jaroul21 Odesláno 8. září 2016 Sdílet Odesláno 8. září 2016 Zdravím všechny. Dnes, jako každý jiný prac. den za jízdy přes obec (50 km/h) zničehonic P 307 1,6Hdi zdechl a pak vyskočila hláška "ABS/ESP" a hned nato "nízký tlak oleje". A NEJEDE A ANI NEŠKYTNE" Prosím, co to může být. Vše důležité bylo za poslední 3 měsíce vyměněno - EGR, rozvody před 20,000km spojka, brzd. destičky a já nevím co všechno. Za posledních 12 měs to dalo tak za 100.000Kč. DÍKY za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper17 Odesláno 8. září 2016 Sdílet Odesláno 8. září 2016 Neškytne jako že se motor ani neotočí ?? pak by se to asi potkalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 8. září 2016 Sdílet Odesláno 8. září 2016 ABS/ESP vypadok napajania - dobijanie.... tlak oleja , motor sa uz asi netocil , ale bol napajanym... NEJEDE A ANI NEŠKYTNE" musis to lepsie rozpisat...toci starter.... info z displaya su len info...treba diag vypis chyb.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Pety Odesláno 9. září 2016 Sdílet Odesláno 9. září 2016 Kontrola hladiny oleje měrkou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaroul21 Odesláno 10. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2016 Startér motorem otočí, a to je asi tak vše. Jinak moc děkuji za všechny příspěvky a omluva za moji nevelkou znalost s PC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper17 Odesláno 10. září 2016 Sdílet Odesláno 10. září 2016 Nafta jde do motoru ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 10. září 2016 Sdílet Odesláno 10. září 2016 (upraveno) Hele mel jsem to same, a u mne byl vadny konektor na snimaci tlaku paliva. Po prepinovani ok. Podle diagnostiky tentkrat P0192 nebo P0193, uz fakt nevim presne (jedno je nizky druhy vysoky tlak paliva). Po zdechnuti nenastartovatelne. Ale treba druhy den se tvarilo, ze je vse ok - ale jen par km. Mozna by stlao za to, tam zespodu zkusit strcit ruku a trochu s nim zahybat. Zespodu proto, ze zespodu by tam snad mohl byt trochu pristup bez sundavani cehokoliv - teda az na kryt motoru. Shora se musi sundat sani, palivovy fitr, filtrbox a mozna i EGR. Snimac je totiz az pod EGRem. Idealni by bylo sjet diagnostikou, k jake chybe doslo. Upraveno 10. září 2016 uživatelem HonzaC2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper17 Odesláno 10. září 2016 Sdílet Odesláno 10. září 2016 Přesně jak píšeš bez diagnostiky je to na prd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrazík13 Odesláno 12. listopad 2016 Sdílet Odesláno 12. listopad 2016 A už máš vyřešeno??? Co takhle nějaký výsledek pro ostatní??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. listopad 2016 Sdílet Odesláno 12. listopad 2016 naposledy se ozval 10. září, tak co myslíš?????? málokdo napíše co tomu vlastně bylo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaroul21 Odesláno 13. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 13. listopad 2016 Nevyřešeno, stojí odstavený u automechanika a čekám na identifikaci závady a cenu opravy. Díky za zeptání a připomenutí, nějak se mi začaly problémy kupit, takže nestíhám.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaroul21 Odesláno 19. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 19. prosinec 2016 (upraveno) Tak hotovo, opraveno. Vadný "spodní" snímač tlaku oleje. Spolu s ním vyměněn i klínový řemen. Cena. 3.000,- Tímto chci všem zde píšícím moc poděkovat, za rady a poznatky a popřát všem členům klidné Vánoce a pohodový Nový rok 2017. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mám ještě J5 s nádstavbou Hobby, takže Peugeot neopouštím. Ještě jednou mooooooooc děkuji. Upraveno 20. prosinec 2016 uživatelem Péťa inzerce patří do inzerce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 20. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2016 Tak to je dobře, že se závada vyřešila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaroul21 Odesláno 14. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 14. leden 2017 Zdravím znovu kamarády, kteří řešili se mnou mé problémy a chtěl bych znovu poradit. 1. Dá se nějak vylepšit příjem rádia? Anténní prut vyměněn za nový - bez zlepšení. 2. Na dveřích řidiče nefunguje ani na jednom tlačítku dojezd oken do horní ani dolní polohy, na ostatních dveřích fungují tlačítka bez problémů a to i na dálk. ovládání klíčkem. Předem děkuji Peugeot 307 SW 1.6Hdi r.v. 2005 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 14. leden 2017 Sdílet Odesláno 14. leden 2017 Anténa - koroze v patě antény anebo zničený zesilovač v patě antény. Rozdělej vzadu stropnici, odmontuj kabel a na střední vodič kabelu připoj ještě metr drátu, mělo by to hrát perfektně. Pokud nejsi elektrikář, tak navštiv elektrikáře. Minule jsem to tady někomu vysvětloval a marné, vše marné... Tlačítka - prý pomůže vyčistit, anebo nahraď z vrakáče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaroul21 Odesláno 14. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 14. leden 2017 Díky za odpověď, ale ty tlačítka se mi nějak nepozdávají, že nefunguje ani jedno ze čtyř v těch řidičových dveřích. A z tý elektriky strach nemám, horší to bude s tou stropnicí, abych něco nepoškodil, na mé staré Opel Astře jsem čalounil strop komplet sám, ale Němec a Francouz může být velký rozdíl. Ještě jednou díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.