JeanJaquesKubi Odesláno 1. březen 2019 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2019 No z V8 vypadá pěkně, 4válec by asi nebyl úplně koukatelnej, jedině sehnat ještě jeden a povařit dohromady Rikic339 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 4. březen 2019 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2019 Tak hlava komplet srovnání, zabroušení sedel ventilů, osazení novýma guferama u Pejška vyšla na 3700 radim.1008 a Ferry ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 5. březen 2019 Sdílet Odesláno 5. březen 2019 diky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 5. březen 2019 Autor Sdílet Odesláno 5. březen 2019 Neni za co, prej je v tom i doprava hlavy ze servisu tam a zpátky, takže bych počítal s cca 3.5tis +/- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 5. březen 2019 Sdílet Odesláno 5. březen 2019 jj, to je slusna cena, myslim. Tak hlavne, aby ti to uz ted jen jezdilo JeanJaquesKubi ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 5. březen 2019 Autor Sdílet Odesláno 5. březen 2019 Díky, doufám že jo, snad jsem za svoji chybu už dost zaplatil a budem teď s Pežoo jenom polykat kilometry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 5. březen 2019 Autor Sdílet Odesláno 5. březen 2019 Pánové dá se někde rozumně sehnat hadice jdoucí od nádobky k servočerpadlu? Od výměny motoru mi lehce mizí kapalina a mám zaflákaný prostor pod kastlikem s řídící jednotkou pod nádobkou, teď jak zapršelo jsem si všim že mám pod autem malou louži Podle mě mi mechanik asi při výměně hnul s hadicema a někde pod nádobkou to ruplo v tom vařenym spoji tlakový hadice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 5. březen 2019 Sdílet Odesláno 5. březen 2019 Koukni k nadobce na hadice. Ja tam mel origo zacvakavaci spony. Za ty leta se hadice vymackala a prestalo to tesnit. Dal jsem tam sroubovaci a od te doby nic netece. Stejnej problem byl i u hadice na servocerpadle. JeanJaquesKubi ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 5. březen 2019 Autor Sdílet Odesláno 5. březen 2019 Na tu horni jsem uz sroubovaci pasku daval, ta spodni nebyla ani videt jak byla zasrata od oleje a prachu, tam jsem nechal puvodni, zkusim ji vymenit taky Diky za typ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 6. březen 2019 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2019 Co se stane když tu hadici nahradim od nádobky až k místě spoje u chladiče, kde navazuje na kovovou trubku k servopumpě normální hadicí odpovídajícího průměru a stáhnu jí pořádnýma páskama? Někde na foru jsem se dočetl že je nízkotlaká Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 6. březen 2019 Sdílet Odesláno 6. březen 2019 nestane se vůbec nic, jen ta hadice musí být odolná vůči oleji JeanJaquesKubi ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 9. březen 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. březen 2019 Tak Pepee jezdí o stošest, ne-li čtyřistašest Teď jsem vzal trochu z gruntu inetrier, koupil jsem nějakej sprej s vůní zelenýho jabka na interiery a přelít jsem to ať se to leskne, hlavně mi mechanici zapatlali tapec a volant, a to já v autě nesnesu. Kdyby to venku dneska tak blbě nefoukalo, tak bych asi prubnul i vánoční dárek od šváry - domácí vapku, ale v tomhle počasí na to nemám. V týdnu obstarám hadici kterou nežere olej a vyměnim obě hadice u servonádobky, doufám že jsou obě nízkotlaké? Teď se musim trochu vzpamatovat finančně co se týká vozovýho parku, ale v létě se chystám vyříznout komplet prahy a navařit nový, máte někdo zkušenosti s prahama nabízenýma na eshopech? Je lepsí vzít zinkovaný bo v základu? Mám je sice vyvařovaný, ale jen zalátaný, a u řidiče už si netroufám auto zvedat heverem za práh, je to takový už ťip ťop, tak to chci dát až se oteplí do cajku, stejně jako vyměnit přední nárazník, už mě neba ty plasty vařit. Pěknej víkend všem! Charlie 1, čakom a Ferry ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 13. březen 2019 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2019 (upraveno) Tak kamera konečně na správném místě, vedle zrcátka na straně spolujezdce, kablík jsem pečlivě schoval středovým tunelem, pod popelníkem, pod kastlíkem, za palubkou a Ačkovým sloupkem, jenom u sluneční clony jsem ho připáskoval stahovacíma páskama k "pantům" clony, nechtěl jsem to nijak cpát pod stropnici. Jo a přehodil jsem pojistku zapalovače z mezipolohy na polohu kdy jde proud do zapalovače jen po zapnutí klíčku v zapalování, nechci kabel furt vyndavat ze zapalovače a furt zandavat zpátky, takhle to bude makat automaticky Upraveno 13. březen 2019 uživatelem JeanJaquesKubi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 17. březen 2019 Autor Sdílet Odesláno 17. březen 2019 Dnes najeto 450 km po GO hlava a krouzky.... Zjistil jsem, že moje auto je zcela unikátní, už včera když jsem sedl v práci do auta, nastartoval a rozjel se, tak jsem si všiml za mnou něčeho podezřelého, ale řekl jsem si, že prší, je ošklivo, tak asi nějaká vysrážená voda ve výfuku, nebo tak něco. Dnes jsem se vydal k tátovi, vyměnit mu výfuk a ještě něco poštelovat, cestou tam jsem se nijak neorientoval nebo spíš nic nesledoval, mám plnou hlavu práce, probíhající rekonstrukce baráku atd. No a teď když jsem se vracel domu po nějakých asi 7 hodinách stání jsem měl problém nastartovat, a když se zadařilo, tak za mnou opět sytý modrý dým z výfuku.... Co vy na to? Já už fakt nevim, ale mám z toho momentálně neskutečnýho nerva, bolí mě z toho palice, pokud mi do rána nerupne žilka, tak jedu do servisu ať s tim něco udělaj, nechal jsem tam za opravu 20tis. Celkově je v autě za poslední rok a půl včetně plynu už 60tis. a pořád nejezdim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 18. březen 2019 Sdílet Odesláno 18. březen 2019 tak to je teda nocni mura. Co tam dali za znacku tesneni pod hlavou ? Srouby se davaly taky novy ? Mno ja po roce taky menil tesneni, dal jsem puvodne Febi a to pak fouklo mezi valcema a zaclo tlakovat do vody. Pak jsem dal Elring (co se dava v prvovyrobe) spolu s novyma sroubama a ted uz to bude 3roky a pres 100tis a dobry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 18. březen 2019 Autor Sdílet Odesláno 18. březen 2019 (upraveno) Myslim ze elring mam to doma napsany, nevim, do telefonu mi tvrdil neco o klapce a nejakym moturku bo co, nevim, ptal se jestli mizi olej, rekl jsem ze asi ne, ale kdyz jsem ted koukal, tak ubylo oleje dost, i podle zobrazeni v pristrojich, i podle merky, vezu to tam ve stredu, ted ma plnou dilnu, jsem na to zvedavej, ale dochazej mi uz sily... Za ty investice ktery nikam nevedly uz mohlo bejt mnohem mladsi auto, nebo mladsi a nalozenejsi 406 s lepsim motorem Šrouby nové, stejně tak komplet těsnění i gufera Olej dali Liqui Molly 10w40 Fridex G12 Upraveno 18. březen 2019 uživatelem JeanJaquesKubi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 18. březen 2019 Autor Sdílet Odesláno 18. březen 2019 (upraveno) To auto už nechce jezdit, vždy po opravě najedu max 500km a zas se to vysype Upraveno 18. březen 2019 uživatelem JeanJaquesKubi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 18. březen 2019 Sdílet Odesláno 18. březen 2019 hmm, to jestli myslel, ze by to bralo olej pres klapku sani z odvetrani klikovyho hridele :myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeanJaquesKubi Odesláno 18. březen 2019 Autor Sdílet Odesláno 18. březen 2019 No možný to je, mě už totiž tak nějak došly nápady kudy se tam ten olej může dostat.. Nejvíc to zahulí při studenym startu, jakoby se tam ten olej dostal když auto vychladne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 18. březen 2019 Sdílet Odesláno 18. březen 2019 Mě to taky bere olej 1l/2000-2500km Neřeším,spíš mám ale poblitej motor....nikomu se do toho nechce,nebo chce,ale za 6000kc se mi do toho zase nechce mě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.