Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Jean "Pepe" 406 1.8 LPG sedan LFY


JeanJaquesKubi

Recommended Posts

v kelly Starline po sleve na klub 546Kc - kod BC PR117 nebo Quick Brake kod QB 101 53 001 za 700Kc, NK jsem nasel tady https://autodilos.cz/nastavovac-bubnova-brzda-nk-421901, ale to uz je ranec, to snad lepsi celou predmontovanou sadu celisti od Bosche za 1700 https://autodilos.cz/sada-brzdovych-celisti-bosch-0204114122

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přátelé, máte nějaký fígle na demontáž a zpětnou montáž paken, hlavně teda pružin na nich? Já to teda vždy nějak zvládnu, ale v obličeji fialovej vzteky, život zkrácen tak o dva roky a ruce jak horník, nebo Afričan... Používám šroubováček a sikovky, ale vždy mi to aspoň 10x vystřelí než se trefim

Díky za typ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pruziny jsou v pohode, ty nahore vzdycky naskladam mimo stit, navleknu na prase a vyrovnam, pak nasadim spodni pruzinu do obou paken, opru jednu paknu a pak tahem zahaknu druhou paknu. Co se tyka tech pruzinek co drzi pakny ke stitu pres ty misky, tak to delam vetsinou rukou, zezadu stitu podrzet hrebik, palcem a ukazovakem namacknout misku a pootocit, ale je lepsi mit dobre jemne pracovni rukavice ( mam od Wurtha z bile jelenice). Jediny, u ceho se vztekam byva lano rucni brzdy, nechce se mi ho vzdycky povolovat na tom stelovacim mechanismu u vyfuku, tak to prekonat tu pruzinu na lanku a zahaknout do pakny byva vzdycky boj na minimalne pet pokusu :)

na moji 406 me momentalne ceka kompletni vymena lanovodu, tzn i se sundavanim vyfuku, tepelneho stitu pro pristup k pace rucni brzdy a pak oba lanovody do obou kol, uz se tesim 😛:D

Upraveno uživatelem Ferry
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak samostavy vyměněný, ale odhalil jsem rosící prachovku u prasete, tak jdu objednat servis, prase doma sám nevyměnim, rovnou nechám komplet vyměnit brzdovku, je tam hrozná břečka a válečky preventivně nechám udělat oba ať mám klid

 

249.000km

Tak brzdy hotové, nechal jsem vyměnit oba zadní brzdové válečky a kompletně vyměnit brzdovou kapalinu a pořádně vše odvzdušnit, auto teď brzdí tak jak nikdy nebrzdilo, mám radost 😁

IMG_20191007_131036.jpg

Upraveno uživatelem JeanJaquesKubi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já jsem to odvzušňoval pouze pod oknem (vstup topení do kabiny) na dvou autech ( rodiče mají 406 LFY) a stačilo to (tímto tedy přiznávám, že o dalších místech nevím)

a když mi spadla čepička z odvzudšňováku pod auto, tak narychlo pomohla i ta z ventilku na kole (ale po nalezení původní, jsem ji vrátil zpět)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odvzdušňovák je ještě na termostatu, je na imbus. Nemusí se vytahovat celý, takže se hůř ztratí, než ten "ventilek" pod oknem, tam doporučuji rukavice a pevně ho držet.

Ta trubka je zrádná, hlavně na straně chladiče, ono to nejspíš teče, protože to její zakončení je zkorodované. Dá se to trochu popravit nějakým tmelem, ale na dlouho to není. Aspoň já jsem to tak dělal. 

Tu trubku mám myslím, kdyžtak schovanou na půdě.

Upraveno uživatelem Almanil
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, ten bajonet casem shnije na prach, takze bud pak spoj nejde rozebrat a nebo zacne tect. Casto taky shnije ta plechova cast, protoze se lehce dre o plast podbehu a vyrezne to tam. Ja tu hadici kupoval novou od Sasicu za 900 a je klid

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, no ono přímo u spoje trubky s chladičem je sucho, ale mokré jsou zespodu obě spony nabastlené o pár cm dál viz poslední foto. Upřímně si myslim, že při nedávné výměně motoru dotyčnej mechanik podělal co mohl, všechno to spolu souvisí, motor vyndaval předkem, takže sundaval čelo, občas použil flexu, což se podepsalo ne jen na drážkovanym řemenu kde byl vyloženě zářez od brusky ale myslím, že prořízl i tuhle trubku, kterou pak "opravil" převlečením hadice přes a zasponkováním před a za zářezem v trubce, to samý rosící hadice serva o vrzající spojce kterou dělal a volantu na stranu od doby kdy dělal sbíhavost ani nemluvim... 

Na autorozvodech jsem trubku našel sasic za 900 a nějaký drobný, tak ji objednám, jaký je přístup ke spoji z druhé strany motoru? Co mám ještě objednat? 

Upraveno uživatelem JeanJaquesKubi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak dnes jsem využil pěknýho počasí a před zimou vyměnil motorový olej s filtrem, rovnou jsem vyměnil i svíčky z FR6DC+ jsem přešel zpět na FR7DC+. 

Ozvalo se klepání od zadní nápravy, tak jsem koupil stabilizační kosti (tentokrát Delphi), stihl jsem jen levou stranu, zítra dodělám pravou. Kosti Meyle HD které jsem vyměnil po koupi auta vydržely cca 50tisíc km (odhadem, klepání nezačalo z ničeho nic, ale postupně, takže +/- 5000km)

Olej jsem objednal Total, ale v Kelly to někdo pos.. a když jsem si šel vyzvednout objednané zboží tak total skladem nebyl, vzal jsem teda Petronas, myslim že tim nic nezkazim

IMG_20191116_141025.jpg

IMG_20191116_141034.jpg

IMG_20191116_145326.jpg

IMG_20191116_145601.jpg

IMG_20191116_145811.jpg

IMG_20191116_150013.jpg

IMG_20191116_150114.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...