dagustino Posted September 28, 2016 Share Posted September 28, 2016 opět všechny zdravim, mám hned několik otázek, doufám že mi někdo z vás poradí. První moje otázka se týká předřadného odporu shary (váleček se třemi piny velký několik cm), po spuštění ventilqtoru se ohřeje asi na 130 stupňú je to normální? A moje další otázka směřuje k chlazení teplomer na přístrojovce ukazuje 110 stupnu ovsem teplota vody v chladici je 85c a sahara spíná bez problému (za jízdny mám na přístrojovce kolem 90), kdyz zmerim teplotu domecku s termostatem je kolem 90c. Jinak termostat jsem vymenil. Děkuji za odpovedi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmartinkovic Posted September 28, 2016 Share Posted September 28, 2016 Snimac teploty alebo budiky. 130 je moc a malo by ti uz svieti STOP. Chladic nemas zaneseny? listie, alebo prach, kamienky a tak? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dagustino Posted September 29, 2016 Author Share Posted September 29, 2016 díky za odpoved. Chladic ucpaný není nebude. Ale teplota vody na budikach je tak kolem 110. Na 130c se ohriva predradny odpor ventilátoru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted September 29, 2016 Share Posted September 29, 2016 (edited) no je to odpor,zraza pretekajuce prudy do sahary aby sa netocila naplno (preto sa to hreje)v tom odpore je este zabudovana tepelna poistka ak by tych 130 stupnov bolo moc poistka sa prepali a odpor uz nebude fungovat cize nepojde ani sahara na tento rychlostny stupen Edited September 29, 2016 by krtek 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dagustino Posted September 29, 2016 Author Share Posted September 29, 2016 (edited) Dekuju za odpoved s tou pojistkou jsi me uklidnil tak to uz resit dál nebudu ted jen vyresit to chlazeni jinak jak jsem psal tak auto ukazuje 90c a zastavim tak to hned jde na 110c nemuze být vadná třeba vodní pumpa Edited September 29, 2016 by dagustino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mjtwister Posted September 30, 2016 Share Posted September 30, 2016 Auto s touto motorizací jsem před lety měl. Za dobu, co jsem ho měl (asi 6let), mi taky teplota takhle občas vylezla, ale co si pamatuju, tak sahara v ten moment neběžela, tak jsem byl v klidu a věřil jsem tomu, že blbnou budíky nebo čidlo. Další den už to zase ukazovalo dobře. Nikdy jsem se po závadě nepídil, protože se tohle dělo jednou dvakrát za rok. Chlazení jinak fungovalo bez problémů a v koloně se neohřál na víc než 95°C, pak sepla sahaha. Jediný, kdy jsem viděl vyšší teplotu, bylo právě tohle zablbnutí, to to pak ukazovalo asi taky těch 110°C, ale bez běžící sahary. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dagustino Posted September 30, 2016 Author Share Posted September 30, 2016 (edited) dík za odpoved, právě mi to přijde divný,. Asi vymenim chladící kapalinu a asi koupim nový teplotní čidlo. Jen bych potřeboval vedet kde se nachází. Edited September 30, 2016 by dagustino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.