krtek 2 Odesláno 20. září 2019 Sdílet Odesláno 20. září 2019 NK 421901 nejde overit podla vin ale malo by to pasovat JeanJaquesKubi ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 20. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 20. září 2019 Zkusim to, díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 20. září 2019 Sdílet Odesláno 20. září 2019 zamalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 20. září 2019 Sdílet Odesláno 20. září 2019 v kelly Starline po sleve na klub 546Kc - kod BC PR117 nebo Quick Brake kod QB 101 53 001 za 700Kc, NK jsem nasel tady https://autodilos.cz/nastavovac-bubnova-brzda-nk-421901, ale to uz je ranec, to snad lepsi celou predmontovanou sadu celisti od Bosche za 1700 https://autodilos.cz/sada-brzdovych-celisti-bosch-0204114122 ozzy56 a JeanJaquesKubi ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 24. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 24. září 2019 Přátelé, máte nějaký fígle na demontáž a zpětnou montáž paken, hlavně teda pružin na nich? Já to teda vždy nějak zvládnu, ale v obličeji fialovej vzteky, život zkrácen tak o dva roky a ruce jak horník, nebo Afričan... Používám šroubováček a sikovky, ale vždy mi to aspoň 10x vystřelí než se trefim Díky za typ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 24. září 2019 Sdílet Odesláno 24. září 2019 (upraveno) pruziny jsou v pohode, ty nahore vzdycky naskladam mimo stit, navleknu na prase a vyrovnam, pak nasadim spodni pruzinu do obou paken, opru jednu paknu a pak tahem zahaknu druhou paknu. Co se tyka tech pruzinek co drzi pakny ke stitu pres ty misky, tak to delam vetsinou rukou, zezadu stitu podrzet hrebik, palcem a ukazovakem namacknout misku a pootocit, ale je lepsi mit dobre jemne pracovni rukavice ( mam od Wurtha z bile jelenice). Jediny, u ceho se vztekam byva lano rucni brzdy, nechce se mi ho vzdycky povolovat na tom stelovacim mechanismu u vyfuku, tak to prekonat tu pruzinu na lanku a zahaknout do pakny byva vzdycky boj na minimalne pet pokusu na moji 406 me momentalne ceka kompletni vymena lanovodu, tzn i se sundavanim vyfuku, tepelneho stitu pro pristup k pace rucni brzdy a pak oba lanovody do obou kol, uz se tesim Upraveno 24. září 2019 uživatelem Ferry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 24. září 2019 Autor Sdílet Odesláno 24. září 2019 No to je pravda, nejhorsi je pruzina na lanku rucni brzdy, s tim se morduju taky vzdycky, me ceka vymena samostavu, kterej ted dorazil a zadniho dilu vyfuku... Doufam ze to budu delat aspon v dešti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 8. říjen 2019 Autor Sdílet Odesláno 8. říjen 2019 (upraveno) Tak samostavy vyměněný, ale odhalil jsem rosící prachovku u prasete, tak jdu objednat servis, prase doma sám nevyměnim, rovnou nechám komplet vyměnit brzdovku, je tam hrozná břečka a válečky preventivně nechám udělat oba ať mám klid 249.000km Tak brzdy hotové, nechal jsem vyměnit oba zadní brzdové válečky a kompletně vyměnit brzdovou kapalinu a pořádně vše odvzdušnit, auto teď brzdí tak jak nikdy nebrzdilo, mám radost Upraveno 15. říjen 2019 uživatelem JeanJaquesKubi ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 3. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 3. listopad 2019 Ahoj nevite jak ma vypadat spoj spodni hadice u chladiče u LFY? Mám to tam nějak dobastlené hadicí a několik šroubovacích spon a uniká mi zde kapalina. Původně jsem myslel že teče chladič, ale ten je zespodu suchý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 3. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 3. listopad 2019 Jestli to chápu dobře tak by to měl být, celý díl komplet takto že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 3. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 3. listopad 2019 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaKr Odesláno 4. listopad 2019 Sdílet Odesláno 4. listopad 2019 jj, je to celá ta trubka, měnil jsem ji na svém (2.0 RFV) a celkem to šlo, akorát z chladiče se tomu moc nechtělo... tak tam opatrně, ten plast na chladiči celkem rád praská taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 4. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2019 PaKr díky za info, když pak napustim vodu s fridexem, kde se to všude odvzdušňuje? Vím že pod oknem je odvzdušňovák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaKr Odesláno 4. listopad 2019 Sdílet Odesláno 4. listopad 2019 no já jsem to odvzušňoval pouze pod oknem (vstup topení do kabiny) na dvou autech ( rodiče mají 406 LFY) a stačilo to (tímto tedy přiznávám, že o dalších místech nevím) a když mi spadla čepička z odvzudšňováku pod auto, tak narychlo pomohla i ta z ventilku na kole (ale po nalezení původní, jsem ji vrátil zpět) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 4. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2019 Paráda díky za typ, snad ji zas nenašroubuju přes závit jako u renaultu minulý rok při výměně termostatu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Almanil Odesláno 4. listopad 2019 Sdílet Odesláno 4. listopad 2019 (upraveno) Odvzdušňovák je ještě na termostatu, je na imbus. Nemusí se vytahovat celý, takže se hůř ztratí, než ten "ventilek" pod oknem, tam doporučuji rukavice a pevně ho držet. Ta trubka je zrádná, hlavně na straně chladiče, ono to nejspíš teče, protože to její zakončení je zkorodované. Dá se to trochu popravit nějakým tmelem, ale na dlouho to není. Aspoň já jsem to tak dělal. Tu trubku mám myslím, kdyžtak schovanou na půdě. Upraveno 4. listopad 2019 uživatelem Almanil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 4. listopad 2019 Sdílet Odesláno 4. listopad 2019 jo, ten bajonet casem shnije na prach, takze bud pak spoj nejde rozebrat a nebo zacne tect. Casto taky shnije ta plechova cast, protoze se lehce dre o plast podbehu a vyrezne to tam. Ja tu hadici kupoval novou od Sasicu za 900 a je klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 4. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2019 (upraveno) Aha, no ono přímo u spoje trubky s chladičem je sucho, ale mokré jsou zespodu obě spony nabastlené o pár cm dál viz poslední foto. Upřímně si myslim, že při nedávné výměně motoru dotyčnej mechanik podělal co mohl, všechno to spolu souvisí, motor vyndaval předkem, takže sundaval čelo, občas použil flexu, což se podepsalo ne jen na drážkovanym řemenu kde byl vyloženě zářez od brusky ale myslím, že prořízl i tuhle trubku, kterou pak "opravil" převlečením hadice přes a zasponkováním před a za zářezem v trubce, to samý rosící hadice serva o vrzající spojce kterou dělal a volantu na stranu od doby kdy dělal sbíhavost ani nemluvim... Na autorozvodech jsem trubku našel sasic za 900 a nějaký drobný, tak ji objednám, jaký je přístup ke spoji z druhé strany motoru? Co mám ještě objednat? Upraveno 4. listopad 2019 uživatelem JeanJaquesKubi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Almanil Odesláno 5. listopad 2019 Sdílet Odesláno 5. listopad 2019 Z druhé strany to myslím nebylo nějak problematické, jsou tam hadice přichycené pružinovými sponami. Ty jsem sundal kleštěmi a pak viklat. JeanJaquesKubi ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 16. listopad 2019 Autor Sdílet Odesláno 16. listopad 2019 Tak dnes jsem využil pěknýho počasí a před zimou vyměnil motorový olej s filtrem, rovnou jsem vyměnil i svíčky z FR6DC+ jsem přešel zpět na FR7DC+. Ozvalo se klepání od zadní nápravy, tak jsem koupil stabilizační kosti (tentokrát Delphi), stihl jsem jen levou stranu, zítra dodělám pravou. Kosti Meyle HD které jsem vyměnil po koupi auta vydržely cca 50tisíc km (odhadem, klepání nezačalo z ničeho nic, ale postupně, takže +/- 5000km) Olej jsem objednal Total, ale v Kelly to někdo pos.. a když jsem si šel vyzvednout objednané zboží tak total skladem nebyl, vzal jsem teda Petronas, myslim že tim nic nezkazim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.