Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Jean "Pepe" 406 1.8 LPG sedan LFY


JeanJaquesKubi

Recommended Posts

ale pozeram Sb a myslim si tak na 90 percent ze musis brat ten z prveho odkazu cize na 1,8 85kw

lebo je tam alternativny kod 15 25 N7   v service boxe    a ten sa nachadza u toho cerpadla z prveho odkazu 

stary model ma cerpadlo uchytene takou prechovou obrucou 

a novy ma uz plastovu skrutku 

takze bral by som to z prveho odkazu na novy model  1.8  16 v  85 kw

 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, ja tam mam klasickou plastovou matici, ale zarazilo me, ze nad gumovym vikem nad cerpadlem pod sedackou byl jeste nanytovany plech na trech nytech, to jsem jeste nevidel, u vsech aut byla vzdy jen gumova zatka nebo nasroubovany plech.

Omlouvam se že píšu bez háčků a čárek, jsem v práci a tady jsem jen přes mobil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam zas zkusenost, ze nanytovany plech je u 406 vzdy a pod nim teprve plastova zatka a pak az nadrz a cerpadlo

je to zajimavy, podle VIN kodu bys mel mit nadrz s plechovym aretacnim kruhem cerpadla,  jestli mas plastovou matici tak by tam spis melo byt cerpadlo s OEM cislem 1525 P2 - MOTOR TYP XU/XUD

https://ecom.eraspares.com/ec/print.asp?IdComunanza=959

     
Upraveno uživatelem Ferry
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a co je vlastne duvodem vymeny toho cerpadla ? vynechava ?

ja bych byl pro to, proste ho vytahnout ven, rozebrat az na ten samotnej motor, kterej by mohl mit na sobe nejaky dalsi cisla a pak dohledat podle toho.

Jinak ja asi pred 5 lety a 200tis km daval na moji 406 cerpadlo od starline  PC 1134 a beha spolehlive :) a to diky LPG jezdim permamentne jen asi se ctvrtkou nadrze benzinu. (ted koukam, ze za tu dobu zlevnilo na polovinu, tenkrat 1467 a ted 729Kc 😲)

     
Upraveno uživatelem Ferry
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, auto je na LPG, takže když ho donutím vrčet na benzín než se zahřeje a přepne, tak normálně jezdím, ale jelikož čerpadlo vynechává, tak mám co dělat, je to taková trošku loterie každý studený rozjezd

To auto má jediný štěstí že ho mám rád, jinak bych ho už dávno zahodil, nebo nechal utopený z léta někde zlikvidovat

Upraveno uživatelem JeanJaquesKubi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja tam ten plech uz nedaval spet 

urobil by som to tak ze by som vybral cerpadlo  demontoval ten valcek (samotne cerpadlo) aj za tu cenu ze par dni nebudes jazdit 

a na nete dohladat podla rozmerov  spravny valcek(priemer aby sa tam zmestil  a slo ho uchytit 

tlak cerpadla neni az tak  dolezity udaj,  tlak ti reguluje regulator v palivove rampe ten na ktorom je podtlakova hadicka ,samotne cerpadlo vytlaci aj 10 barov ak mu priskris rucne vytlak 

ale dolezite je dodavane mnoztvo paliva aby stihalo ,ak bude mat cerpadlo  male dodavane mnostvo tak  nasledne neudrzi ani ten tlak 

ale dobra sprava je ze ked sedi priemerovo tak aj dodavane mnozstvo je cca podobne takze mozes zamenit 

 

ak chces vediet aky tlak mas ty tak to pise na tom regulatore na palivovej rampe 

bez toho regulatoru by si tam nemal ziaden tlak len by ti to honilo palivo dookola  do paliv rampy a spet do nadrze 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes v tom krásném počasí 😁, alespoň vyměněna lambda sonda 

Koupil jsem boschku, tak snad zas chvilku vydrží. 

Původní je značena firmou "AC" což asi nebyla originál z výroby

Výměna mě docela překvapila, jak to šlo lehce, bylo to asi i tim že jsem sondu pár dní před výměnou profoukl WDčkem, a sundaval jsem ji nakonec zespodu auta, je tam víc prostoru k manipulaci, v motorovém prostoru je pár hadic navíc kvůli montáži LPG a docela tam překážej

IMG_20181201_143528.jpg

IMG_20181201_142825.jpg

IMG_20181201_141815.jpg

IMG_20181201_140924.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lpg v pohodě, jediný co diagnostika odhalila byla právě sonda, od výměny už i startuje auto jak za mlada, mám tam ten Stag 4 Qbox basic, bal jsem se ze je to moc moderní system, ale funguje to dobře

Jo a čerpadlo jsem jen nakonec vyndal a vyčistil sejtko a vytahal bordel z nádrže, bylo tam dost humusu, už nebudu tankovat obyč "bio" benzín ale jen prémiový, natankoval jsem Vpower a najezdil asi 300km, prvních asi 60 km auto občas zakuckalo a z vejfuku lítalo hodně páry, myslim že to byla ještě vysrážená srágora z nádrže, dal jsem nový palivový filtr (letos už třetí) a teď už to jezdí v pohodě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...