Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 406 2.2 HDi ST Pack Sport Brembo


misho.1709

Recommended Posts

před 20 minutami, misho.1709 napsal:

To hej, ale veľa vecí sa dá vybrať z mojej "doplnkovej výbavy". Pôvodné veci mám a všetko má nejakú cenu. Ak by som to nechal v aute, tak by to nikto neocenil. Už keď vrazím do auta teraz, tak by u mňa ešte ostalo dlho. Je to ťažké rozhodovanie...

jestli bys kupoval zase starší auto, tak rozhodující je stav karoserie tvé 406--u ní asi víš, jak na tom je..., ostatní se dá celkem levně vyměnit :myslim, horší je, že ty chceš mít všechno na autě tip top, a to pak leze hodně do peněz, které nikdo (ani fanda značky) při prodeji nedá...,je to těžké rozhodování, to určitě, ale věčně udržovat skoro 20 let staré auto se taky nedá

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To sice možná jo, ale když budeš mít s 2.0 HDI najeto 1 mil. km, tak bys možná mluvil jinak. Na žádný motor se nesáhlo. Na jedno turbo 600 000 tis.km u obou aut - a jede pořád, jen víc sviští a trochu práší do motoru.

Zrovna prodávám tu svoji oranž sršeň :mrk. Něoak se zatím nikdo nehlásí... Vždyť je možno se dohodnout. Lidi se bojí poctivých kilometrů a přitom je to auto v lepší kondici, když pořád jezdí.

Misho dělá chybu, že vrtá do věcí, který předtím fungovaly. To se může vymstít. Je potřeba sednout a jezdit, i po dálnici a točit motor občas 3 - 3.500 tis.ot. Pak bude lítat jako raketa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krtek, ozzy, dávam vám za pravdu, ale vlado, s tebou nesúhlasím.

U mňa je to možno preto, že som z toho trochu frustrovaný. Kto pozná toto vlákno, tak vie, že som sa s týmto autom nenudil. 

Na novšie auto financií nebude. Pozeral som po niečom, čo si stále drží hodnotu aj napriek veku. Vychádzalo by to len na atmosféru s väčším objemom. Ale nerozoberajme to, nie je to aktuálne.

Vlado, späť k tebe...nič zlom, ale čo keby si sa ma spýtal na dané veci, ako písať niečo podľa svojich dojmov?

Upraveno uživatelem misho.1709
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kludne  daj cipnut aj vysie ak to pojde, ten motor nema problem len nechod cez 350nm lebo bude problem so spojkou

keby vtedy viem ze to bude ok  tak idem vyssie  

a koli tomu som dorabal teplomer oleja a uvazoval o chladicu oleja  a zbytocne obavy 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak krtku, bude stačit 320Nm. Mám teď MUX, ale paradoxně bez teploměru oleje. Není problém, je to na diag. nastaveno, jenom vyměnit přístrojovku... Kamoš mi nabízí jednu, ale je na ní asi 340 tis. km. Moje má 286. Problém je, že jakmile to zapojíš, máš hned najeto těch 340. Dolů to nejde, nahoru jo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechcem zasierat misovi vlakno(ak sa nenahneva) s kilowatmi stupa aj krutiaci moment  (vyraznejsie nez vykon) takze sa moze kludne stat  ze chces vytuzenych 100kw  ale zastavi ta krutiaci moment  napr tych 320 nm   a vykon bude len 90 kw napr  takze ono je to trochu osemente  proste tam nejdi s tym zemu povies  ze chces 100 kw a 320 nm  lebo to  tak nejde  co auto to orginal  aj ked su na pohlad  dve auta totozne 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vlado, ok beriem to.

Ale aj tak má brutall pravdu. Jazdil som na všetkých HDi motoroch v 406 okrem RHS, viem si to všetko porovnať. Ty myslíš skôr na spoľahlivosť, on na celkový pocit z jazdy (aspoň tak som to pochopil). 

2.2 vôbec nie je zlá, bez tých všetkých "ekoku*vítok" je to iný motor.

Čo sa týka štýlu jazdy, tak tam sám sebe nemôžem nič vytknúť, kto ma pozná vie. Vždy som motor pomaly zahrial a od výmeny tesnenia pod hlavou si dávam extra záležať na dochladzovanie motora. Tým pádom by bolo vysvetlené zaobchádzanie s autom. Motor mal takisto vždy až nadpriemerný servis. A čo sa týka toho šprtania, neviem čo konkrétne si myslel. Problémy som nehľadal bezdôvodne, len sa robili nejaké tie úpravy, ktoré predchádzali daným veciam.

Upraveno uživatelem misho.1709
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepripadalo mi to tak, ale nadávať si nebudeme.

Inak, niekto by dané veci neriešil a jazdil by s tým ďalej. Aj vstreky by ešte vydržali a turbo ani nehovorím. Ale pokiaľ auto nie je výhradne na dojazd, tak u mňa musí byť všetko v poriadku. Vozím seba, iných, potrebujem aby bolo auto bezpečné a aby som sa dostal kam chcem za každej situácie a tým predchádzam známym problémom. U auta na dojazd počítaš s nedostatkami, vieš čo sa ti oplatí riešiť, čo nie a berieš na to ohľad za každej situácie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč jsi vyhodil klapku sání? Není tam přece pro srandu králíkům. Software na BSI o ní věděl a teď tam není... Ten cooler bych asi taky nesundával, pokud je vše ok. Je to stejná kravina, jako zaslepovat egr (to není k tobě). Zkoušel jsem to - zbytečný, jezdí to stejně. Proč? Protože když jezdíš moc, nemá čas se ani zapéct.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je jasný, všechno v pohodě.

Vstřiky mě v životě nezajímaly, všechno šlape. Ale pak se dozvíš, že asi některý kape, tak ti to vrtá hlavou. Nechal jsem zjen tak 2 zrepasovat, uvidíme. Všechny mají v čudu přepady. Mám 2 totožné motory RHZ, starší jezdí za 4,9 l (má najeto 570 000 - vstřiky nechci vidět) a nový za 6,8 l. Jak je to možné?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...