Vcelar Posted September 1, 2016 Share Posted September 1, 2016 Tak dnes som vymenil vsetky brzove platnicky no zda sa mi ze auto brzdi horsie ako predtym.Pedal pri drzani pada pomaly na podlahu neviem ci sa to mohlo nejako zavzdusnit len pri vymene platniciek? Citam tu nejake temata o hlavnom brzdovom valci, to je ta vec ktora je pod nadrzkou na kapalinu? V septembri mam stk uz som tam vrazil tolko penez a zasa sa nieco odjebe, ak to bude takto brzdit myslite ze stk neprejdem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lubo§ Posted September 1, 2016 Share Posted September 1, 2016 Brzdovu kvapalinu si menil? Kotuče maš v akom stave už som mal pripad kedy praskol kotuč v strede a pedal sa spraval presne ako popisujes, ako si zatlacal valceky v strmenoch hlavne v zadnych? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vcelar Posted September 1, 2016 Author Share Posted September 1, 2016 Kapalinu som nemenil, kotuce nie su nove ale prisli mi ze su vcelku dobre teda nic prasknute som nevidel to som ich brusil drotenym kotucom do flexy...na valceky som spravil pripravok kde do stredu valceka tlacil srob myslim ze tie som neporusil. Ono ked pedal naslapem tak stuhne cize zabera uz pri vrchu ale jakmile drzim tak zacne padat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pe.Tr Posted September 1, 2016 Share Posted September 1, 2016 Jj mrkni na spoj mezi brzd valcem a posilovacem, jak to bude vlhke nebo bude sloupana barva na posilovaci tak je v riti hl brzd valec, taky jsem ho menil Odesláno z mého E6653 pomocí Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
parizov Posted September 2, 2016 Share Posted September 2, 2016 Ano, vypadá to na únik brzdové kapaliny. Já bych se teda nejvíc soustředil hlavně na brzdové válečky v kolech, kde se po výměně destiček (silnějších) dostaly gumičky do jiné polohy. A tam právě mohlo být nějaké znečištění... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milan+ Posted September 2, 2016 Share Posted September 2, 2016 U Ulysse to mam naprosto normálně. Když na něm stojím ,tak začne klesat. Tak se nevzrušuj. A auto brzdí jak šlak, únik žádný, když jsem si toho poprvé všiml, tak jsem taky hned oblézal auto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vcelar Posted September 2, 2016 Author Share Posted September 2, 2016 (edited) jenomze mne sa zda ze nebrzdi jak slak ale ma to dost pomale spomalenie.zatial toho necham tak na pondelok som objednany na geošku tak im to dam pozriet. Pozeral som na ten spoj medzi valcom a posilovacom no je to tam suche...ziadne znamky uniku kapaliny, kapalina stale drzi hladinu tesne pod vrchnakom.Este som si dal tu namahu zhodit kolesa a pozret ci niekde nepresakuje no vsetky manzety suche aj vsetko dookola. Edited September 2, 2016 by Vcelar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milan+ Posted September 2, 2016 Share Posted September 2, 2016 Teď koukám, že jsi dával desky na staré kotouče, tak musíš taky chvilku jezdit aby si na ně sedly. Ty staré nejsou nikdy rovné. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted September 2, 2016 Share Posted September 2, 2016 jak pise Milan po vymene dosticiek je to normalne ze to nebrzdi musi si to sadnut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vcelar Posted September 2, 2016 Author Share Posted September 2, 2016 To som niekde cital ze to nieco potrva kym si dosky sadnu na stare kotuce ale to padanie pedalu ma stve...otazka je ci to prejde na stk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lubo§ Posted September 2, 2016 Share Posted September 2, 2016 Uz som vymenil par dosticiek na stare kotuce a nikdy sa mi takto pedal nespraval. Skus si vsimnut ci ti neunika brzdovka staci malo a dostane sa tam vzduch, unik myslim ci nemizne z nadobky viem ze tam je blby pristup ale raz za den sa to pozriet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted September 5, 2016 Share Posted September 5, 2016 Jak bylo napsáno výše: 1. Nové destičky si musí sednout než budou brzdit naplno. Na STK je rozhodující, aby brzdily souměrně a taky, aby vyvinuly určitou brzdnou sílu, když na to technik pořádně šlápne. Že to brzdí hůř než předtím nepozná hlavně, aby to umělo aktivovat ABS třeba na asfaltu při prudkém sešlápnutí. 2. Ohledně padajícího pedálu si myslím, že je to normální, ale dříve jsi si toho nevšímal (tedy podle toho jak moc padá). Třeba já mám stejnou zkušenost, že jsem si toho všiml až po výměně brzdové kapaliny. Při vypnutém motoru je pedál tvrdý, ale při zapnutém motoru, když na něj velkou silou tlačím, tak se jakoby trochu propadá (nebo spíše čím víc tlačím, tak tím víc se blíží k zemi), ale takovou silou nikdy nebrzdím ani v krizových situacích (když pedál sešlápnu při jízdě zhruba do třetiny, tak se blokují kola) takže to neřeším a už s tím jezdím přes dva roky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milan+ Posted September 5, 2016 Share Posted September 5, 2016 Je to tak, zkoušel jsem to ještě u někoho a taky šel pedál k podlaze. Normálně si toho ani nevšimneš. A desky nech sednout. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vcelar Posted September 5, 2016 Author Share Posted September 5, 2016 OK tak som nasraty ako pes kurva ked si neurobis sam tak to stoji za hovno, dnes to bolo v servise ktory ma na SK nejednu pobocku.Udajne len precistily strmene tie dva koliky na ktorych to bezi a mozno este nieco ja uz neviem co proste ze tam bolo cosi pridrete.OK zaplatil som 65euri pridem domov 10km kurva a skoro som neudrzal ruku na disku, sroby horuce jak svina(jedna sa len o prave predne koleso ostatne ok) no a po zhodeni kolesa som myslej ze ma jebne uz nadobro.Ty mantaci mi otrhli drotik z novej platnicky a len ho tam tak zastrili...Brzdi to sa mi zda ze lepsie mozno si to este sadne kazdopadne ten pedal neklesa az k podlahe. Blba otazka, na co je ten kabel na tej platnicke, to ma nejake cidlo na opotrebenie platnicky? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lubo§ Posted September 5, 2016 Share Posted September 5, 2016 ano je to cidlo opotrebenia brzdoveho oblozenie ja to mam tiez takto ako to mas teraz ty ale nejako ma to nestve raz za pol roka sa pozriem na dosticky v akom su stave, aj tak ten senzor je len na jednej strane a na jdenej dosticke cize to nema zmysle lebo sa ti moze opotrebovat jedna strana viac ako druha a niekedy sa ti moze opotrebovat jedna dosticka viac ako druha a to tak ze 3 dosticky ako nove a jedna je na kov cize tym sa netrap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vcelar Posted September 5, 2016 Author Share Posted September 5, 2016 No na starych som mal jednut platnicku asi 2mm a druha ako nova takze serem na to ale babraci aspon mohli zabučat a nie odjebat robotu a čušať... skor ma ale sere ze to jedno koleso sa hreje ked som zhodil disk tak som rucne kotucom ani nepohol co tam mohli dorobit neviem...zajtra tam nabehnem a budu makat jak fredky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted September 5, 2016 Share Posted September 5, 2016 To jako, že zadřené čepy v třmenech mají vliv na klesající pedál? Řek bych, že naopak nyní máš ty čepy zadřené. A že to lépe brzdí je logické, když máš jedno kolo skoro zablokované . Taky se kdysi po výměně desek dělalo to, že se kus jelo pod plynem se sešlápnutou brzdou, aby si desky sedly, ale nevím zda se to dělá ještě dnes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vcelar Posted September 5, 2016 Author Share Posted September 5, 2016 (edited) Nie te zadrete capy s strmenoch mali vraj vpliv na slaby brzdny ucinok ten pedal sice stale akoby padal ale je to asi tak ako pises v bode 2. No kazdopadne to brzdi lepsie a mozno aj prave preto ze jedno koleso brzdi stale...budem tam musiet zajtra ist znova. Edited September 5, 2016 by Vcelar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted September 5, 2016 Share Posted September 5, 2016 když to hřeje moc, může odejít i ložisko, protože z něj vyteče mazivo (teplem), evidentně je to na vodítkách zadřené osobně bych toho, co to dělal a pustil do provozu, kopl do rozkroku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vcelar Posted September 7, 2016 Author Share Posted September 7, 2016 Bol som to na druhy den reklamovat, neviem co tam spravili no manik za stolom mi povedal ze bol prihrdzaveny piest.Tak si v duchu myslim ako ste to cistili ked bol zahrdzaveny...a zhrabli za cistenie 65eur.Sroby nadalej na dotyk horuce. Najlepsie na tom je ze mi dnes vytiekla kapalina pre zmenu na zadnom kolese, nadrzka prazdna a musel som ist 10km bez brzd.Uz fakt neviem ci tam ma ist a vynadat im do kadejakych kojotov alebo to radsej zaniest niekomu inemu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.