Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Jean "Pepe" 406 1.8 LPG sedan LFY


JeanJaquesKubi

Recommended Posts

Přesně 😁

Já to nechci pokoušet, hlavně když jsem ty původní péra prozkoumal z blízka, tak jsem si všim jak je z nich povrch v několika místech oloupanej a pod tim je nemalá koroze, štěstí se mi letos vážně nehoupe na krku, tak do toho jdu prostě a fertig 😄

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak, pružiny už mám doma a hlavně jsem snížený podvozek (decentně - 30mm) chtěl u 406 už dlouho vyzkoušet

Teď mi vrtá hlavou jestli mám dát celý uložení když jsou ty moje bez poškození, nebo jen ložiska... Co doporučíte panstvo? 

Upraveno uživatelem JeanJaquesKubi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak po dnešní jízdě zase škubání a kontrolka motoru (nová lambda sonda  je asi zaflákaná olejem) pravděpodobně jsou vadné pístní kroužky, případně blok motoru, protože mi jde opět z výfuku modrý kouř

Jo a při výměně těsnění hlavy a gufer vaček se nevyměnily gufera ventilů, přišla mi špatná sada na jiný motor, takže problém může být i zde.... V každém případě jsem ukončil spolupráci s dosavadním mechanikem, který neni schopen odhalit příčinu a jen mění díly

Upraveno uživatelem JeanJaquesKubi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen se zeptám, neví někdo o schopném servisu kde by mi opravili motor ve středočeském/ústeckém kraji? Pravděpodobně výměna gufer ventilů případně pístních kruhů na mém LFY, do kterého jsem nacpal ranec a začíná mi ho bejt líto nechat ho rozřezat... 

Díky

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škoda to je, zítra jedu na kozultaci do jednovo většího servisu tady u nás, uvidim jaké bude resume, takže prosím zájemci o díly ať vydrží, ještě tu šance na záchranu je

 

Mimo to chci se zeptat zkušených vlastníků, jaký je rozdíl mezi motorem LFY se žlutou olejovou měrkou 

LFY s oranžovou olejovou měrkou? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem právě zjistil, že mizí i voda, dolejval jsem cca litr, ale nevim kolik tam bylo po výměně hlavy... 406 má blbě řešenou expansku, člověk do ní nevidí bez sundání víčka... Teď jedu konzultovat opravu motoru do blízkého servisu, tak uvidim

Tak přibližná cena za opravu (srovnani hlavy, zabrouseni sedel ventilu, nove gufera, nove tesneni, vymena komplet pistnich krouzku) je odhadem tady v dobrem servisu cca 15.000,-

Upraveno uživatelem JeanJaquesKubi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...