JunEAu Odesláno 2. leden 2006 Sdílet Odesláno 2. leden 2006 Ciao... poradite na co si dat pozor az nasledujici zavadu povezu do servisu, aby me nekoupali a nenaparili balik za neexistujici zavadu kterou opravili otocenim sroubku ? P406, 2.0 16V, r.v.98, AG SGi plyn ( 8/2005 ). Na Novej rok cestou domu na 20km useku auto trikrat skytlo, jakoby desetinu vteriny vypl motor. V pohode jsem dojel domu a neresil to. Dnes rano otocim klickem a rozsvitily se vsechny kontrolky, otocily se i rucicky budiku do spravnych poloh, ale nerozsvitila se ( ani neproblikla ) kontrolka diagnostiky motoru. Starter motorem tocil, ale nenaskocil, pochopitelne. Po cca patem pokusu o vytazeni klicku a zasunuti se chytla i kontrolka diagnostiky motoru a start napoprve naskocil. Cestou do prace ale velmi casto, byt ne absolutne pravidelne a s klesajici tendenci se zavada z Noveho roku opakuje - na kratickou chvili se vypne motor. Je to slusna rana, kdyz je auto v zatahu, pri brzdeni motorem skubnuti poznat neni. Vse je doprovazeno rozsvicenim kontrolky diagnostiky motoru po dobu cca 3 vterin. Co je zajimave a muze ukazovat spravnym semrem, v prubehu vypadku spadnou vsechny rucicky na tachometru do zakladni pozice - otacky, tachometr, palivomer, teplomer... To ukazuje, ze VYPNE ridici jednotka a nasledne se zrestartuje. Tento podmineni restart provadi ridici jednotka benzinoveho okruhu zezacatku kazdych 50m, ke konci tak jednou za 5 kilometru... NEZAVISLE na tom, se restartuje i ridici jednotka plynu, ale v daleko mensim intervalu, za celou cestu ( 35 km ) jen dvakrat. Je jedno jestli jedu na plyn,. nebo na benzin... uz i to dnesni ranni uvodni nerozsviceni diagnostiky motoru ukazuje, ze zavada neni v mechanicke casti ani benzinoveho okruhu, ani plynu. Dokonce zavada nebude ani ve vstrikovani paliva... Diky tomu "odpojeni" elektroniky motoru usuzuji na elektroinstalaci... ale babo rad... ja jsem laik... poradi nejaka baba v cem muze byt zakopany pes a v cem rozhodne ne ? ( Treba ze by mi rekli: "Tak jsme vam, pane Horak vymenili ridici jednotku, uz to jede dobre, pripravte si 15 tisic" ). Neverim ze to dela ridici jednotka, kdyz se restartuji OBE ( benzin i plyn ) ridici jednotky a nezavisle na sobe. Navic ridici jednotka funguje vyborne, me prijde, ze ji proste jen netece stava... zkusil jsem se kouknout pod viko k jednotkam, ale nepovedlo se mi zadnou odpojit, jsou nafest pridelane na srouby. Ze by to delal po tom mrazu a tani nejaky zrezively kontakt ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 2. leden 2006 Sdílet Odesláno 2. leden 2006 Tady těmdletem benzínovejn vymyšlenostem s hafolem elektriky rozumím jak kozel zahradničení. Co ale nějaká závada na konstře auta (baterka, zaozidovaké konce na baterce i kastli - motoru) a pojistky? Případně oxidace podpořená solným aerosolem ze silnice v propojích? Jen nápad .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ALFWORKS Odesláno 2. leden 2006 Sdílet Odesláno 2. leden 2006 Hmm... bolo by odsledovat, ze ci je to pravidelne v rovnakych intervaloch - tak to nieje kontakt, alebo sa to objavi len nahodne - vtedy to moze byt kontakt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JunEAu Odesláno 2. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 2. leden 2006 Je to nahodne. Frekvence se postupne utlumuje, zacne velmi castym vypadavanim a po par desitkach km uz to par km vydrzi, nez to spadne... ale neni to presne pravidelne. Navic je to dnes od rana, neznam ani pricinu, ani jestli se to bude donekonecna opakovat, ani jestli se to bude zhorsovat... jedno vim jiste, OKAMZITE s tim jdu na diagnostiku a na opravu... cemu chci ale predejit je, ze se necham natahnout opravnou za moji neznalost a sezeru jim pohadku i s navijakem a zaplatim balik... veril jsem Vasendovcum, bohuzel me poslali sice slusne receno, ale defacto \"do prdele\", ze mam plyn a ikdyz to na zavadu plynu nevypada, ani se mi na to nepodivaji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ALFWORKS Odesláno 2. leden 2006 Sdílet Odesláno 2. leden 2006 Nuz ano.. ked ine nic, tak treba skusit diagnostiku... Inak.. ak chces, tak mozes skusit odpojit baterku, rozobrat vsetky spoje a kontakty ktore najdes v motorovom priestore, precistit, prestriekat Kontoxom, poskladat a vyskusat... Aspon teda ja by som este pred servisom toto skusil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JunEAu Odesláno 2. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 2. leden 2006 Jj, na diagnostiku to pojede... vysledek bude, ze disagnostika nic nehlasi, jen velmi casty restart. Navic to chci nechat rovnou opravit a to proc to pisu je obava z castky za opravu. Chtel jsem to vsechno odpojit a procistit, ale k ridicim jednotkam jsem se nedostal... jak ji mam odpojit ? draty jsou k ni pripevneny celkem fest, neprisel jsem na to, jak ty kabely z toho odpojit... navic RJ je pripevnena do kastliku sroubem a sroubovak jsem vytahovat nechtel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ALFWORKS Odesláno 2. leden 2006 Sdílet Odesláno 2. leden 2006 Původně zaslal: JunEAu Chtel jsem to vsechno odpojit a procistit, ale k ridicim jednotkam jsem se nedostal... jak ji mam odpojit ? draty jsou k ni pripevneny celkem fest, neprisel jsem na to, jak ty kabely z toho odpojit... No tam byvaju take specialne packove konektory. Ta packa je zaistena, a tym ako tu packu odistis a potiahnes, tak to vyjde z toho konektoru... Původně zaslal: JunEAu navic RJ je pripevnena do kastliku sroubem a sroubovak jsem vytahovat nechtel. :D:D... holt treba sa prinutit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 2. leden 2006 Sdílet Odesláno 2. leden 2006 Původně zaslal: JunEAu ... veril jsem Vasendovcum, bohuzel me poslali sice slusne receno, ale defacto \"do prdele\", ze mam plyn a ikdyz to na zavadu plynu nevypada, ani se mi na to nepodivaji. No takhle možná dopadneš ve více servisech, jak je tam plyn tak se v tom nechce nikdo hrabat pokud na to nejsou zařízený. Taky jsem kdysi s plyňákem v některých sevisech takhle dopadl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tuldous Odesláno 2. leden 2006 Sdílet Odesláno 2. leden 2006 Původně zaslal: JunEAu Ciao... poradite na co si dat pozor az nasledujici zavadu povezu do servisu, aby me nekoupali a nenaparili balik za neexistujici zavadu kterou opravili otocenim sroubku ? P406, 2.0 16V, r.v.98, AG SGi plyn ( 8/2005 ). Na Novej rok cestou domu na 20km useku auto trikrat skytlo, jakoby desetinu vteriny vypl motor. V pohode jsem dojel domu a neresil to. Dnes rano otocim klickem a rozsvitily se vsechny kontrolky, otocily se i rucicky budiku do spravnych poloh, ale nerozsvitila se ( ani neproblikla ) kontrolka diagnostiky motoru. Starter motorem tocil, ale nenaskocil, pochopitelne. Po cca patem pokusu o vytazeni klicku a zasunuti se chytla i kontrolka diagnostiky motoru a start napoprve naskocil. Cestou do prace ale velmi casto, byt ne absolutne pravidelne a s klesajici tendenci se zavada z Noveho roku opakuje - na kratickou chvili se vypne motor. Je to slusna rana, kdyz je auto v zatahu, pri brzdeni motorem skubnuti poznat neni. Vse je doprovazeno rozsvicenim kontrolky diagnostiky motoru po dobu cca 3 vterin. Co je zajimave a muze ukazovat spravnym semrem, v prubehu vypadku spadnou vsechny rucicky na tachometru do zakladni pozice - otacky, tachometr, palivomer, teplomer... To ukazuje, ze VYPNE ridici jednotka a nasledne se zrestartuje. Tento podmineni restart provadi ridici jednotka benzinoveho okruhu zezacatku kazdych 50m, ke konci tak jednou za 5 kilometru... NEZAVISLE na tom, se restartuje i ridici jednotka plynu, ale v daleko mensim intervalu, za celou cestu ( 35 km ) jen dvakrat. Je jedno jestli jedu na plyn,. nebo na benzin... uz i to dnesni ranni uvodni nerozsviceni diagnostiky motoru ukazuje, ze zavada neni v mechanicke casti ani benzinoveho okruhu, ani plynu. Dokonce zavada nebude ani ve vstrikovani paliva... Diky tomu \"odpojeni\" elektroniky motoru usuzuji na elektroinstalaci... ale babo rad... ja jsem laik... poradi nejaka baba v cem muze byt zakopany pes a v cem rozhodne ne ? ( Treba ze by mi rekli: \"Tak jsme vam, pane Horak vymenili ridici jednotku, uz to jede dobre, pripravte si 15 tisic\" ). Neverim ze to dela ridici jednotka, kdyz se restartuji OBE ( benzin i plyn ) ridici jednotky a nezavisle na sobe. Navic ridici jednotka funguje vyborne, me prijde, ze ji proste jen netece stava... zkusil jsem se kouknout pod viko k jednotkam, ale nepovedlo se mi zadnou odpojit, jsou nafest pridelane na srouby. Ze by to delal po tom mrazu a tani nejaky zrezively kontakt ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tuldous Odesláno 2. leden 2006 Sdílet Odesláno 2. leden 2006 .... no já myslím draku, že by jsi opravdu měl vyčistit kontakty na baterce a ostatních i u Řj..... Baterka je ošemetná věc, tam bude zkratík jak vyšitej.... u dieselů obzvláš?, u silnějších bezínů taky....kor v tomhle počasí to dělává brikule.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JunEAu Odesláno 2. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 2. leden 2006 Noooo hosi, update... jsem domluven na zitrejsi rano do servisu kde mi delali plyn. Takze jsem s tim jel domu ( 30km z toho 20km po dalnici ) - odjizdim a chovalo se to jako rano ( cuknuti kazdych 150 metru ) jen s tim rozdilem, ze kdyz to cuklo, blikla diagnostika a ihned zhasla - ridici jednotka se cela nerestartovala, za to VZDY se s tim svezla i jednotka LPG, proste evidentne to neustala RJ LPG,vypla se, hned se zapla a RJ motoru ohlasila na tacho kratickou chybu - po 5 km na dalnici jsem zkusil vypnout LPG a hle ono to na benzin jelo vyborne !!! Zadny problem, vsechno v pohode, 15 km v klidu. - nedalo mi to a zapnul jsem LPG par km pred barakem a ono to jelo v pohode ! Ale dojizdel jsem na neutral na krizovatku a otacky kolisaly mezi 600-800ot, ale jakmile se auto dostalo do klidu, ustalily se na 900 - naprosto bezduvodne ! RJ LPG poznala klidovy stav auta a srovnala si otacky ! - tak jsem zacal testovat... zastavil jsem u kraje, vypnul vsechno, zamknul a odemknul auto a nastartoval... jedu cca 50metru a najednou lup, vsechno vypnute a auto samovolne zastavilo u kraje.... des a hruza... po par minutach se RJ opet chytla, vypnul jsem okamzite plyn a jedu zbytek cesty na benzin a hle, jede to sice dobre, ale volnobezne otacky se drzi na 2000 otacek a pri zastaveni auta pomalicku spadnou az na 1000... Nevim jak funguji presne tyhle LPG systemy, ale protoze mam SGi ( vicebodove sekvencni ) vstrikovani, predpokladam ze plne nahrazuje i tu standartni benzinovou, kterou tam samozrejme mam... jestli ano, docela by to davalo smysl, ze to dela ta LPG RJ... jsem z toho naprostej jelen ale je evidentni, ze je bordel v RJ a to nejspis te plynove... uvidime zitra... podam dalsi info po navsteve servisaku. Uvadim, ze 5 mesicu jsem s tim jezdil naprosto v klidu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 2. leden 2006 Sdílet Odesláno 2. leden 2006 Ahoj, já mám ŘJ takhle: http://rouskovi.com/peugeot-club/rele/ Na oddělání to je celkem jednoduché, je to taková \"páka\". Je to ale DGi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JunEAu Odesláno 3. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 3. leden 2006 Peta: Super obrazky :-) mam to podobne zapojene, ta SGi RJ je stejne velikosti jako ta BOSHka pro BA... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JunEAu Odesláno 3. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 3. leden 2006 Dneska jsem byl na diagnostice a ani jedna RJ nehlasila zadne chybove hlaseni. To jsem cekal... Povedlo se najit i pravdepodobnou pricinu kolisani otacek - cidlo podtlaku v sani ukazovalo aktualne nulovou hodnotu a pravdepodobne hlasilo nesmysly i predtim. Cidlo je opravene, stacilo ocistit konektor zapojeni. Timhle se auto dostalo do normalniho provozuschopneho stavu ... zbyva uz jedine... vcera cely den a dnes rano pouze jedinkrat pred \"opravou\" auto ztratilo schopnost komunikace s RJ a bylo nepojizdne - at uz v prubehu jizdy vypojenim vsech pristroju nebo pred zacatkem jizdy neaktivni RJ. To se obavam ze je chyba ktera se bude moct opakovat a bude to nejaka prkotina na elektroinstalaci... uvidime jestli se zavada jeste projevi... btw. kostra motoru je v pohode ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 3. leden 2006 Sdílet Odesláno 3. leden 2006 Pokud máš možnost dát auto do garáže kde je teplo, tak bych to tam vrznul, oddekloval krytky od ŘJ a odtatních el. vecí a nechal to proschnout. Pak očistit na kontaktech, co uvidíš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JunEAu Odesláno 3. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 3. leden 2006 Ladis: Bohuzel do garaze to nemam kam prsknout, mozna se domluvim s Netopyrem ze bych na den uklidil auto do garaze... a cistit kontakty se mi moc nechce, ja tomu prd rozumim kde co rozpojuju, navic jsem schopnej rozpojit toho vic nez spojit ;-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 3. leden 2006 Sdílet Odesláno 3. leden 2006 to ze ti spadnou rucicky u sdruzenych pristroju nema nic spolecneho s ridici jednotkou, pac do budiku z ridici jednotky nejdou data ani pro rychlomer ani pro otackomer, natoz pak treba hladina benzinu nebo ukazatel teploty, tohle vsechno se mi zda jako preruseni proudu vlivem spatnyho kontaktu, neblbne ti nahodou spinaci skrinka, nebo nemas nekde pod volantem nalomenej drat od ni ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fx Odesláno 3. leden 2006 Sdílet Odesláno 3. leden 2006 Sice nevím řešení problému, ale mám dílčí dotaz týkající se jeho části: Juneau píše, že za jízdy mu auto drří volnoběh 2000 a po zastavení pomalu spadne na 1000. U mě to dělá drahnou dobu to, že otáčky při přeřazování spadnou napřed na cca 1700, tam se chvíli udrží, a následně padají dál. Protože to znám od Fordu jako vlastnost (tj. aby otáčky při řazení nespadly až na volnoběžné a tím pádem byly menší škubance při řazení), nějak jsem se tím nezabýval, ale nyní vidím, že bych se tím zabývat třeba mohl... Je to tedy normální? [upravil dne 3.1.06 Fx] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ALFWORKS Odesláno 3. leden 2006 Sdílet Odesláno 3. leden 2006 Původně zaslal: Ferry to ze ti spadnou rucicky u sdruzenych pristroju nema nic spolecneho s ridici jednotkou, pac do budiku z ridici jednotky nejdou data ani pro rychlomer ani pro otackomer, natoz pak treba hladina benzinu nebo ukazatel teploty, tohle vsechno se mi zda jako preruseni proudu vlivem spatnyho kontaktu, neblbne ti nahodou spinaci skrinka, nebo nemas nekde pod volantem nalomenej drat od ni ? To sa mi zda ako moc rozumny dotaz Skontroluj spinaciu skrinku... predstav si, ze by sa stalo v podstate to iste keby si na chvilku vypol klucik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JunEAu Odesláno 3. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 3. leden 2006 ALFWORKS, Ferry: Spinaci skrinkou ? Po dobu vypadku zustane hrat radio, sviti svetla, sviti podsvetleni vsech pristroju, svitej na tacho i kontrolky STOP, mazani apod... tak prozatim posledni info - otacky uz jsou v pohode ( pravdepodobne kvuli zmatenemu cidlu podtlaku v sani ), ted uz zlobi \"jen\" obcasne vypadavani behu motoru... projevuje se pouze po dobu nekolika desitek vterin po nastartovani, pak uz to byva v pohode... za jizdy klid, pouze chvili po nastartovani se muze projevit spadnuti otacek s pripadnym chcipnutim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.