Jump to content

Hrůza 206SW


Kladivo
 Share

Recommended Posts

repas zadnej napravy stoji tak 12 000Sk. predna neviem tam vymenit tycky, loziska, capy pripadne ak su na ramenach vymlatene silenbloky tak aj tie. ohladom toho repasu tak to robi jeden Pan v Partizanskom a robi to na profesionalnej urovni a ma za sebov uz desiatky takych oprav s 100% kvalitou, original material vymenenych capov ktore musi navarit namiesto povodnych znicenych, je tam potom vymena lozisk na ramenach pripadne nove torzne tyce.

Link to comment
Share on other sites

Otec měl 306HDi Combika a každejch 30 000 to měl v servisu na výměně silentbloku na zadní nápravě. Vždycky všechno totálně v pr...! Výměna v autorizovaným servise. No a po 30 000 ten samý problém. A to z 90pocent jezdil po dálnici.

Link to comment
Share on other sites

jo ty rohlíky sou uplně v hajzlu začlo to takhle 40 000 Km přední staboše oprava. V 96 000Km zase předek + nečekane i zadek takže v polsku chcou za neoriginal prední staboše 350Kč. rohlíky na zadek asi mít nebudou takže 7.000 na opravu zadku. Koupil jsem auto nové abych nemusel platit za opravy ovšem jsem netušil že to není pravda takže 206SW bych si nikdy nekoupil kdybych to věděl tak si koupím něco jinýho. Ale motor na ten nedám dopustit ted mám najeto 106000Km motor od začátku plná syntetika a žádná porucha starty pohoda všechno pohoda jen ten posranej povozek pro naše cesty nepoužitelný auto v ůnoru bude mít 3 roky aspon záruka mohla byt delší 2 roky jsou málo aspon by se to trošku kompenzovalo hledám další kdo má podobný problém

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Kladivo

jo ty rohlíky sou uplně v hajzlu začlo to takhle 40 000 Km přední staboše oprava. V 96 000Km zase předek + nečekane i zadek takže v polsku chcou za neoriginal prední staboše 350Kč. rohlíky na zadek asi mít nebudou takže 7.000 na opravu zadku. Koupil jsem auto nové abych nemusel platit za opravy ovšem jsem netušil že to není pravda takže 206SW bych si nikdy nekoupil kdybych to věděl tak si koupím něco jinýho. Ale motor na ten nedám dopustit ted mám najeto 106000Km motor od začátku plná syntetika a žádná porucha starty pohoda všechno pohoda jen ten posranej povozek pro naše cesty nepoužitelný auto v ůnoru bude mít 3 roky aspon záruka mohla byt delší 2 roky jsou málo aspon by se to trošku kompenzovalo hledám další kdo má podobný problém

Nebuď smutný, ber to tak, že kdybys za něj při koupi zaplatil o 7000 více tak ti to ani nepřijde, anebo kdyby víc žralo tak tě to neštve a ty peníze bys zaplatil.

7000 Kč na 106 000 km to je náklad 7 halířů na km. To se dá přežít. Je to jakoby ti žralo o 0,25 l/100 km více.

PS: teď jsem nechal dělat repasi zadní nápravy na naší rodinné 306, která má 13 let a 80 000 km. Přesně takhle jsem se utěšoval. Stejně tak s výměnou FAP na HDi za asi 8000 Kč, prostě jednou za čas se to musí udělat. Ale jinak jsou ta auta fajn.

[upravil dne 6.1.06 P607Olda]

Link to comment
Share on other sites

Neznám Tvoji 206 SW, hodně udělá i styl jízdy ale na ty kilometry je toho dost. Já Ti můžu jenom říct, že 206 je celkově hodně dobré auto a nenáročné na udržbu. Pokud mi dojede peugeot ze severu okresu má o 50% větší pravděpodobnost závady na podvozku. Tam jsou silnice uplně v pr......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...