Sonnic Odesláno 7. říjen 2016 Sdílet Odesláno 7. říjen 2016 Na displeji sa mi objavila hláška "Deteriorated emergency call" čo to zase chce ?, je to niečo podstatné alebo si to nevšímať ? v manuály je toto: Hlášení "Deteriorated emergency call" ("Tísňové volání - porucha funkce"), spojené s blikáním oranžové kontrolky, signalizuje poruchu funkce. Obraťte se na servis sítě PEUGEOT. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 8. říjen 2016 Sdílet Odesláno 8. říjen 2016 Dovoz, či kúpené tu? Nevie zistiť číslo na núdzové volanie. Diagnostika a vypnut,alebo nastaviť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sonnic Odesláno 10. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 10. říjen 2016 prekupil som ho, ale nebolo dovezené, on ho kupil na slovensku, nevypisuje tu hlasku stále, cca po 3-4 týžnoch vybehne pri štartovaní kde sa to nastavuje? diagnostiku mám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
306xn Odesláno 11. říjen 2016 Sdílet Odesláno 11. říjen 2016 podla mna to bude niekde v preprogramovani a nastaveni uzivatelom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sonnic Odesláno 27. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 27. říjen 2016 (upraveno) Takže už som to asi našiel, skrátený postup: v Servisnom module: oprava - konfigurácia - ručná konfigurácia - aktualizácia servisných čísel Upraveno 7. leden 2017 uživatelem Sonnic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sonnic Odesláno 7. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2017 Skontroloval som ešte poistku v BSI s označením "SH" a mal som ju v polohe PARK, takže som ju podla navodu dal do polohy ZAKAZNIK Návod: Poznámka : Existující dva typy BSI, které se liší umístěním bočníku "parc", a to nad nebo pod řadou pojistek. Pracovní postup je stejný v obou případech. "a" nebo "c" Konfigurace „park“ (skladování vozidla). "b" nebo "d" Konfigurace „zákazník“. URGENTNÍ : Nesprávná poloha bočníku v konfiguraci "zákazník" znamená riziko odpojení bočníku za jízdy. Pracovní postup : Vypnout zapalování Vyčkat 2 min na uspání jednotky BSI Demontovat přístupové víko pojistek Vyjmout bočník z polohy "parc" "a" nebo "c" Umístit bočník do polohy "zákazník" "b" nebo "d" Znovu zatlačit bočník až na dno jeho uložení Namontovat zpět přístupové víko pojistek Ověřit lícování přístupového víka pojistek Vozidla vybavená rádiem s telefonem NG4 (WIP Com 3D) a jednotkou servisního modulu ; Shrnutí operací k provedení (*) : Mezi okamžikem odpojení z polohy "parc" a připojení v poloze "zákazník" vyčkat 15 sekund Stisknout tlačítko s továrním znakem výrobce a ověřit, že se na obrazovce zobrazí nabídka asistenční služby "Assistance". Nezahajovat volání (*) Nedodržení tohoto postupu bude mít následující následky : Nemožnost telefonického volání prostřednictvím karty SIM zasunuté v přístroji ve vozidle Nemožnost tísňového volání a volání na linku asistenční služby výrobce Tak uvidim či toto pomohlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 8. leden 2017 Sdílet Odesláno 8. leden 2017 Ma to suvis s tym volanim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sonnic Odesláno 9. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2017 Nedodržení tohoto postupu bude mít následující následky : Nemožnost telefonického volání prostřednictvím karty SIM zasunuté v přístroji ve vozidle Nemožnost tísňového volání a volání na linku asistenční služby výrobce Spravil som to podľa toho návodu, vyskúšam to ešte cca 2 týždne, a dam vedieť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sonnic Odesláno 16. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 16. leden 2017 Zatiaľ bez hlášky "Deteriorated emergency call" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.