Devr Odesláno 9. září 2016 Sdílet Odesláno 9. září 2016 Zdravím, myslím , že mám vadnou zapalovací rampu, ale nevím to jistě, auto často při akceleraci škubne, že dám málem hlavou o sklo svíčky to nejsou, měnil jsem a dělá to dál, každopádně diagnostika říká. Diagnostika elektronických systémů PEUGEOT IAW 4.8P Paměť závad. P0351 Cívka zapalování A primár/sekundár P0352 Cívka zapalování B primár/sekundár P0351 Cívka zapalování A primár/sekundár Počet závad 3 Nejlépe bych jí tak potřeboval vyzkoušet, tak se tady chci poptat zda jí nemáte náhodou někdo doma. Nerad bych jí koupil za trojku a pak se ukazovalo antipolution na displeji dál Je to tahle: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer Odesláno 9. září 2016 Sdílet Odesláno 9. září 2016 Tak tohle mě taky zajímá... ale rampu mám já novou a stejné chyby mi tam skáčou pořád :-( smažu, nějakou dobu vše OK a pak najednou blik a zas je to tam - antipolution fault. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Devr Odesláno 12. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 12. září 2016 A tobe to vypisuje v diagnostice ty stejne chyby jako pisu ja (P0351) atd? Mne diagnostiku delal znamej borec ve Fiatu,ale myslim si, ze byto chtelo zajet na origo diag primo do Peugeotu, ktera bude myslim podrobnejsi a vice prozradi. Jenze ta cena, ptal jsem se v Brne v Peugeotu a zakladni diagnostika zacina na 1200 . Potom jeste zkusit sehnat nejakeho meshose co vlastni diagnostiku pp2000 Lexia3 + interface Citroen/Peugeot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 12. září 2016 Sdílet Odesláno 12. září 2016 Kdyby jsi mel vadnou rampu,auto jede na 3 válce ,nemá výkon a skoro nejede ma 20% výkonu,hledal bych jinde.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer Odesláno 12. září 2016 Sdílet Odesláno 12. září 2016 Ano, píše mi to stejné chyby - číselný kód. Diag je Delphi, taky univerzální ... Mám pocit, že na vině bude nějaký studený spoj. Všiml jsem si, že mi hláška vyskočí často při nějakém otřesu- když jsem fičel po staré panelové cestě, tak mi to tam skákalo furt a pípalo snad nepřetržitě..ale nikde jsem nic nenašel možná je to chyba přímo na desce ŘJ se kterou jsem měl svoje trable ...viz starší příspěvky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Devr Odesláno 12. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 12. září 2016 No včera jak tak koukám do motoru jsem objevil utržený konektor, tak nevím jestli by to mohlo mít něco společného s antipolution. Dal jsem to raději do samostatného vlákna zde. http://www.peugeot-club.com/topic/106674-coupe-406-utrzeny-konektor-v-motoružený-konektor-v-motoru/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Devr Odesláno 15. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 15. září 2016 Takže pořád stejny, dokonce mi sem tam při škubancu problikne STOP u budiků. Nemáte někdo na zapůjčení tu zapalovací rampu v okolí Brno, Prostějov,Vyškov? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Devr Odesláno 17. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2016 Takže, žádná zapalovací rampa ....naštěstí, jsem koupil nové čidlo teploty vody co je zašroubované v hlavě a vše ok, cukání, samoakcelerace, volnoběh a chyba je přyč na displeji To by člověk nevěřil co může podělaný čidlo za 350 Kč nadělat paseky. Lambdy také OK na diagnostice na grafech To: Slayer....zkus to taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 17. říjen 2016 Sdílet Odesláno 17. říjen 2016 Nakonec vyřešeno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer Odesláno 17. říjen 2016 Sdílet Odesláno 17. říjen 2016 téda.....že by fakt čidlo na vodě vyvolávalo chyby kostry a zkratu na zapalovacím okruhu??? No asi je možné vše Budu muset něco zkusit, dneska mi to za jízdy 2x chcíplo- motor prostě přestal točit, jako by bez benzínu, po vyšlápnutí zdechl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer Odesláno 21. říjen 2016 Sdílet Odesláno 21. říjen 2016 ...sakr. Asi to budu muset začít aktivněji řešit - dneska mi to 4x chcíplo, jednou v klidu. Dokonce se smazala pamět radiostanic. Takže asi něco v elektrice... to zas bude :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Devr Odesláno 21. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 21. říjen 2016 no, musíš bojovat to asi bude ňákej kraťas, mně od vyměny čidla motor zase přede jak má ještě musím dořešit tu kontrolku erbeku, někdy bliká a někdy zase ne....nevím čím to..možná vodičem ve volantu porád něco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer Odesláno 21. říjen 2016 Sdílet Odesláno 21. říjen 2016 mno...právě - kraťas ...kdyby bylo alespoň pár tipů, co zkouknout.... to je mi zas závada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Devr Odesláno 22. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 22. říjen 2016 jo to znám v ten moment mám chuť auto zhodit ze skale, páč toké závady nesnáším je to jak hledat jehlu v kupce sena a servisák si naúčtuje pytel lovů pokud to vůbec najde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.