RomanK Odesláno 18. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 18. prosinec 2016 před 2 hodinami, bumbrlicekk napsal: ja po repasu uz najel přes 5000 a zatím jen ta nej nej spokojenost. Tak snad už budu mít štěstí i já :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanK Odesláno 26. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. prosinec 2016 Pánové, pomoooc...auto opět v servisu.... další držák trysky praskl... co k tomu může vést? podle předpisu po montáži trysek - nové šrouby, dotažené na moment 30Nm, vše OK, a po 500km již podruhé prasklý držák... poprvé 1. a 2. válec, nyní čtvrtý... co se může dít? poprvé najeto 1500km..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 26. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2016 Pokud jsem trefil motor, tak tam čtu toto: Šrouby - třmeny držáků se vstřikovači. Předběžné utažení momentem 0,7daN.m a dotažení o úhel 55°. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanK Odesláno 2. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 2. leden 2017 Tak auto je doma - jak píše Agrafik, přesně tak to kluci dělali. V Peugeotu vzali třmeny na reklamaci jako vadu materiálu. Pokud se to stane ještě jednou, tak asi to auto hodím ze skály.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karelski Odesláno 30. červen 2017 Sdílet Odesláno 30. červen 2017 Ahoj, v úterý se mi při jízdě rozsvítila kontrolka motoru (na displeji Engine faulty, repair needed). Současně s kontrolkou motoru občas svítí i oranžový trojůhelník. Peugeot 5008, 2.0 HDI 110kW, 4/2012. V neděli jsme chtěli jet na dovolenou do Francie. Tak jsem jel hned na dia do Peugeotu. Zjistili zaplněný FAP (najeto přes 250tis. km). Cena za nový cca 22tis. Kč. Problém byl ten, že výměna možná až v týdnu po svátcích, dodání dílů se prý protáhne a taky nejsou lidi. Jel jsem včera do firmy v Přerově, kde dělají čištění FAP. Tam zjistili na jejich dia údajně jiné chyby než v Peugeotu a čištění proto prý neudělali. Zpět do Peugeotu, tam mi jejich pracovník řekl, že když nevěřím dia Peugeotu a věřím nějaké dia BrainBee, tak se se mnou nebude bavit. Pak naštěstí přišel rozumnější člověk a porovnával obě dia. Došel k tomu, že i jim vyskočily stejné závady, které byly údajně ale jen "přerušované" a "trvalá" závada byla prý plný FAP. Tak jsem zaplatil zálohu za FAP a 12.7. jsem objednaný na výměnu. Na dovolenou pojedeme raději někam blíž... Auto jede normálně, zatím žádný nouzový režim. Dokonce kontrolka se jeden den ani nerozsvítila, ale další den už zase ano. Dá se očekávat, že výměna FAP pomůže nebo vyvstanou další problémy jako turbo, apod. ? Kódy závad podle servisu Peugeot: P2562 turbo s proměnnou geometrií. Nesprávná poloha vzhledem k požadavku, nedostatečné přeplňování. Stav přerušovaná. Původ místní P0487 Dávkovač vzduchu. Nesprávná poloha. Příliš otevřená. Stav přerušovaná. Původ místní. P1499 Dávkovač vzduchu. Nesprávná poloha. Příliš otevřená. Stav přerušovaná. (Servis) Původ místní. P1497 turbo s proměnnou geometrií. Nesprávná poloha vzhledem k požadavku, nedostatečné přeplňování. Stav přerušovaná. Původ místní P1445 Aditivace. Množství aditiva vstříknutého do paliva a usazeného ve filtru pevných částic překročilo maximální mez Filtr pev. částic musí být vyměněn. Stav trvalá závada. Původ místní. Průměrná vzdálenost mezi 10 posledními regeneracemi filtru 265km. Normálně je to prý 800km. Servis s BrainBee v Přerově zjistil podle protokolu stejné kódy závad. Nejdou prý vymazat. Vyjádřil se, že závada není ve FAP a že je nutno odstranit ostatní závady a že si mám zajet do servisu Peugeot. Tak jsem z toho trochu jelen, ale nový FAP jsem teda objednal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5008 hdi Odesláno 2. leden 2018 Sdílet Odesláno 2. leden 2018 Zdravím všechny,co zde jsou... Rozsvítila se mi chyba motoru(pravděpodobně se souvislostí s docházející náplní FAP filtru),dostal jsem se az do nouzového režimu. Mezi svátky na dia mě to ukázalo 560ml/28procent náplně... Mám najeto 185tis.km. V Peugeotu mě řekli za nápln a dia cca 8000,když nebude ucpaný filtr,ten je za dvacku. :-/ ,nemáte někdo někoho známého,kde by to bylo levnější případně? Mám strach,že mi pak řeknou,že byl ucpanej filtr,i když třeba není :-/ ... Jsem z Brna,kdyby byl někdo ochotnej trošku pomoci. Díky předem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
otojanicek Odesláno 3. leden 2018 Sdílet Odesláno 3. leden 2018 před 16 hodinami, 5008 hdi napsal: Zdravím všechny,co zde jsou... Rozsvítila se mi chyba motoru(pravděpodobně se souvislostí s docházející náplní FAP filtru),dostal jsem se az do nouzového režimu. Mezi svátky na dia mě to ukázalo 560ml/28procent náplně... Mám najeto 185tis.km. V Peugeotu mě řekli za nápln a dia cca 8000,když nebude ucpaný filtr,ten je za dvacku. :-/ ,nemáte někdo někoho známého,kde by to bylo levnější případně? Mám strach,že mi pak řeknou,že byl ucpanej filtr,i když třeba není :-/ ... Jsem z Brna,kdyby byl někdo ochotnej trošku pomoci. Díky předem Ahoj, s FAPem ti bohužel nepomohu........... nicméně jsi z Brna....já taky..... tu diagnostiku máš vlastní - Diagbox ? POtřebaval bych tam na mé P5008 aktivovat v Diagnostice rosvěcování do zatáček ( vím kde) ....že bych se stavil + samo za nejaký rozumný poplatek . Díky za případné INFO. Zdraví Oto Janíček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5008 hdi Odesláno 5. leden 2018 Sdílet Odesláno 5. leden 2018 V 3. 1. 2018 at 10:09, otojanicek napsal: Ahoj, s FAPem ti bohužel nepomohu........... nicméně jsi z Brna....já taky..... tu diagnostiku máš vlastní - Diagbox ? POtřebaval bych tam na mé P5008 aktivovat v Diagnostice rosvěcování do zatáček ( vím kde) ....že bych se stavil + samo za nejaký rozumný poplatek . Díky za případné INFO. Zdraví Oto Janíček FAP budu řešit teď o víkendu,dnes jedu do servisu,tam mě řeknou čím vším to je a co je špatně... Jinak kamoš na dia.nema takové možnosti,jen základ. Dnes se zeptám,jestli by to šlo u něj případně nastavit to prisvecovani... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5008 hdi Odesláno 17. leden 2019 Sdílet Odesláno 17. leden 2019 V 6. 9. 2016 at 17:27, RomanK napsal: Chlapci a chlapi, na mém mazlíkovi se po 200tkm začala objevovat nepravidelně hláška anti - polution system faulty. po připojení diagnostiky je výpis viz foto...Kdo by mohl rozklíčovat, co s tím? po resetu najedu cca 1000km, než se to ohlásí znova.... A auto skočí do nouzového režimu, nepustí víc, než 2000 otáček.... Podotýkám, že stejná hláška se mi objevila v souvislosti s nedostatkem aditiva (močoviny) a ve 180 000 jsem musel měnit podávací čerpadlo tohoto ekologického "zlata" (aspoň, co se týče peněz...) Ahoj,jdu v tvých šlépějích... , vyměněna škrtící klapka tlaku paliva,po 60km,opět nouzak,zpátky v servisu, vyskočili stejné chyby,jako si měl ty. Úplně mám strach,s čím na mě přijde borec... Teď to tipuje na regulátor nebo pootočený čerpadlo na klínku nebo ještě vačka :-/... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 17. leden 2019 Sdílet Odesláno 17. leden 2019 Co to je škrtící klapka tlaku paliva? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 17. leden 2019 Sdílet Odesláno 17. leden 2019 Žeby DRV na čerpadle ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5008 hdi Odesláno 17. leden 2019 Sdílet Odesláno 17. leden 2019 Před hodinou, brutall napsal: Co to je škrtící klapka tlaku paliva? Nebo snímač škrtící klapky? Něco takového za 3000... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 17. leden 2019 Sdílet Odesláno 17. leden 2019 DRV ale není klapka! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5008 hdi Odesláno 23. leden 2019 Sdílet Odesláno 23. leden 2019 V 17. 1. 2019 at 20:59, ferinko2 napsal: Žeby DRV na čerpadle ??? Ahoj všem,tak máme tady výsledek mě závady... Výsledek jsou vstriky s tím,že na přepadech je menší tlak o 200baru,proto to háže chybu a NR. Nevali se někomu doma vstriky? Nebo nějaký obchod,kdo má s tím nějaký zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 23. leden 2019 Sdílet Odesláno 23. leden 2019 Mám z motora 2.0 HDi RHR....vstrekovače tieda 5 Ale neviem aký máš ty motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5008 hdi Odesláno 23. leden 2019 Sdílet Odesláno 23. leden 2019 (upraveno) Já mám RHE 110kW ,podle VIN je označení 1980L3 . Upraveno 23. leden 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 23. leden 2019 Sdílet Odesláno 23. leden 2019 Moje podľa VIN 1980J5 Siemens Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5008 hdi Odesláno 23. leden 2019 Sdílet Odesláno 23. leden 2019 (upraveno) Nevíš v čem je rozdíl? Upraveno 23. leden 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 23. leden 2019 Sdílet Odesláno 23. leden 2019 Tvoje sú asi delphi,myslím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5008 hdi Odesláno 23. leden 2019 Sdílet Odesláno 23. leden 2019 Já tam teď mám prý Piezzo,co mě volal servis,ale jinak jsem viděl jen Delphi pod tím číslem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.