Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Porucha motoru 2.0HDi


RomanK

Recommended Posts

Chlapci a chlapi, na mém mazlíkovi se po 200tkm začala objevovat nepravidelně hláška anti - polution system faulty. po připojení diagnostiky je výpis viz foto...Kdo by mohl rozklíčovat, co s tím? po resetu najedu cca 1000km, než se to ohlásí znova.... A auto skočí do nouzového režimu, nepustí víc, než 2000 otáček.... Podotýkám, že stejná hláška se mi objevila v souvislosti s nedostatkem aditiva (močoviny) a ve 180 000 jsem musel měnit podávací čerpadlo tohoto ekologického "zlata" (aspoň, co se týče peněz...)

IMG_20160905_142938.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojky, tohle vypadá na závadu na regulátoru tlaku paliva na vstřikovacím čerpadle. Pokud odchází, tak se četnost padání do nouzáku zvyšuje. Na starém 2.0 HDI r. 2003  na C5 jsem měl to samé, na univerzální diag. byla hláška závady: 1138 Ventil pro regulaci tlaku. U tebe to vypadá podobně.

Jinak co se týče nedostatku aditiva, tak jelikož nemáš motor BlueHDI, tak tam močovinu nemáš, ale jedná se o aditivum, které se při tankování dávkuje do nafty v nádrži, aby se FAP mohl vypalovat při nižší teplotě. Pokud jeho dávkování nefunguje, tak je to samozřejmě také závada, kdy se objeví univerzální hláška závady na emisním systému vozidla - Anti-polution system faulty, protože by mohl být problém s vypalováním FAPu. Zobrazená závada na to ale neukazuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

díky za popis, něco takového tuším i já, s tím regulátorem..... A to aditivum je mi jasné, jen, že ta hláška byla stejná.... Jinak, to čerpadlo na aditivum koupíš jen origo a je docela mastné, na to, co to umí - dal jsem 4500....

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdím do "garáže", ale klukům věřím a mám výborné dlouhodobé zkušenosti s jejich prací. Po konzultaci budeme měnit čidlo, jaké jsem nestačil zapamatovat, ale je na rampě uprostřed. Až se to provede, dám vědět. Hláška a nouzák se projevuje čím dál častěji. Snad příští týden bude čidlo a snad bude po problémech...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojky, vypadá to opravdu na ten regulátor tlaku paliva na čerpadle.

Třeba u mého starého 2,0 HDi (80kW, r.v. 2003, čerpadlo BOSH) jsem si čidlo vyměnil sám, tam je pěkně přístupné na dvou šroubkách, diagnostika k výměně nebyla potřeba, je ale třeba diagnostikou vymazat záznam z paměti závad, protože se jim to nelíbí na měření emisí u STK.

Bohužel některá čerpadla mají regulátor uvnitř a tam už je to o dost složitější a dražší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Chlapy přidám se do tématu 307 2.0 hdi 66 kW r.v. 2001  vstřikování Bosch stejná závada. Auto jede v pohodě po vypnutí zapalování motor běží cca 3 sekundy a po opětovném nastartování hláška na displeji , oranžová kontrolka a padne do nouzáku. Diag (Delphi) hlásí P 1138 mám i PP 2000 ale nemám dam k autu. Regulátor dáván loni v březnu úplně nový od Bosche. Po vymazání chyby šel motor do otáček ale po cca 40 km už nejde vymazat ani chyba,respektive jde ale hned skočí zpět. Můžete poradit popřípadě nasměrovat? Mám Partnera se stejným vstřikováním i motorem ale nechce se mi zkoušet přendávat díly stylem pokus omyl. 307 je manželky auto a potřebuju alespoň jedno auto pojízdný :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, je to běh na dlouhou trať, ale moje další zkušenosti. Přes víkend jsem najezdil 1000km a motor mi padal do nouzového režimu s hláškou na displeji pokaždé, když jsem chtěl více akcelerovat a chtěl jsem po autě více nafty. Moji opraváři v pondělí ještě vyndají nádrž , vyčistí a profouknou trubky, je možné, že mám bordel v nádrži... (podle mě je to možné...) no uvidíme.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...