Petr.dostik Odesláno 10. říjen 2016 Sdílet Odesláno 10. říjen 2016 Dobry den. Chtel bych vas pozadat o radu mame peugeota 206 r.v. 1998 1.1 40 kW. Kod motoru HFY. Nas problem spociva v tom,ze obcas po nastartovani vylitnou otacky motoru az na 3500 - 4000 ot.min. tam drzi nekolik minut a pak klesnou a drzi se kolem 1000 na volnobehu. Prvni co jsme udelali byla vymena krokoveho motorku ktery nastavuje volnobeh u skrtici klapky ale bez vysledku. Dalsi zjisteni bylo ze jsme koupili auto s vyrizlim katalyzatorem takze jsme vymenili cely vyfuk i s katem. Problemy porad setrvavaji. Motor toci samovolne hrozne otacky a smrdi benzin vsude po aute. Navic se obcas stalo ze auto neslo nastartovat ale baterka tocila. Auto chytlo az po nekolikate navic se mi zdalo ze pri otoceni klicku do prvni polohy dlouho tocilo palivove cerpadlo nez vypnulo. Motor naskocil az tak na desaty pokus a hned potom co to chytlo tak vyletli otacky na 4000 pri seslapnuti plynu se otacky na moment snizili ale to jen v prvni chvili seslapnuti pak samozrejme leti nahoru. Skoro to vypada jako kdyz se krokovy motorek otevre do plna. Opravdu uz nevime co s tim. Taky mi bylo receno jestli neni praskle tesneni pod hlavou. Je pravda ze chladici kapalina je do hneda ale nedochazi k ubytku oleje. A auto za studena dost bile coudi po zahrati uz necoudi navic divny dym z vyfuku jde kdyz se projevi ty zvysene otacky. Byl bych rad za kazdou radu dekuji. Casem bych mohl prihodit video s projevem toho co to dela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 11. říjen 2016 Sdílet Odesláno 11. říjen 2016 Zbav sa toho a mas pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 11. říjen 2016 Sdílet Odesláno 11. říjen 2016 Dobrá rada nad zlato, fakt Pokud to není krokovým motorkem muže to někde brát falešný vzduch, prasklé sání třeba, nebo rezonator na sání pokud tam je, zkontroluj vše co je mezi klapkou sání a motorem. Pak by ještě mohli téct vstřiky, že by tam šlo mnoho benzínu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr.dostik Odesláno 11. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2016 Mam vypozorovano ze kdyz auto dlouho stoji treba prez noc tak po otoceni klicku do prvni polohy toci cerpadlo dost dlouho nekdy i vice jak minutu i dele.Bylo by mozne ze by z palivove rampy utikalo palivo a nebyl na ni pozadovany tlak. Je pak taky dost citi benzin v aute. Co se tyce sani tak to sem prohlizel a cistil i skrtici klapku. Tam me napadlo jestli neni spatne cislo tlaku sani. Diky za odpovedi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 11. říjen 2016 Sdílet Odesláno 11. říjen 2016 Bílej čoud bude sakra bohatá směs. Zkus odpojit čidlo teploty vody, jestli bude nějaká změna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr.dostik Odesláno 11. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2016 Před hodinou, Ajap napsal: Bílej čoud bude sakra bohatá směs. Zkus odpojit čidlo teploty vody, jestli bude nějaká změna. Je pravda ze diagnostika vypsala chybu na cidle chladici kapaliny, ale to by nevysvetlovalo ty vysoke otacky ty se objevi jen nekdy ne pokazde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 12. říjen 2016 Sdílet Odesláno 12. říjen 2016 Palivové čerpadlo by mělo běžet jen pár vteřin, máš netěsný palivový okruh. Zkontroluj vstřikovače jestli nekapou a taky rampu. Ty vysoké otáčky může dělat příliš velké množství paliva a jeho neregulovatelná dodávka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr.dostik Odesláno 29. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 29. listopad 2016 Jeste sem vypozoroval ze se to stava vzdy kdyz je v nadrzi malo benzinu a sviti hladovy oko kdyz je tam vice jak 10 litru je to ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 29. listopad 2016 Sdílet Odesláno 29. listopad 2016 (upraveno) je to len tip skus odpojit hadicku od elektroventilu odvzdusnenia nadrze co ide z neho hadicka do skrtiacej klapky a zablenduj oba konce jedina vec co ma napada ktora by mohla mat spojitost s vyskou hladiny benzinu v nadrzi pokial nevies ktory tak tento Upraveno 29. listopad 2016 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.