved kludne mozem v meste zaradit 5-ku, a udrzovat 50 pri 1200 otackach :myslim

Potom naco je tam tolko stupnov?....

Ani nemusim poriadne vytacat auto a mozem jazdit 1-3-5... :myslim

Podla mna je to naprd sprevodovane a prave preto tie auta tak zbytocne vela zeru!! :bojim:bojim :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: P607Olda

Máš to živější...

Když konstruktér navrhuje coupe 2,0i 100 kW tak předpokládá že akcelerace je důležitější než maximální úspornost.

To mas asi pravdu :myslim ... ale to tam mohli rovno hodit ten 6-ti kvalt co tam ma Michal206...

Kedze on ma HDI, tak pravdepodobnejsie su tie prevody dlhsie... a mozno neskor (ked sa uz tie prevodovky bude dat zohnat na vrakacoch) sa to bude dat vymenit namiesto mojej :mrk

A celkovo.. nejde ani tak o uspornost ako to, ze ani neviem ako to auto moze jazdit 205km/h (co je v technickom).. lebo to by sa uz snad tocilo aj na 7000 otackach :myslim ..

Holt mne by sa dlhsia prevodovka celkom zisla... :bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: tomask

presne tak, rozdil mezi naftou a benzinem je prave v tom, ze naftak se nemusi tolik vytocit aby to jelo jako blazen, obrovsky zatah nastupuje uz kolem 1900/otacek, sice to pak chcipne kolem 4-5ti, ale to uz ma zase pomerne vysokou rychlost...proto taky naftaky tolik nezerou kdyz se tak netoci....

kdyz chcete na benzinu poradny rozjezd, musi se to tocit co to da...

už si vytočil HDi-čko na 5000/min ?:o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A celkovo.. nejde ani tak o uspornost ako to, ze ani neviem ako to auto moze jazdit 205km/h (co je v technickom).. lebo to by sa uz snad tocilo aj na 7000 otackach :myslim ..

Holt mne by sa dlhsia prevodovka celkom zisla... :bojim

však máš pravdu, na dosiahnutie max. rýchlosti ho musíš riadne vytoči?

ale to isté platí aj pre diesel, len tie absolútne čísla su nižšie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...