Martinsk Odesláno 30. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2005 Máte niekto odsledovanú teplotu oleja na motore 1,6 HDi? Zaujímala by ma teplota pri jazde v meste, na diaľnici a pri jazde na okreskách. Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tiborski Odesláno 2. leden 2006 Sdílet Odesláno 2. leden 2006 Pokusím se na to myslet a dám ti vědět ! Tiborski:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tiborski Odesláno 3. leden 2006 Sdílet Odesláno 3. leden 2006 Takže provoz ve městě 110 C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 3. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 3. leden 2006 Zatiaľ ďakujem. Keby sa ti chcelo ešte by ma zaujímali tie ďalšie teploty. Inak, myslel som si, že to v meste byde podstatne menej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tiborski Odesláno 10. leden 2006 Sdílet Odesláno 10. leden 2006 Na dlouhé trati 800 km 115 C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brizan Odesláno 25. květen 2009 Sdílet Odesláno 25. květen 2009 Potřeboval bych poradit od někoho kdo má stejně jako já u 407ky 2.0 HDI. Zdá se mi že mi špatně ukazují budíky teplot motoru. Při městském provozu mi teplota vody nepřeleze přes 70stupňů a olej je tak na 90 (alespoň podle budíků). Poraďte mi někdo co stím a jestli to už také někdo řešil. Zdá se jako by byly špatná čidla, ale obě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 25. květen 2009 Sdílet Odesláno 25. květen 2009 Ta voda se skutečně víc neohřeje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brizan Odesláno 25. květen 2009 Sdílet Odesláno 25. květen 2009 A ten olej je taky v normě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brizan Odesláno 25. květen 2009 Sdílet Odesláno 25. květen 2009 Sledoval jsem to i na delší trati (600km) a obě ručičky měly co dělat aby se vůbec zvedly... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zipík Odesláno 25. květen 2009 Sdílet Odesláno 25. květen 2009 Pokud je velké horko je tam i 90 stupńů ale jinak je normál na těch 70-80:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brizan Odesláno 25. květen 2009 Sdílet Odesláno 25. květen 2009 Dneska si myslím že bylo velké horko a stejně 70 a dost, to samé olej. Okolní teplota na to asi nemá žádný vliv, úplně stějně mi to ukazovalo v zimě v -10 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 25. květen 2009 Sdílet Odesláno 25. květen 2009 Musíš to taky trochu prohnat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brizan Odesláno 25. květen 2009 Sdílet Odesláno 25. květen 2009 Neboj že mu nedám napít... Po tom co jsem ho minulý týden přečipoval tak si to užívám a plyn je velice často na podlaze:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brizan Odesláno 10. červen 2009 Sdílet Odesláno 10. červen 2009 mám prosbu něměnil jste náhodou někdo teplotní čidlo vody? Mám podezření že mi fakt blbě ukazuje a rád bych ho vyměnil. Nechci to ale nechávat děla v Peugeotu, kde mi řekli že čidlo stojí +-800,- a za 3000,- práce:( to i kdybych to měl dělat celý víkend tak ty prachy jim za to nedám:bacha Může mi sem někdo vložit obrázek kde ho najdu, případně pár rad čeho se vyvarovat při výměně? Jo a sorry že to dávám sem, je to nejbližší téma mého problému a nechci zakládat další topic a zbytečně spamovat;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. červen 2009 Sdílet Odesláno 10. červen 2009 ještě než ho budeš měnit--zkus změřit teplotu obyčejným teploměrem na zavařování třeba--uvidíš pak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brizan Odesláno 10. červen 2009 Sdílet Odesláno 10. červen 2009 Původně zaslal: ozzy1956 ještě než ho budeš měnit--zkus změřit teplotu obyčejným teploměrem na zavařování třeba--uvidíš pak... A kde to mám měřit? Myslíš jako v nádržce s vodou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 10. červen 2009 Sdílet Odesláno 10. červen 2009 čidlo by mělo být pozice 2. 02 1338 C1 01 SNÍMAČE TEPL DIAM 25,4-LONG 53 VE - ZELENÁ [upravil dne 10-6-09 Přema] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. červen 2009 Sdílet Odesláno 10. červen 2009 jo,po delší jízdě tam musí být stejná teplota,jako v motoru--ale po zastavení běž měřit,teplota pod kapotou po vypnutí motoru stoupá... taky dej pozor při otevírání nádobky--vem si hadr a rukavice !!! Ty zavařovací teploměry jsou dost přesné a nezávislé na stavu čidla,napětí v síti atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brizan Odesláno 10. červen 2009 Sdílet Odesláno 10. červen 2009 Díky Chápu to správně že je to na vodní pumpě? někde na boku bloku motoru? Musím to ještě pořádně nastudovat, ale podle tohoto obrázku to vypadá jednoduše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brizan Odesláno 10. červen 2009 Sdílet Odesláno 10. červen 2009 Původně zaslal: ozzy1956 jo,po delší jízdě tam musí být stejná teplota,jako v motoru--ale po zastavení běž měřit,teplota pod kapotou po vypnutí motoru stoupá... taky dej pozor při otevírání nádobky--vem si hadr a rukavice !!! Ty zavařovací teploměry jsou dost přesné a nezávislé na stavu čidla,napětí v síti atd. A jakou teplotu bych měl zhurba naměřit? protože budíky mi ukazují slabých 60 stupňů a to se fakt nezdá, to samý u oleje. při delší trati a vyšší rychlosti se sotva ani nezvednou z nuly:myslim [upravil dne 10/6/09 Brizan] [upravil dne 10/6/09 Brizan] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.