Schreek Odesláno 22. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 22. říjen 2017 Pokud se bavíme o Satelisu 400 (rozdíly mezi motorizacemi jsou dost zásadní), tak originální tlumiče mají délku 377mm a stojí cca 8 tis.. Já dával sadu Malossi Twin určenou pro Piaggio Beverly 400 tourer (shodné rozměry) za cca 6 tis. (byla akce). Dají se pořídit i levnější tlumiče např TYTO , ale těžko říct co vydrží. Obecně tam bude pasovat jakýkoliv univerzální tlumič o délce 375 nebo 380 mm, ale takhle dlouhý se bohužel moc nedělaj, vím že např. YSS by je mělo umět za cenu kolem 7,5 tis.. Rozhodně nezkoušet TYTO, zkoušel je @ChouLu a odešli prakticky okamžitě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obiwanken Odesláno 22. říjen 2017 Sdílet Odesláno 22. říjen 2017 Ja mam 125, a co som pozeral tak su po cca 200€. Ked raz zhodim tak pomeram. Dakujem. Schreek ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 5. březen 2018 Autor Sdílet Odesláno 5. březen 2018 Takže aby to nevypadalo, že jsem se přes zimu flákal Akutální stav tachometru 39 534 km Po novém roce jsem zahájil přípravu na sezónu: - došlo ke kompletnímu odstrojení skútru - kontrola tlaku ve válci - ukázková, není třeba se bát - kontrola a seřízení ventilů (sací byli ok, ale výfukové měli značnou vůli) - kontrola nastavení rozvodů ( cajk ) - kontrola tlaku palivového čerpadla - výměna (nevyměnitelného) palivového filtru v čerpadle - vypuštění, vypláchnutí nádrže - kontrola brzd (přední na cca 3-4 tis km, zadní v polovině životnosti) - výměna ložisek předního kola (kolo se točilo se značným odporem) - výmena ložisek zadního kola a ložiska v krytu variátoru - kontrola variátoru a řemene (řemen ještě tak 3-4 tis dá, variátor bez známek většího opotřebení) - výměna silentbolků kyvky/motoru (už to potřebovali ) - výměna chladící kapaliny - rozebrání a vyčištení klapky a všech elektrických konektorů kolem ( zde byla pravděpodobně příčina kolísání volnobehu - klapka byla zakarbonovaná) - promazání lanovodů plynu a seštelování - oprava montáže výhřívaných gripů (na podzim šli na rychlo aby se dalo jezdit déle, ale chtělo to doladit ) - kompletní odstranění povrchové rzi a částečné přelakování postižených míst na rámu - výměna předních páček za stavitelné CNC, lámací se štelováním (původně určené na Burgmana ) jsou z číny, ale tady se prodává stejný výrobce jen dráž - náhrada pro tento motor chronicky odcházejícího oddechového ventilu klikovky za PVC ventil určený proto motocykl od kluků z Anglie - úprava podsvícení budíků (ztlumení kontrolky dálkových a změna barvy podsvícení - modrá je dobrá ) - renovace a zatmavení předních světel - výměna klaksonu za výkonější (teď už mě nikdo nepřeslechne ) - renovace plynových vzpěr kufru ( povedla se, možná až moc ) - a na závěr samozřejmě výměna motorového oleje a vzduchového filtru Skútr mne odměnil hladkým startem po cca 2 měsících odstavení a konečně drží volnoběh i za studena jak má Na závěr skútr dostal kosmetickou údržbu, tzn očista motoru a hliníkových dílů, rozleštění laku, nanesení voskové vstvy, rozleštění výfuku a odstranění zbytků po poškozené samolepce akrapovič. Poprvé používám kosmetiku od Chemicalguys a funguje fakt skvěle Pak máme ještě nějaké to lakování v podobě černě nalakovaného krytu variátoru, držáky tlumičů a aby vše vyniklo tak jsem povyměňoval všechny viditelné šrouby za nové zinkované. A výsledek? No já jsem spokojen Sezona brzy začne... Rád bych poděkoval @ChouLu za pomoc s elektrikou @MilanF1 za perfektní lakování,@Pe.Tr za rady a přípravky, @pp205 za zapůjčení testerů na měření tlaků a samozřejmě ženě a rodině, že mě nechali strávit pár týdnů v garáži Veverka, Milan+, Péťa a 2 další ohodnotil 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 5. březen 2018 Sdílet Odesláno 5. březen 2018 Pěkná predsezonni údržba a jedno vím jistě. Motorku nechci. Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 5. březen 2018 Sdílet Odesláno 5. březen 2018 Můžu přivézt Jeta naší Lucky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 5. březen 2018 Sdílet Odesláno 5. březen 2018 Když už jsi proflaknul, že jsem ti něco lakoval, dám sem konkrétní fotky. Ony to jsou v podstatě drobnosti, ale - jak hlásá motto jedné firmy - Úspěch spočívá v detailech. Jenom do budoucna prosím, už ne tolik komplikované díly. Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 5. březen 2018 Sdílet Odesláno 5. březen 2018 Komplikované díly jsou přece výzva. Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 5. březen 2018 Sdílet Odesláno 5. březen 2018 Výzva pro moje prsty pri brouseni a snaha zastavit čas... nic o co bych stál... samotné lakování takových dílů mi nevadí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 5. březen 2018 Sdílet Odesláno 5. březen 2018 před 8 minutami, MilanF1 napsal: Jenom do budoucna prosím, už ne tolik komplikované díly. Zrovna jsem se chtěl zeptat, jestli dokážeš špricnout i klasickou motorku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Bazi Odesláno 5. březen 2018 Sdílet Odesláno 5. březen 2018 Schreku, nádherná práce. Myslíš, že někdy využiješ ten katapult k rychlému opuštění stroje? Veverka, Schreek a Milan+ ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 5. březen 2018 Sdílet Odesláno 5. březen 2018 Asi je namistě přemýšlet o havarijním pojištění MilanF1 a Péťa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 5. březen 2018 Sdílet Odesláno 5. březen 2018 před 39 minutami, MilanF1 napsal: Výzva pro moje prsty pri brouseni a snaha zastavit čas... nic o co bych stál... samotné lakování takových dílů mi nevadí. Tohle byla teď výzva Kdyztak to schrecku smaž Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 5. březen 2018 Sdílet Odesláno 5. březen 2018 Šestá fotka, "tatínku, už půjdeš domů?" A ten talíř na těch pytlích, to je tvoje večeře? projdi si znova ty fotky, některý máš vícekrát. Já vím, že z nadšení, ale stačí jednou, že řemen má 27,33mm Schreek ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 5. březen 2018 Sdílet Odesláno 5. březen 2018 Ty pytle tam přibývají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 5. březen 2018 Autor Sdílet Odesláno 5. březen 2018 Tak nepředpokládám, že takováto údržba bude potřeba každý rok. Mám v plánu si na skútru projet Evropu, tak sem si chtěl udělat aspoň hrubý přehled o jeho celkovém stavu, což teď mám a vzhledem k jeho Italskému původu jsem byl i poměrně mile překvapen, protože sem na žádné zásadní problémy nenarazil. @Pe.Tr: No tohle by asi žádná pojišťovna nezaplatila, nicméně krádež mám pojištěnou @Milan+: Cizí skútry by mě nebavili, tohle bylo po volnu, což v teplé garáži jde úplně v pohodě. A pytle ubyly na nulu a byly doplněny @radim.1008: Děcka pomáhali, musej se učit už od mala Ve fotkách mám bordel, ale promazat to už nemůžu, páč nevím který jsem použil @MilanF1: No už jen ty disky a bude to komplet Ale nechám Tě teď odpočinout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 6. březen 2018 Sdílet Odesláno 6. březen 2018 Respekt Máš spočítaný hodiny? Schválně, jestli se teď skútr za péči odmění, jako každý Peugeot - závadou obiwanken ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 6. březen 2018 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2018 Hele stopro , počítám že během prvních pár set km se budou vychytavat mouchy A hodiny? Tohle je fakt spíš na dny Ale pro mě to byl oddych zašít se v garáži a dělat co mě baví MJSytic ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 6. březen 2018 Sdílet Odesláno 6. březen 2018 @Milan+ @Hafity Nejsem detailista, nespecializuji se na malé díly. Na staré motorce lakovat trubkový rám a obroustranně blatníky, to je pro mě neštěstí a ani by mě to nebavilo. Raději když tam mohu pod plným tlakem naládovat co nejvíce materiálu ... často jedu jako robot bezmyšlenkovitě ... denně jsem schopný v práci pistolí prolít až 15 litrů materiálu, a to se bavíme pouze o autodílech. Obdivuji lidi, co si umí hrát s malými díly třeba na Stadiona a pak zalepovat na 100% preciznost při dvoubarevném lakování. Já nepotřebuji přijímat výzvy, když si nejsem jist kvalitou odvedené práce. Prostě takovou práci odmítnu. Takže klasickou motorku nedělám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 6. březen 2018 Sdílet Odesláno 6. březen 2018 Já myslel nádrž, podsedlové plasty a přední blatník jen zvenku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obiwanken Odesláno 7. březen 2018 Sdílet Odesláno 7. březen 2018 Krasa, gratulujem.Vydim ze si rozobral aj nadrz. Preto sa chcem informovat ci si nahodou nemenil palivove cerpadlo.Ja mam problem nastartovat, sviecka je vlhka od benzinu. Ked ju vymenim tak mator nastartuje. Ale po par dnoch cas to iste. Vymenil som fajku, sviecku. Vycistil injektor, atd. Dnes som zmeral tlak paliva a nameral som 2,0 bar namiesto papierovych 2,5. Chcem kupit nove cerpadlo ale neviem najst typ. Preto otazka ci si ho nemenil alebo nevies typ. P.S. Je zaujmave ze takto sa chova viacej Satelisov (podla zahranicnych a aj domacich for).Dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.