Doctor Who Odesláno 27. říjen 2016 Sdílet Odesláno 27. říjen 2016 Pánové a popřípadě i dámy. Mám problém s největší pravděpodobností s přední nápravou. Auto na ni v zatáčkách jakoby plave. Prostě zatočím a najednou auto poposkočí. Musím to lehce dorovnat volantem. Nedavno byla dole nápravnice. Jinak spodní ramena nová. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parizov Odesláno 27. říjen 2016 Sdílet Odesláno 27. říjen 2016 Geometrie OK? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doctor Who Odesláno 27. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 27. říjen 2016 Geometrie OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo§ Odesláno 28. říjen 2016 Sdílet Odesláno 28. říjen 2016 Vôla v riadeni, horne ulozenie skus pozriet, nebucha ti to pri nerovnostiach v zakrutach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 29. říjen 2016 Sdílet Odesláno 29. říjen 2016 Když byla dole nápravnice/proč?/ Tak jestli je řádně utažena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doctor Who Odesláno 29. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 29. říjen 2016 Takže ve zkratce, spodní ramena nová, nové hlavy příčného táhla řízení, vůli v řízení nepociťuji a na geometrii si ničeho nevšiml. Nápravnice byla dole kvůli výměně spojky, vše dotažené předepsaným utahovacím momentem, teda až na jeden utrženej šroub. Leda mě napadá už jen to horní uložení tlumičů nebo problém v převodce řízení a nebo ten jeden chybějící šroub ke kterému nevím jak se do nosníku dostat. :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 29. říjen 2016 Sdílet Odesláno 29. říjen 2016 Na ten utrženej musíš vyříznout díru do nosníku a po výměně šroubu s maticí zase zavařit. Taky jsem to musel na obou stranách vyříznout při výměně spojky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 29. říjen 2016 Sdílet Odesláno 29. říjen 2016 Spojka se dá udělat bez sundání nápravnice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doctor Who Odesláno 29. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 29. říjen 2016 (upraveno) Nojo, vyříznout a zase zavařit. Céóčko nemám a autogen taky ne. Mám jen obyč svářečku a šikovnýho autoklepmíře v okolí neznám. A to že se spojka dá dělat i bez sundání nápravnice vím, ale dělala se i dvouhmota a tam už si nejsem jistej. Navíc jsem to nedělal sám, ale svěřil sem to mechanikovi. Nehledě k tomu, že tyhle problémy se začali dít cca 1000km od té výměny. Upraveno 29. říjen 2016 uživatelem Doctor Who Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 29. říjen 2016 Sdílet Odesláno 29. říjen 2016 Tak ten měl opravit i ten šroub. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zodiak Odesláno 30. říjen 2016 Sdílet Odesláno 30. říjen 2016 (upraveno) Majkí, znám velice šikovnýho autoklempu z Týniště n.Orlicí. Upraveno 30. říjen 2016 uživatelem Zodiak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 30. říjen 2016 Sdílet Odesláno 30. říjen 2016 Asi bych taky viděl problém v tom " jednom " šroubu. A to že se to začalo dít po nějakých kilometrech by na to ukazovalo také , zkrátka ty šrouby tam jsou proto aby to drželo co nejlépe. A pokud tam v té sestavě jeden chybí nebo je tam jen torzo které trčí do díry tak je to špatně. Věřil bych i tomu že existuje schéma v jakém pořadí se ty šrouby na nápravnici mají utahovat aby se docílilo nejpevnějšího spojení. Ty šrouby okolo toho chybějícího jsou namáhány víc než mají být tudíž po nějaké době muže dojít k povolení těchto spojů ať už tím že se šrouby povolí " v závitu " nebo povolí držení té matice která je uvnitř nosníků a tím jak se auto kroutí tak můžou ty spoje pracovat více a to může být to cuknutí v zatáčce. Pokud jsem to nevysvětlil dost jednoznačně tak mě určitě někdo chytřejší opraví/doplní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 30. říjen 2016 Sdílet Odesláno 30. říjen 2016 A taky silentblok na motoru a převodovce zkontroluj. Utažení kol a poloos. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doctor Who Odesláno 3. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 3. březen 2017 Tak problém vyřešen. Mechanik nedotahnul šrouby mezi pomocným rámem a hřebenem řízení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. březen 2017 Sdílet Odesláno 4. březen 2017 dobrý mechoš --doporučuju pořídit vysokou životní pojistku...(pro tebe, nee mechanika) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doctor Who Odesláno 4. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2017 No hlavní je, že je problém vyřešen. Měl jsem stále podezření na ten chybějící šroub, tak jsem si udělal kontrolní body. Tam se to ani nehlo. No teď už vím, čím to bylo. Každopádně chybějící šroub se taky bude řešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpetrix Odesláno 17. květen 2017 Sdílet Odesláno 17. květen 2017 Majitelia V6 3.0i,ake mate tycky na stabilizatore?Myslim znacku a dlzku.Riesim uz roky buchanie a stale nic.Cez vikend to uz bolo kriticke a mam uz strach jazdit.Vsimol som si,ze mi takmer lezi hlavny stabilizator na zadnom silentbloku ramena a tiez sa dotyka aj ramena a to pravdepodobne mlati o seba.Stabilizator je v tychto miestach hrdzavy a bez farby.Vsimol som si,ze tycky maju rozne dlzky a tak mam dojem,ci tie moje nie su velmi dlhe.Mam tam LEMFORDER,podla mojho merania 270mm+- nejaky milimetrik.Nasiel som tycky 254,262,263,264 a 300mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wyziv Odesláno 17. květen 2017 Sdílet Odesláno 17. květen 2017 (upraveno) Já mám sice 2.2. 16V benzin, ale dával jsem od Meyle zesílené HD (takže by měly být zesílené a oproti těm původním je tam opravdu více materiálu). Cena byla celkem příznivá. Koukám, že je mají i na 3.0 6V- https://mlparts.cz/autodily/citroen/c8/3.0-v6-150kw/zaveseni-napravy-vedeni-kol/stabilizator-upevnovaci-dily?productId=180599 Upraveno 17. květen 2017 uživatelem wyziv doplnění textu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpetrix Odesláno 17. květen 2017 Sdílet Odesláno 17. květen 2017 Mna zaujima hlavne dlzka,lebo podla mna cim dlhsie tym je stabilizator blizsie k ramenu a to je moj problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wyziv Odesláno 17. květen 2017 Sdílet Odesláno 17. květen 2017 (upraveno) Ty Meyle mají délku 263 mm, pak jsem koukal že tam mají Delphi tam mají 300 mm, na těch stránkách mají více výrobců tak kdyžtak koukni :-). - https://mlparts.cz/autodily/citroen/c8/3.0-v6-150kw/zaveseni-napravy-vedeni-kol/stabilizator-upevnovaci-dily?productId=626100 Já jsem spokojený s těmi zesílenými od Meyle, ale jak už jsem psal, mám 2.2 16V Upraveno 17. květen 2017 uživatelem wyziv doplnění textu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.