Leo Odesláno 14. srpen 2017 Sdílet Odesláno 14. srpen 2017 U P406 jsem měl kdysi podobný problém. Pokud máš čerpadlo v nádrži, tak to může být vadné multifunkční relé, které ho spíná. Já ho měl tehdy v motorovém prostoru v boxu společně s řídící jednotkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamaz Odesláno 14. srpen 2017 Sdílet Odesláno 14. srpen 2017 před 5 minutami, Leo napsal: U P406 jsem měl kdysi podobný problém. Pokud máš čerpadlo v nádrži, tak to může být vadné multifunkční relé, které ho spíná. Já ho měl tehdy v motorovém prostoru v boxu společně s řídící jednotkou. Je to dost mozne, len to relatko nemozem najst. Niekde som cital ze to uz vsetko je v tej BSM skrinke a take multifuncne relatko tam nemam. Len tu skrinku nemozem nikde zohnat, cislo skrinky je BSM - L05-00 ; 9658539580 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 14. srpen 2017 Sdílet Odesláno 14. srpen 2017 Tak to nevím (já tam čerpadlo už nemám). V mém případě to vypadalo nějak takto: https://www.google.sk/search?q=peugeot+1920+7l&client=firefox-b&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjUtbTBmtPSAhWHKiwKHZdnATMQsAQIHA&biw=1024&bih=723 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamaz Odesláno 14. srpen 2017 Sdílet Odesláno 14. srpen 2017 Skusim to este poriadne popozerat, ale mam pocit ze toto je na mna moc. Vo stvrtok mam auto zaviest k mechanikovi co mi odporucil kamarat. Dam vediet ako to dopadlo. Dufam ze nie tak ako mi jeden menil spojku, neslo mu povolit napravnicu, tak mi to vratil ze to nejde. Tak som sa musel potrapit sam a nastastie sa podarilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 14. srpen 2017 Sdílet Odesláno 14. srpen 2017 Tady jsem si dělal malou dokumentaci. Relé jde snadno opravit, bývá uvnitř pouze přepálená dioda. http://rouskovi.com/peugeot-club/rele/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamaz Odesláno 14. srpen 2017 Sdílet Odesláno 14. srpen 2017 Ja uz tam mam takuto skrinku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamaz Odesláno 15. srpen 2017 Sdílet Odesláno 15. srpen 2017 Tak chyba nejdena, preruseni kabel do BSM skrinky. Len mam dalsi problem, ked vypnem kluc v zapalovani, tak zacnu svietit svetla a stieracie stieraju. Ked kluc zapnem sa vsetko uklidni a v pohode nastartujem. Co to moze byt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo§ Odesláno 30. květen 2020 Sdílet Odesláno 30. květen 2020 Po dlchsom case som si prisiel po radu od skusenych kedze ja uz som v koncoch auto pocas jazdy zdochlo a nejde nastartovat chyba bola jedina a to p0340 ale tato chyba tam je uz asi 5 rokov cize som myslel ze snimac je kaput snimac vymeneny ale nestartuje stale tak logicky nakolikoval som rozvody su ok auto na sprej chyta, hladal som dalej zistil som ze je maly tlak na rampe alebo lepsie povedane ziadny pri starte je na rampe je max 68 bar co je malo tak som vymenil sinmac na rampe a nic sa nezmanilo tak som odpojil trubku od vstreku a ked zapnem kluc tecie nafta cize cerpadlo v nadrzi ide ked auto startujem tak prud je silnejsi ale nie taky ako by mal byt malo byt striekat z trubky a nie tiect len taky jemny prud nafty, zacal som hladat preco je to tak pozeral som poistky a na poistky cislo 5 v motorom priestore nieje prud po zapnuti kluca ani pri starte a teraz otazka ma niekto schemu zapojenia motora 2,2 hdi 94kw can zbernica , poistkovu skrinku mam taku ako o 2 prispevky vyssie kable na snimac vacky som kontroloval odpojil som konektor ecu a skusal som ktore piny to su a kable na vacku su ok vopred dakujem za odpovede nechapem co sa stalo mohlo len tak pocas jazdy odist bsm ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 30. květen 2020 Sdílet Odesláno 30. květen 2020 Ak nemá tlak na rampe vadné vysokotklaté čerpadlo.....DRV ventil.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo§ Odesláno 30. květen 2020 Sdílet Odesláno 30. květen 2020 a da sa to nejako odskusat nieco premerat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo§ Odesláno 31. květen 2020 Sdílet Odesláno 31. květen 2020 na drv ventile je 8,8v po zapnuti kluca nemalo by tam byt 12v ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 31. květen 2020 Sdílet Odesláno 31. květen 2020 Na DRV je regulované PVM napätie. Potrebný osciloskop. Skôr ten ventil bude zadretý. Po zapnutí by mal slabo "pískať"....cca 1kHz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo§ Odesláno 2. červen 2020 Sdílet Odesláno 2. červen 2020 Tak dnes prisiel drv ventil nahodil som ho a nic, tlak na rampe pri starte dosiahne nachvilu 367 bar co je ok ale potom zacne klesat nemalo by mat taky tlak pocas celej doby startovania Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo§ Odesláno 6. červen 2020 Sdílet Odesláno 6. červen 2020 Aktualizujem to tu trosku vymenene cerpadlo a stale nestartuje uz som dost zufaly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamaz Odesláno 8. červen 2020 Sdílet Odesláno 8. červen 2020 (upraveno) Skúšal si pozrieť káble " v husom krku"? Ja som ich tam mal predrané a jeden bol prerušený, spojil som ho a auto šlo. Upraveno 8. červen 2020 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo§ Odesláno 9. červen 2020 Sdílet Odesláno 9. červen 2020 (upraveno) A v ktorej casti pozerat, pozeral som cast ktora ide od cerpadla a dosiel som po starter a este jedna otazka tebe neslo palivove cerpadlo v nadrzi alebo vysokotlake na motore, lebo mne cerpadlo v nadrzi ide na 2 zapnutie kluca natlaci skoro pol litra Upraveno 9. červen 2020 uživatelem Lubo§ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo§ Odesláno 14. červen 2020 Sdílet Odesláno 14. červen 2020 Tak aktualizujem to tu auto stale nestartuje, vybral som celu motorovu kabelaz rozobral ju presvietil vsetky kable z h7 ziarovkov kable su vsetky ok tak som dal na kontrolu riadiacu jednotku dufam ze tam nieco najdu lebo uz nemam nervy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzesom Odesláno 2. srpen 2020 Sdílet Odesláno 2. srpen 2020 Ahoj,mne vletela šrúbka m6,cez otvor na prevodovke do spojky a takto dopadli drážky na zotrvačníku.Vezmi mobil a pozri do otvoru na snímač kľuky či tam nebude prekvapenie,diagnostika stále iba p0340.Trvalo to 10 mesiacov,kým som na to prišiel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 12. březen 2021 Sdílet Odesláno 12. březen 2021 V 14. 6. 2020 at 12:51, Lubo§ napsal: Tak aktualizujem to tu auto stale nestartuje, vybral som celu motorovu kabelaz rozobral ju presvietil vsetky kable z h7 ziarovkov kable su vsetky ok tak som dal na kontrolu riadiacu jednotku dufam ze tam nieco najdu lebo uz nemam nervy Ako si dopadol. Hladam inspiraciu. Pre moju P0341. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo§ Odesláno 23. květen 2021 Sdílet Odesláno 23. květen 2021 (upraveno) No tak moj pripad bol rovnaky ako ukazoval kolega nieco odpadlo zo spojky a polamalo snimac kluky, kym som vybral tu odlomenu cast zo spojky polamalo mi 3 snimace uz som ho potom menil na ceste za par minut este aj teraz mam jeden v aute keby ho zas polamalo nastastie uz to nespravilo 15 000 km a zatial to funguje Upraveno 23. květen 2021 uživatelem pavelu96 Necituj přímo předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.