Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Možnost koupě 407 SW 1.6 HDI


hans_

Recommended Posts

Ahoj jsem tu na fóru nový a měl bych dotaz ohledně koupě P407 SW.
Zkoušel jsem něco hledat našel sem nějaké příspěvky ale chtěl bych se zeptat konkrétně:

Mám možnost koupit 407 SW r.v. 2006 od jednoho známého.


Auto jsem se byl obhlédnout a projel jsem se v něm. Má najeto 133 000 kilometrů a nebylo havarované. Je od prvního majitele a je to letitý dobrý známý mého tchána. Auto má jasný původ, bylo koupeno nové v ČR po celou dobu bylo parkované v garáži a pravidelně servisováno. Pan je v důchodu a měl dopravní firmu, takže se o auto náležitě jako zkušený řidič staral. Objednal si jak říkal své “poslední auto” (opět Peugeot), a proto toto prodává.

Pocitově se mi auto líbí původně jsem nechtěl jít do desetiletého auta a ani do Peugeota. Díval jsem se po Octavii.
Chtěl bych se zeptat na co si mám dat pozor a hlavně co si prověřit předtím, když bych do té koupě šel.

 

Auto má ve výbavě vyhřívané sedačky, ale bohužel nemá tempomat, což mi celkem vadí - tak bych si ho tam chtěl nechat udělat. Jako laik mám obavy z filtru pevných částic a nevím na co si u tohoto auta dát pozor. 

Take mám trošku nejasnost, jestli na auto platit havarijní pojištění - panorama střecha, vandalismus atd. - jestli se to vyplatí.

 

Současný majitel se mi nabídl, že mi udělá před koupí i technickou. Nyní má do 11/2017
Zvažuji, jestli s autem nezajet do značkového servisu, aby auto prověřili.

Trošku mě zarazila menší koroze (bublinky pod metalízou) na předním levém blatníku u nárazníku, které jsem si nevšiml, majitel mě na ni upozornil.

Taky mi řekl, že při couvání v garáži loni rozbil zadní sklo - má fakt malou garáž, byl jsem tam. Takže zadní sklo je nové.

Prý odpojil nějaké hlášení tlaku v pneumatikách, prý to “blblo”.

Motorový prostor je opravdu velmi čistý - prý ho neumýval a uvědomuji si, že v garáži nebyla pod autem ani kapka oleje. Nepředpokládám, že by měl pod autem vanu na úkapy.

 

Nabízí ho za cenu kolem 90.000 Kč. Dá k tomu i sadu zimních gum.

Auto má i závěs, majitel má u domu malý vozík, který s tím autem občas “tahal”.

Říkal, ať se ho zeptám na co chci a rád mi vše ukáže.

Děkuji moc za vaše rady a tipy a omlouvám se za delší text.

Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukni do vlákna o 407. Je tam popsán stav auta po cca 220tis.km. Pokud je majitel až takhle sdílný, že sám upozorní, tak bych se koupě nebál, navíc pokud ho znáš. S tím origo servisem nic nezkazíš. Alespoň dia a tam vyčteš i stav FAPu.

Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S těma najetýma kilometrama se mi zdá cena dobrá, hlavně když víš, jak bylo pečováno. Kilometry až podezřele nízké po 10i letech,ale budiž :)

A v tvém případě myslím, že se životnost FAP filtru blíží konci, tzn. buď FAP-OFF po technické, nebo v dnešní době, kdy stojí něco kolem 5000,- nechat normálně vyměnit.. Záleží jak máš na to žaludek. V médiích se píše ažaž.

Doporučuju si zkontrolovat turbo, spojku(setrvačník), případně v budoucnu se mohou ozvat vstřiky.

Zbytek je prostě běžné opotřebení..

 

Upraveno uživatelem Rychtar84
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ber. Nejcennější je historie auta. Zvlášť když je první majitel, koupeno v CZ.

Tempomat doděláš snadno, páčku koupíš na vrakáči za 500 až 1000 a za 300 ti ji v diagnostice zprovozní.

Koroze - nějaká muška na autě bude, nové by stálo nejmíň 450 t, kupuješ ho za pětinu ceny.

FAP - lze i regenerovat za 2500, a občas (po 120 000 km) je dolití aditiva asi taky za 2000.

V každém případě ber, lepší koupi nenajdeš.

Leda že ti srdce touží po Oktavii, v tom případě Peugeot nemůže konkurovat, Oktávka TDI je prostě nejlepší:aut. V tom případě mnoho štěstí, za 90 000 Kč. (Teď se tady prodala OI TDI, liftback, motor po opravě, byl vylágrovaný, najeto 300t., za 110 000).

PS: pojištění: záleží, kolik jezdíš a jak parkuješ, zda v garáži, na pozemku, nebo venku. Pojištění čelního skla dost zdražilo a mám spočítáno, že se vyplatí u aut, které najezdí více než 35 t km ročně. Střešní sklo asi nikdo nepojišťuje. Pojištění je pro toho uživatele, (a je tak statisticky spočítáno), že se pojišťuje ten, koho by případná událost zruinovala. Prostě by neměl peníze na opravu střešního skla. Pokud máš vlastní finanční rezervu, tak je levnější se nepojišťovat.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jojo, první majitel, koupeno v ČR, známý tchána,  málo poctivých kilometrů najeto...,toto vše je VELKE plus, což ovšem nevylučuje, abys auto pořádně neprohlédl (nechal prohlédnout), v servise si nechal vyjet historii oprav atd., prostě člověk by měl myslet na to, že se auto nekupuje každý den,férovému prodejci to nemůže vadit :myslim, ostatní napsal kolega nade mnou :)

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové moc děkuji, každopádně investuji do prohlídky v Peugeot servisu.
Peugeotů jsem měl několik, vždy ojetý a neměl jsem závažné problémy a auta to byla postarší, P205. Měl jsem i téměř novou 106 XS z Holandska. Ale to je historie

Dá se zjistit z DIA, kolik je stav km?Předpokládám, že ano, když to ukazuje display na budíku.
Primárně stávajícímu majiteli věřím, ale důvěřuj, ale prověřuj, jak se říka :)

407 se mi designově líbí, pro mě hezčí než Oktávka.

Upraveno uživatelem hans_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

diagnostika je u stavu kilometrů k ničemu--bude ukazovat, co je na tachometru, ale je to auto z ČR, které má jen jednoho majitele a ten asi jezdil do autorizáku, takže servis sdělí přesné kilometry a datum, kdy se co na autě dělalo, což je u aut z dovozu nemožné zjistit (resp. zjistit pravdu), nebo byl pán  v autorizáku jen na garančky a pak si to nechal servisovat kdekoliv, což je v česku obvyklé...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj. V tomto případě asi dej na důvěru, a na vlastní oči, jak je auto zachovalé a jak se ti líbí.

Návštěva servisu by ti mohla pomoci jedině v tom, že by odhalila opravu po velké (!) havárii. A tu by ti asi přiznal, krom toho se to ve městě obvykle ví, že měl někdo těžkou havárii. Malou havárii neřeš. Kontrola v servise je spíše o projevení nedůvěry - možná se pán rozhodne to prodat někomu jinému - první majitel a starší člověk najde kupce ihned.

Pokud se dostaneš k TP, tak ze záznamů STK (vyfoť si) si opiš kód a po zadání na internetu ti vyjedou stavy tachometru při jednotlivých STK.  https://www.kontrolatachometru.cz/

S Oktávkou jsem to myslel v nadsázce.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten P407 vypadá přesně jako tento, ale má Peugeot elektrony:
https://www.aaaauto.cz/cz/peugeot-407/car.html?id=139868891#make=92&model=1251

Ty kilometry u některých starších nafťáků v áčkách se mi zdají nedůvěryhodné....
---
zapomněl jsem zmínit, že majitel má v autě na sedadlech celá léta potahy, tak pod nimi jsou nové sedačky, díval jsem se...
co mě trochu uvádí v pochyby je dost odřený měch pod řadicí pákou, ale jak říkám, nepředpokládám, že by kilometry stáhl. Vzhledem k jeho věku (je mu 72) a vztahu k mému tchánovi by nám to auto nenabízel - on nám ho v podstatě nenabízí, jen se zmínil, že ho bude dávat pryč.

Měl tam ještě hands free. Dá se to spárovat i s iphone? Ta fotka není z toho auta, stáhl jsem to z áček, ale tak vypadá to hands free vpravo u volantu.

 

díky :) 

Screen Shot 2016-10-13 at 16.41.14.png

Upraveno uživatelem hans_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Chtěl bych se zeptat, jak zjistit, jestli má motor být vybaven FAP?

Jsou všechny 1.6 HDI 80 kW vybaveny FAP?

Mám k dispozici velký TP a před koupí mám možnost s autem zajet někam do servisu, aby mi zjistili aktuální stav.

Děkuji za zprávu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vybavení FAP zjistíš snadno, když klekneš a podíváš se pod podlahu pod nohy za řidičem. Když tam uvidíš podivnou nádobku s přívody kabelů a hadičkou, tak jo.

Nebo dej VIN? dáme charakteristiky.

Ale FAP bych se nebál. Jezdí (a jezdil) mi na několika autech stotisíce km, není to zásadní překážka.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud ho chceš, tak si ho kup. 1. majitel, koupeno v ČR. Na výbavu bych nekoukal, že není úplně podle tvých představ. Pokud tu dáš VIN, kluci ti tady napíšou výbavu. Kilometry jsou zjistit i v deníku závad, a něco i na jiných místech, pokud dotyčný umí s DIA zachízet. Pokud jezdil do autorizáku, tak by ti mohl říct servisní historii a nakonec na kontrolatachometru údaje z STK, poku máš nějaký protokol z kontroly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 33 minutami, P607Olda napsal:

Vybavení FAP zjistíš snadno, když klekneš a podíváš se pod podlahu pod nohy za řidičem. Když tam uvidíš podivnou nádobku s přívody kabelů a hadičkou, tak jo.

Nebo dej VIN? dáme charakteristiky.

Ale FAP bych se nebál. Jezdí (a jezdil) mi na několika autech stotisíce km, není to zásadní překážka.

To se dává sem -

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...