Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nekontrolovatelne zvysovani otacek motoru


Petr.dostik

Recommended Posts

Dobry den. Chtel bych vas pozadat o radu mame peugeota 206 r.v. 1998 1.1 40 kW.  Kod motoru HFY. Nas problem spociva v tom,ze obcas po nastartovani vylitnou otacky motoru az na 3500 - 4000 ot.min. tam drzi nekolik minut a pak klesnou a drzi se kolem 1000 na volnobehu. Prvni co jsme udelali byla vymena krokoveho motorku ktery nastavuje volnobeh u skrtici klapky ale bez vysledku. Dalsi zjisteni bylo ze jsme koupili auto s vyrizlim katalyzatorem takze jsme vymenili cely vyfuk i s katem. Problemy porad setrvavaji. Motor toci samovolne hrozne otacky a smrdi benzin vsude po aute. Navic se obcas stalo ze auto neslo nastartovat ale baterka tocila. Auto chytlo az po nekolikate navic se mi zdalo ze pri otoceni klicku do prvni polohy dlouho tocilo palivove cerpadlo nez vypnulo. Motor naskocil az tak na desaty pokus a hned potom co to chytlo tak vyletli otacky na 4000 pri seslapnuti plynu se otacky na moment snizili ale to jen v prvni chvili seslapnuti pak samozrejme leti nahoru. Skoro to vypada jako kdyz se krokovy motorek otevre do plna. Opravdu uz nevime co s tim. Taky mi bylo receno jestli neni praskle tesneni pod hlavou. Je pravda ze chladici kapalina je do hneda ale nedochazi k ubytku oleje. A auto za studena dost bile coudi po zahrati uz necoudi navic divny dym z vyfuku jde kdyz se projevi ty zvysene otacky. Byl bych rad za kazdou radu dekuji. Casem bych mohl prihodit video s projevem toho co to dela.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrá rada nad zlato, fakt :o

Pokud to není krokovým motorkem muže to někde brát falešný vzduch, prasklé sání třeba, nebo rezonator na sání pokud tam je, zkontroluj vše co je mezi klapkou sání a motorem. Pak by ještě mohli téct vstřiky, že by tam šlo mnoho benzínu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam vypozorovano ze kdyz auto dlouho stoji treba prez noc tak po otoceni klicku do prvni polohy toci cerpadlo dost dlouho nekdy i vice jak minutu i dele.Bylo by mozne ze by z palivove rampy utikalo palivo a nebyl na ni pozadovany tlak. Je pak taky dost citi benzin v aute. Co se tyce sani tak to sem prohlizel a cistil i skrtici klapku. Tam me napadlo jestli neni spatne cislo tlaku sani. Diky za odpovedi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Palivové čerpadlo by mělo běžet jen pár vteřin, máš netěsný palivový okruh. Zkontroluj vstřikovače jestli nekapou a taky rampu. Ty vysoké otáčky může dělat příliš velké množství paliva a jeho neregulovatelná dodávka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

je to len tip skus odpojit hadicku od elektroventilu odvzdusnenia nadrze co ide z neho hadicka  do skrtiacej klapky a zablenduj oba konce 

jedina vec co ma napada ktora by mohla mat spojitost s vyskou hladiny benzinu v nadrzi 

pokial nevies ktory tak tento 

download.jpg

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...