Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Moje první vozítko - Peugeot 206: 2023 - letos již druhý odtah :(


trucker1245

Recommended Posts

Nějak na zimu jsem sehnal navíc sadu plechových disků, opískoval, nalakoval, dneska jsem si je vyzvedl obuté s letními pneu, že si je přehodím na auto sám. 
Na zimu jsem byl v pneuservisu, kde samozřejmě, proč by se pán obtěžoval použít na dotažení momentový klíč, když to jde narvat vzduchovou pistolí "na krev"...

Takže dnešní přezutí dopadlo zlomeným klíčem...

 

8.4. Se přezutí nakonec vydařilo, sehnal jsem starý klíč, který je ještě z poctivého "železa" a vydržel to rvaní šroubů, ještě že už si to budu přehazovat sám :)

 

Pánové a ještě by mě zajímalo, jestli jde něco udělat se stěračem. Asi před měsícem mi měnili čelní sklo, takže stěrače sundali, po té už mi nechává přímo před řidičem část nesetřenou...
Vyměnil jsem stírací lišty - beze změny, promazání pantu u pružiny také nepomohlo...

Upraveno uživatelem trucker1245
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Pánové měl bych dotaz ohledně oleje v převodovce. 

Měnit, či něměnit - mám najeto 220 tisíc, já ho těch 100 tisíc, co auto mám zatím neměnil a tak se ptám, zda se výměnou spíš nestane problém, co jsem četl, nebo mám olej určitě vyměnit?
A pokud měnit, je to stejně jako s motorovým - vypouštět pouze zahřátý olej? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Pánové začalo mi blbnout zadní světlo.

Nejdříve přestala svítit obrysovka, bzrdovka svítila (je tam dvouvláknová žárovka) - tak jsem jí vyměnil, ale prasklá nebyla.

Kontakty na světle jsem proskříkal kontaktem.

Po výměně žárovky nesvítí brzda, ale když rozsvítím, tak svítí obojí - pořád i brzda...

 

Bude to tím, že se někde prodřela izolace na kabelech, co vedou ke světlu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Většinou se vyhřeje ten konektor v tom světle i pin v tý patici , nejjednodušší je rozebrat světlo , najít plechovej pásek v držáku žárovek , na kterým je kostra , na něj přišroubovat kabel s očkem nebo ho naletovat , vytáhnout ze světla ven a před paticí ho spojit s tím zelenožlutým kabelem ve svazku . Nebo vyměnit vyhřátej pin v patici a sehnat zdravej držák žárovek , což ale vyjde o něco dráž ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Pánové chystám se na výměnu silentbloků levého předního ramene a chtěl jsem od Vás info jaké značky brát a čemu se vyhnout. Chtěl jsem to koupit u badisaka, ale není tam moc výběr. Díly jsem hledal podle origo čísel ze ServiceBoxu. 

Šrouby, atd seženu kdekoliv, nebo to jsou spešl rozměry jen na tohle auto?

 

Děkuji za odpovědi, nerad bych něco objednal, co mi vydrží chvilku...

 

 

003.jpg

Upraveno uživatelem trucker1245
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po třech letech, co auto vlastním a najetých 100 000 Km jsem si řekl, napíšu pár řádek.

Před koupí jsem si říkal, je to "Pežot" tak asi nic moc spolehlivost, ale ten motor se mi líbil. Dnes každému říkám, že je pežot spolehlivý a až budu bohužel muset řešit náhradu, nejspíše zůstanu u LVA ve znaku. Na motoru jsem neřešil vůbec nic, chce jen naftu, olej a filtry, vše dělám zavčasu. 
Hodně lidí si stěžuje na řazení, je pravda, že není přesné a je takové "gumové" ale je to hlavně o zvyku. Za studena hold pomalu, s meziplynem a není problém řadit, i když je to blbé srovnání s nákl. autem např., taková Avia euro 5 to je teprve řazení úplně na nic. 

Pokud jedu sám, motor je krásně živý a dá se jezdit v pohodě do 5l/100km. V plně naloženém vozidle je to horší, ale s tím se počítá - navíc jezdím max ve 2 lidech. 
Investice za ty 3 roky mi přijdou opravdu dobré, na začátku rozvody, spojka a byl klid. Nedávno se dělala repase zadní nápravy a teď řeším přední, toť vše ze zásadních částek.  

A zítra snad proběhne výměna:

IMAG3042.jpg

Upraveno uživatelem trucker1245
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se nestalo, nejvíce jsem se bál ramene, že to nepůjde povolit, vytáhnout... rameno šlo dobře, ale šrouby na tyčce stabilizátoru nešli povolit, jeden se uřízl a ten výš, co drží u tlumiče nešel a nešel, až povolil celý ten držák...

Moje otázka: je reálné přivařit zpátky ten plech ke tlumiči, nebo je to blbost - slabý obal tlumiče + jeho obsah. Nechce se mi kvůli tomu kupovat celý nový tlumič...
Ta malá červená čára - tam v tom svaru to povolilo.

 

A další věc, kupoval jsem motorky na nastavování světel, jenže po výměně stejně nic nefunguje, předpokládám, že do motorků nepůjde proud, která pojistka to bude mít nastarosti? Světla mi svítí všechna. 

stabilizator.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...