JeanJaquesKubi Odesláno 19. červenec 2019 Autor Sdílet Odesláno 19. červenec 2019 No já mám kouli na našem rodinném voze, kterej slouží výhradně jako "mamion" a nechci ho zapráskat v monterkách, a vozejk mám spíš vozejček (starej sport jacht 1600x1100) a nechtěla se mi z něj sundavat střecha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 19. červenec 2019 Sdílet Odesláno 19. červenec 2019 (upraveno) Přes sedačku hodíš lajntuch a nic neumažeš. Pokud nemáš montérky že z nich kolomaz odkapává. Já mám lajntuch hozenej v obou autech permanentně. Ale je fakt že pokud příprava spočívá ještě v úpravě přívěsu tak je možná rychlejší nasadit tu " zahrádku". Upraveno 19. červenec 2019 uživatelem Vena garážmistr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 19. červenec 2019 Autor Sdílet Odesláno 19. červenec 2019 (upraveno) Je to tak, navíc je občas potřeba ukázat ženě, že auto pořízené a provozované jako dělník + přemísťovadlo do práce pro mě k určenému účelu opravdu slouží... Obzvlášť když stálo už tolik nervů Upraveno 19. červenec 2019 uživatelem JeanJaquesKubi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 26. červenec 2019 Autor Sdílet Odesláno 26. červenec 2019 (upraveno) Přijedu na místo určení, zařadím zpátečku a při záběru když pustim spojku a přidám plyn, tak slyším z levé strany jakoby od kola znatelný cvaknutí, je to pokaždé když přijedu kamkoliv a začnu couvat, na co se mám zaměřit? Napadla mě vůle v kloubu, ale to by cvakalo v zatáčkách pravidelně a ne jen jednou při změně směru otáčení kol, co myslíte? Upraveno 26. červenec 2019 uživatelem JeanJaquesKubi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 26. červenec 2019 Autor Sdílet Odesláno 26. červenec 2019 Může to mít něco společného s tim, že jsem při neodborné výměně pružin povytáhl z převodovky levou poloosu až tak že mi tekl z rychlostky olej? Polosu jsem natlačil zpět, olej dolil a nikde nic neteče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 26. červenec 2019 Sdílet Odesláno 26. červenec 2019 (upraveno) Zkontroloval bych všechny šroubové spoje, které byly povoleny a při té příležitosti mrknul na polohu vnitřního kloubu poloosy vůči převodovce.... Jinak takhle se chová brzdič.... Zpátečka a jednou lup, potom jednička a jednou lup.... Nebo destičky v brzdiči.... Upraveno 26. červenec 2019 uživatelem Hafity JeanJaquesKubi ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 26. červenec 2019 Autor Sdílet Odesláno 26. červenec 2019 Podivam se na to dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 28. červenec 2019 Autor Sdílet Odesláno 28. červenec 2019 Tak všechny spoje jsem prohlédl, vše drží, nic neni povolené, třmen má malinkou vůli ale je to max pár desetinek, jediná vůle je že lze otočit kolem/poloosou v převodovce (cca 5stupňů) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 29. červenec 2019 Sdílet Odesláno 29. červenec 2019 "Pár desetinek"? Záleží přesně kde.... Z technického hlediska je desetina "vůle jako kráva".... Teda pokud to není v zemědělství.... Desetina už "bývá slyšet".... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 29. červenec 2019 Autor Sdílet Odesláno 29. červenec 2019 Tohle je míň než desetina, v podstatě jsem nechtěl napsat fest, protože to by zas třmen nechodil ve vodítkách, defakto tam znatelná vůle není a ani nezůstává stažený, jen je asi znát vyběhaná hranka na kotouči, který jsem zatim neměnil, a práší to víc než bych potřeboval. Cvakající zvuk se po opětovném nasazení kola zatím neobjevil, ale jel jsem od té doby jen do práce a zpět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 5. srpen 2019 Autor Sdílet Odesláno 5. srpen 2019 (upraveno) Ahoj, řešil tu někdo opravu drnčejících oken dveří při staženém okýnku výměnou těsnění oken? Je to k něčemu, nebo to prostě dělaj všechny 406 a vyřešit se to nedá? Myslím vůli okýnka při stažení do jakékoliv polohy krom horní a dolní polohy, kdy okénko dosedne a nedrnčí Hledal jsem ale konkretni reseni jsem nenašel Upraveno 5. srpen 2019 uživatelem JeanJaquesKubi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka.budejovice Odesláno 11. srpen 2019 Sdílet Odesláno 11. srpen 2019 (upraveno) Ahoj už jsi vyřešil to bouchání na kole? Tvé téma mě zaujmulo protože řeším podobný problém. Začalo to tak že začala hrozně bouchat přední náprava. První podezření bylo na spodní kulaky, které jsem ještě neměnil. Měl jsem koupené i silentbloky do ramene, ale staré vypadali úplně netknute, takže jsem je nemenil. Ano kulaky to měly to za sebou. Vše se výrazně zlepšilo, nicméně ne úplně. Následovali ložiska horního uložení, namordoval jsem se s tím jako ty. Taky mi vypadla poloosa z převodovky. Dále přední stabilizační tyčky a čepy řízení. Řekl bych že veškeré bouchání ustalo. ALE, když jedním kolem prejizdim něco vyššího, retardér, obrobnik, vždy slyším a cítím, jak se jedno kolo trochu posune. Přitom žádnou vůli jsem nenašel. I to nepatrné bouchá na spatne silnici. Trochu mám podezření na homokynetaky ale jen tak se mi je měnit nechce.. jak jsi na tom ty? Už jsi na to přišel? Diky Upraveno 11. srpen 2019 uživatelem Jirka.budejovice JeanJaquesKubi ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 11. srpen 2019 Sdílet Odesláno 11. srpen 2019 ulozenie stabilizatoru vymen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka.budejovice Odesláno 11. srpen 2019 Sdílet Odesláno 11. srpen 2019 To už je vyměněné před pár lety. A mohlo by to způsobovat posun kola? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 11. srpen 2019 Sdílet Odesláno 11. srpen 2019 (upraveno) posun kola nie ale je to pocut na priecnych nerovnostiach napr jednym kolesom ides cez retarder a druhym si na ceste poloosa posun kolesa sposobovat nemoze pretoze koleso nedrzi je ulozena na volno v prevodovke a aj na vnutornom klbe je navolno ale klepat moze ak koleso nedrzi stabilne na mieste Upraveno 11. srpen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka.budejovice Odesláno 11. srpen 2019 Sdílet Odesláno 11. srpen 2019 Ještě to pořádně prolezu. Nechci tady kolegovi plevelit jeho vlákno. Díky za tip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 12. srpen 2019 Autor Sdílet Odesláno 12. srpen 2019 (upraveno) Ahoj, já to vyřešil tim, že jsem zvýšil hlasitost u rádia, u mě bude asi na odchodu kloub na poloose, jo a koukal jsem se a levý spodní rejdový čep na spodku phersonu má orvanou gumu/prachovku/manžetu, takže předpokládám, že bude problém tam. Měnit se mi to nechce, všechno kromě GO motoru dělám sám na ulici s průměrnym vybavením a pá lidí mě postrašilo, že spodní čep na těhlici buď jde povolit, nebo spíš ne a to si myslim, že je jistojistě můj případ. Jako u všech komponentů na podvozku, který jsem dělal, vždy jsem si věřil že to dám normálnim vercajkem a skoro z 90% jsem na to pak vzal flexu. Což zrovna u tohoto čepu je k ničemu, proto jsem se i začal poohlížet v inzerci po jinejch těhlicích, který si chci v práci na ponku dát do pucu a osadit novýma čepama a pak to prohodit. Já vyměnil horní ložiska, uložení, kosti stabíku, čepy řízení a dal jsem nové desky a vodítka třmenů a je až na to jedno klepnutí při změně směru otáčení kol klid.. Uložení stabíku i ramen mám původní, ale bez vůle U mě ve vláknu je plevelení povoleno aspoň se tu něco děje Upraveno 12. srpen 2019 uživatelem JeanJaquesKubi Jirka.budejovice ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 12. srpen 2019 Sdílet Odesláno 12. srpen 2019 jee, ja na tebe uplne zapomnel s tema tehlicema jeste me ted napadlo, dalo by se to domluvit se clenem Bendy, bydli v Litomericich a jezdi i do Phy, tak by ti to nekdy mohl hodit do Roudnice nebo bys k nemu zajel do Lito Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka.budejovice Odesláno 12. srpen 2019 Sdílet Odesláno 12. srpen 2019 Mám to jako ty. Taky se vše snažím dělat sám. Po přečtení o kulových čepech jsem to nechal na mechanikovi. Jeden mu šel povolit přípravkem co má a druhý prý sundávali 3 hodiny. Musela ven celá tehlice, privarit matku, hrozný oser JeanJaquesKubi ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 12. srpen 2019 Sdílet Odesláno 12. srpen 2019 (upraveno) da sa kupit direct orech na tie spodne capy napr https://www.lemaxsk.eu/stahovaky-gulovych-capov/pripravok-na-montaz-demontaz-gulovych -klbov-citroen-peugeot-asta-a-lbj51 dobra vec, furt lepsie jak trepat po tom majzlikom stoji par korun ,nasadis ho na utahovacku trochu poklepe a je von aspon u mna to tak prebehlo ze to nerobilo problem , konkretne ten z odkazu mam a je z kvalitnej ocele ,netreba sa bat ze sa tam ulomia tie vystupky este je k tomu treba orech 6-tihran35- 36mm 1/2 cola , ten sa najde vsade v lepsej gola sade Upraveno 12. srpen 2019 uživatelem krtek 2 JeanJaquesKubi a Péťa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.