ferinko2 Odesláno 8. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2016 Lenže tá hláška neznamená,že určite je problém vo FAP. Mne napríklad vyskočila aj vtedy,ked som mal deravý intercooler a tým pádom nízky tlak v prívode vzduchu do motora . Takže možno hľadáš chybu tam kde nie je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 8. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2016 Jak pise Ferinko, ta hlaska vubec nemusi mit primou navaznost na FAP. Muzes mit vadne jakekoliv cidlo, ktere ovlivnuje RJ v davkovani nafty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VyvrHell Odesláno 8. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 8. prosinec 2016 před 5 hodinami, ferinko2 napsal: Lenže tá hláška neznamená,že určite je problém vo FAP. Mne napríklad vyskočila aj vtedy,ked som mal deravý intercooler a tým pádom nízky tlak v prívode vzduchu do motora . Takže možno hľadáš chybu tam kde nie je. ??? Fakt? No, já jsem zjistil, že jedna ta baculatá hadice, co vede k (nebo od) turbu, tak je nějaká mastná. Dříve jsem si toho nevšiml. Je možné, že by byla nějak poškozená??? Ničeho jsem si nevšiml. Ale čeho jsem si všiml, že jak je ta plastová příruba z turba , tak u toho spoje to podfukuje. Je to trochu očouzené... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 9. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2016 Na výtlaku z turba je plechové tesnenie,tam to podfukuje,ja tam mám "O" krúžok z materiálu Vitton.Po výmene sucho pod motorom. Kedže nemáš diagnostiku,tak tlaky nepomeriaš,len vizuálne kontrolovať netesnosť,prípadne aj naklápanie klapiek turba,môže byť upchatý vzduchový filter.... môže byť zaseknutá a zatvorená klapka medzi intercoolerom a vstupom do sania motora....Jednoducho motor nedostáva to čo má a nepracuje v optimálnom režime pri minimálnu produkciu sadzí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VyvrHell Odesláno 6. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 6. leden 2017 Zdravím všechny v novém roce a přeji kilometry bez nehod a poruch. Tak jsem před vánocema vymněnil fap za druhý (nalítaných 80 000km, takže v půli životnosti), zadal v diagnostice a hláška je pryč. Ale borec co mi to mazal, si poslech motor a říkal že se mu to vůbec nelíbí. Jsou tam (někde u vrchu motoru) než se pořádně zahřeje nějaké klepající pazvuky, které se postupně vytratí. Prý tyto motory předou jak benzíny. Tak mi ukazoval na PC co by to mohlo být. Prý buď nějaká kladka na rozvoďáku, a nebo napínáky na řetízku mezi vačkovými hřídeli na víku motoru. Bavil jsem se s kámošema a ti zas říkali, že pokud se to klepání vytratí, tak by to mohly být hydroštely, kdoví v jakých intervalech tam dříve byly prováděné výmněny oleje... Řešil to tu někdo někdy? Díky za názory a rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 6. leden 2017 Sdílet Odesláno 6. leden 2017 (upraveno) Ja teda nevim co mas za auto a nechce se mi to hledat, ale jestli mas 1,6hdi, tak ja mam to same - klepe a po chvili se to vytrati. Klepani je slyset vzdy na zahratem motoru po tom, co jej zdechnu a hned znovu nastartuju. To pak tak asi minutu skrarede rachta nekde z mist, kde je retizek. Na studenem to po startu nedela. Tam to sice zaklepe, ale tak asi 3-5vterin (to bych rekl, ze jsou hydorstely). Z toho duvodu si myslim, ze hydrostely to nebudou a muj osobni tip je retizek a napinak. Az bude tepleji, rozeberu a vymenim to. Nejvice mne stve, ze rozvody jsem nemel cas delat sam a vyslo to na zimu, tak jsem to nechal udelat v servisu a tam mne presvedcil, ze to neni treba menit. Ted doufam, ze to jeste 5000km do jara da a pak to vymenim. Upraveno 6. leden 2017 uživatelem HonzaC2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 6. leden 2017 Sdílet Odesláno 6. leden 2017 (upraveno) Nejhorsi na vymene napinaku s retizkem je vopruz vyndani vstriku...vika ventilu...sani....a pak to vse poradne pretesnit... Me to take mirne cvrdlika..ale jen u otevrene kapoty...jinak to slyset neni....mam 185 tis km....a 35 tis od rozvodu. Upraveno 6. leden 2017 uživatelem celda1970 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 6. leden 2017 Sdílet Odesláno 6. leden 2017 No, nejde ani o to cvrlikani, to tam trochu je, to bych bral jako vlasnost motoru, ale ono to vazne rachta - klepe, po tom, co zdechnu a znovu nastartuju teply motor. A tak mne desi, ze to jednou ten napinak nebo retizek neda. Ja mam najeto 228.000 a rozvody byly ve 195.000, takze od rozvodu asi stejne jako ty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VyvrHell Odesláno 6. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 6. leden 2017 Tak to jsem rád, že nejsem jediný, co má tento problém. Mám 1,6 Hdi 80kW a dělá to hned po nastarování. Při zavřené kapotě to moc slyšet nejde, ale já o tom vím a už vnímám jen ty pazvuky. Budu dělat komplet jak ten řetízek s napínákama tak i rozvody. Když už to bude rozebrané... Mám nalítaných 165tkm a rozvody byly dělané v 78tkm podle servisky, takže už to chce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 7. leden 2017 Sdílet Odesláno 7. leden 2017 Takže ty jsi ani rozvody nedělal? Ty měl udělat předchozí majitel? Víš určitě, že jsou udělané? Protože interval výměny rozvodů u tohoto motoru je 180 000 - 240 000 km. Takže proč by je někdo dělal v necelé polovině intervalu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VyvrHell Odesláno 9. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2017 V 7.1.2017 at 7:10, Laďa napsal: Takže ty jsi ani rozvody nedělal? Ty měl udělat předchozí majitel? Víš určitě, že jsou udělané? Protože interval výměny rozvodů u tohoto motoru je 180 000 - 240 000 km. Takže proč by je někdo dělal v necelé polovině intervalu Podle servisky jsou dělané v 75tkm. Nevím proč tak brzy. Třeba měla nějaká série problém s rozvody, tak je svolávali do servisu na výměnu. A teď, když se to bude rozebírat, tak to budu dělat komplet, ať něčeho v budoucnu nelituju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Francouz_407 Odesláno 24. leden 2017 Sdílet Odesláno 24. leden 2017 Nechci zakládat nové téma, hledal jsem kdo mi znovu namontuje nový FAP, protože ho mám vykuchán a našel jsem toto:http://www.vymena-fap-dpf.cz/index.php Chtěl bych se zeptat, máte někdo zkušenost z nějakou firmou, která umí vyměnit fap za rozumné peníze a kde se ta cena pohybuje? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speder38 Odesláno 13. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2017 Zdravím, nevíte někdo kde se dá kromě autorizovaného servisu koupit original nový nebo repasovaný FAP na 2.2hdi? Všude na eshopech mají jen druhovýrobu. A co říkáte na značku Walker? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 6. leden 2018 Sdílet Odesláno 6. leden 2018 Ahoj. Dá se nějaký čas jezdit bez následků s hláškou "risk of particle filter blocking"? Příští týden jedu na diagnostiku, ale potřebuji ještě něco odjezdit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 6. leden 2018 Sdílet Odesláno 6. leden 2018 Asi jako nějaký čas nejít na záchod... pajik999 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 6. leden 2018 Sdílet Odesláno 6. leden 2018 @P607Olda Jako, že se něco posere? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 6. leden 2018 Sdílet Odesláno 6. leden 2018 (upraveno) Ne, jako když ucpeš nějaký odchod, z nějaké nádrže, nebo výfuk, tak co to asi udělá? Stoupne tlak a pak to buchne. FAP se bude plnit postupně, ale více, než je zdrávo a saze se tam zatemují jako špunt, takže jeho případné vyčištění (2500 Kč) bude problematické. Upraveno 6. leden 2018 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.