skuci Odesláno 7. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 7. prosinec 2016 něco podobného má již Allianz dávno, říká tomu Šestý smysl, ale moc se neujmul, a Uniqa to má zase pod názvem Safe Line, umí to přivolat pomoc, hlídá auto apod... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garfield Odesláno 9. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2016 Vždyť o tom píšu - to jsou ty krabičky první generace, jak Šestý smysl tak Safe Line. Ale od příštího roku najedou krabky oné druhé generace... Ono totiž v drahých autech - Audi, BMW třebas - tuhle krabičku dává do vozu už výrobce. A tuhle mi jeden známý říkal, jak bezvadně v Q7 zafungovala - půjčil si Q7 od bráchy na výlet po jižních Čechách, a když už byli blízko rakouské hranice, napadlo ho zajet si doslova pár set metrů přes čáru nakoupit. A to neměl dělat - audina mu prej dvakrát německy cosi napsala na displej, páč neumí německy tak nevěděl co, a pak chcípla a dál se nejelo. Zafungoval režim proti ukradení, kdy majitel nenahlásil na příslušné místo, že s autem se pojede do zahraničí. Takže sice to na jednu stranu hlídá takovouhle věc, na druhou stranu nějací kdovíjak placení operátoři kohosi vědí každou minutu, kde se auto pohybuje.... Moc se nedivím, že se lidi moc nehrnou nechat si to do aut montovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skuci Odesláno 9. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 9. prosinec 2016 tak ono všechno má svoje + - ... proti odcizení nebo třeba do služebních aut je tohle dobrý... já bych si to asi do soukromého nedal, když mám havárku allrisk (y) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dagustino Odesláno 13. duben 2017 Sdílet Odesláno 13. duben 2017 (upraveno) Ty zmetky z Allianz mi ani nepřipomínejte Jezdíme hodně hodně palatíme a jednu PU zamítly. A další dvě s nimi řeším už přes 3-4 měsíce, vážně dobrá pojišťovna vřele doporučuji (nejedná se o drahé opravy cca 10 000kč). Navíc než vám nikdo odepíše trvá ním to přinejmenším 2 týdny a ještě si vždy vzpomenou že chtěj zaslat něco dalšího, vážně na zblití tohle.. Nevím jak to máte vy u osobáků ale mi v Autodopravě to je boj s nima o každou korunu, jinak s českou většinou nebyl problém . Upraveno 13. duben 2017 uživatelem dagustino Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skuci Odesláno 25. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 25. duben 2017 já teda naopak u flotil mám ty nejlepší zkušenosti, právě pro velký počet aut najednou plní prakticky okamžitě bez problémů napříč pojišťovnami... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garfield Odesláno 4. květen 2017 Sdílet Odesláno 4. květen 2017 V 13. 4. 2017 at 12:48, dagustino napsal: Ty zmetky z Allianz mi ani nepřipomínejte Jezdíme hodně hodně palatíme a jednu PU zamítly. A další dvě s nimi řeším už přes 3-4 měsíce, vážně dobrá pojišťovna vřele doporučuji (nejedná se o drahé opravy cca 10 000kč). Navíc než vám nikdo odepíše trvá ním to přinejmenším 2 týdny a ještě si vždy vzpomenou že chtěj zaslat něco dalšího, vážně na zblití tohle.. Nevím jak to máte vy u osobáků ale mi v Autodopravě to je boj s nima o každou korunu, jinak s českou většinou nebyl problém . No, těžko takhle bez informací jakkoli soudit, co se děje. Ale v jednom jasno je: Ptám se, kde je tvůj pojišťovák, se kterým vaše firma sjednávala pojištění, zvaný "pečující zástupce"? Jeho úkolem je, mimo jiné, v případě pojistné události připravit s tebou podklady tak, aby oddělení likvidace po tobě už nic dalšího nechtělo. A v méně jednoznačných případech s tebou vše zformulovat tak, aby nic nepřipouštělo dvojí výklad nebo neobsahovalo faktické nebo formální chyby, na kterých by se likvidátor mohl "otočit", Aby si např. dva doklady v něčem neprotiřečily nebo aby časová osa události byla na přeskáčku. Co si budeme vykládat, někdy se doklady musejí vystavit se zpětnou platností, a když se pak člověk sekne ve správném datování, malér je na světě. Ovšem tohle všecho s tebou musí tvůj člověk ohlídat. A pokud se ti jeho práce nelíbí, tak si pečujícího zástupce vyměň, jako klient na to máš plné právo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dagustino Odesláno 4. květen 2017 Sdílet Odesláno 4. květen 2017 Dobrý nápad, tohle mě nenapadlo většinou to hlásíme prostřednictvím internetové aplikace Pokaždé nám vyřizuje PU někdo jiný, asi tam se zkusím zeptat zda by nám někoho nepřidělili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garfield Odesláno 5. květen 2017 Sdílet Odesláno 5. květen 2017 před 12 hodinami, dagustino napsal: Dobrý nápad, tohle mě nenapadlo většinou to hlásíme prostřednictvím internetové aplikace Pokaždé nám vyřizuje PU někdo jiný, asi tam se zkusím zeptat zda by nám někoho nepřidělili. Nazdárek, stálého likvidátora ti žádná z velkých pojišťoven nepřidělí, protože by to odporovalo tzv. "anti-fraud policy", jejíž pravidla v každém ústavu stanoví a hlídá Oddělení pojistných podvodů. Jinými slovy, taková ta praxe jako ve filmu Pupendo, kdy byli ti dva likvidátorští týpci z pojišťovny domluvení s Bolkem Polívkou, tak to se dneska setsakra hlídá. A likvidátoři jsou ve velkých pojišťovnách také hlídáni včetně lustrování korespondence a odposlechů, i když se to nesmí říkat, a mají miliony pravidel, kterých se formálně musejí držet a pokud ne, poznají to na výplatě. Taky si všimni, že prakticky všechny velké pojišťovny v současné době shánějí pracovníky do likvidace - ona to byť za dost dobrý plat není zrovna záviděníhodná práce, neustále tlaky ze všech stran. Protože pokud zeshora přijde příkaz "tak tenhle rok máte za úkol ušetřit tolik a tolik", tak cesta nejmenšího odporu vede tou cestou, že se v likvidovaných případech hledají formální chyby (chybějící podpisy např. že zákazník převzal opravený vůz, špatná data na dokladech která přerušují logickou časovou osu či tak něco). Když do pojišťovny voláš tak se používá hlasový analyzátor, takže je lépe vše písemně. No a logicky pracovník oddělení likvidace, který chce mít od šéfa klid a nechodit domů finančně odlehčený, se úzkostlivě drží formálních pravidel. A tady nastupuje úloha tvého pojišťováka, aby ti pomohl v tom smyslu, aby likvidátor neměl záminku cokoli zdržovat nebo zamítat. Že spousta z "pečujících zástupců" na svou práci sere, je jiná věc - a tady zas nastupuje klient, aby takovéhoto člověka buď přivedl k rozumu, nebo vykopl a spolupracoval s jiným. Jméno svého agenta máš na každé smlouvě hned v záhlaví. Znáš toho člověka, jsi s ním ve styku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skuci Odesláno 5. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 5. květen 2017 komunikace s likvidátory je opravdu velmi těžká. Jinak jak zmiňuje Garfield, tak v dnešní době něco řešit po telefonu je vždy na škodu, protože i ten operátor na druhé straně je proškolen k tomu, aby tě navedl tam, kam potřebuje a ty si to ani neuvědomíš a jen svojí odpovědí se dostaneš do míst, kam oni chtějí, kde by nemuseli plnit! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
proreo Odesláno 5. září 2017 Sdílet Odesláno 5. září 2017 Thumbs up @skuci uzitocne info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 29. listopad 2017 Sdílet Odesláno 29. listopad 2017 ted jsem odesel od ceske pojistovny kvuli vysi ceny POV 35/35 za privesny vozik do 750 kg. Chteli po me 445 Kc za rok. U Allianz mi to spocitali na 125 Kc za rok s jistenim 70/70 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 29. listopad 2017 Sdílet Odesláno 29. listopad 2017 to je zvláštní vozík mám k autu gratis stejně jako pionýra u Generali ,ktera koupila českou pojištovnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 29. listopad 2017 Sdílet Odesláno 29. listopad 2017 pionyra mam za 29 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 21. únor 2019 Sdílet Odesláno 21. únor 2019 (upraveno) pro zajemce o tohle POV uvedu a zduraznim jeste tu vec, kterou muzete v podminkach prehlednout nebo na to behem roku zapomenout (jako ja), ze za prvni rok se bere rozhodna doba pro hodnoceni najetych kilometru pouze 9mesicu, cili pri limitu 5000km rocne to pak vychazi, ze muzete prvni rok ujet jenom 3750km, protoze zbytek pojistovna spocita prumerem a ne podle dolozeneho fota km a pri prekroceni pak spocita nedoplatek a na dalsi rok presune limit automaticky do vyssiho pasma. Je to trosicku vychcane, ale holt clovek to podepisuje v podminkach tragikomicky pak vypada dopis, kde pisou, ze podle dolozeneho stavu km jsem za minuly rok najel 4870km coz odpovida vyssimu kilometrovemu pasu 5001-7500km a ze proto mam nedoplatek 317Kc na pojisteni Upraveno 21. únor 2019 uživatelem Ferry MilanF1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 21. únor 2019 Sdílet Odesláno 21. únor 2019 můžu potvrdit, že je tam tahle klička , platí však jen pro první rok pojištění, taky jsem přehlédl ve smlouvě, ale měl najeto méně, takže jsem se do toho limitu ještě vlezl, na další rok (tento) mám nižší pojistné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 21. únor 2019 Sdílet Odesláno 21. únor 2019 Já mám opačnou zkušenost. Měl jsem sjednané do 10 000 km a protože jsem najel necelých 7 000 km, tak jsem automaticky spadl do nižší kategorie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skuci Odesláno 21. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2019 no z praxe musím říct, že pokud člověk najede od 10000, respektive někdy už od 7500 výš km/rok, tak už se Allianz nevyplatí a s cenou se dá dostat jinde lépe... jinak @Ferry není to tak, že když ten průměr je vypočítán celkově, takže když budeš mít limit 10000-12500km a za 9měsíců najedeš 9000 takže ti celkově dají sazbu jako na 12000? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaKr Odesláno 21. únor 2019 Sdílet Odesláno 21. únor 2019 tohle jsem zkoušel někdy v září hlavně pro 206xa a cenová nabídka mě zrovna neoslovila a to mi to počítal na 7500 a 10000 a rozdíl proti stávající pojistce byl cca 300. pak jsem to zkusil pro felicii a to se začal kroutit, že to je starší auto a bylo to asi o dvacku levnější než na tu 206, tak jsem poděkoval a už jsem tam nebyl... na 406 jsem to ani nezkoušel - s tou lítám furt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skuci Odesláno 22. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 22. únor 2019 je to těžký... ono záleží na ročníku, na PSČ apod. já to preventivně už zkouším u všech, protože někdy to fakt překvapí ale za tu dobu s tím mám prostě takový zkušenosti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 22. únor 2019 Sdílet Odesláno 22. únor 2019 ze za prvni rok se bere rozhodna doba pro hodnoceni najetych kilometru pouze 9mesicu, cili pri limitu 5000km rocne to pak vychazi, ze muzete prvni rok ujet jenom 3750km, protoze zbytek pojistovna spocita prumerem a nepodle dolozeneho fota km Ano při limitu 5000km musíš mít po 9mesicich při focení najeto 3750km.Jinak tě hifi do vyšší sazby.Protoze 3 měsíce před koncem pojistného období ti musí sdělit vyšší na další období... No ono 5000km:12 měsíc=416km/měsíc*9mesicu při focení =těch 3750km..... Takže za rok můžeš ujet 5000km a ne jak uvádís 3750km(ty můžeš ujet za max.9mesicu) ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.