misho.1709 Odesláno 12. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2018 To hej, ale veľa vecí sa dá vybrať z mojej "doplnkovej výbavy". Pôvodné veci mám a všetko má nejakú cenu. Ak by som to nechal v aute, tak by to nikto neocenil. Už keď vrazím do auta teraz, tak by u mňa ešte ostalo dlho. Je to ťažké rozhodovanie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 12. červenec 2018 Sdílet Odesláno 12. červenec 2018 před 8 hodinami, vlado345 napsal: Škoda, že tam nemáš 2.0 HDI, to je podstatně lepší motor... pre misha su 2-litre socky toto nikdy u neho nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. červenec 2018 Sdílet Odesláno 12. červenec 2018 před 20 minutami, misho.1709 napsal: To hej, ale veľa vecí sa dá vybrať z mojej "doplnkovej výbavy". Pôvodné veci mám a všetko má nejakú cenu. Ak by som to nechal v aute, tak by to nikto neocenil. Už keď vrazím do auta teraz, tak by u mňa ešte ostalo dlho. Je to ťažké rozhodovanie... jestli bys kupoval zase starší auto, tak rozhodující je stav karoserie tvé 406--u ní asi víš, jak na tom je..., ostatní se dá celkem levně vyměnit , horší je, že ty chceš mít všechno na autě tip top, a to pak leze hodně do peněz, které nikdo (ani fanda značky) při prodeji nedá...,je to těžké rozhodování, to určitě, ale věčně udržovat skoro 20 let staré auto se taky nedá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 12. červenec 2018 Sdílet Odesláno 12. červenec 2018 presne tak s dalsim starsim autom to vsetko zacne od znova ,sypacky ale chapem ze zivot je zmena a chces aj ine vyskusat toho dvojlitra ti predam ak chces ozzy56 a brutall ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 12. červenec 2018 Sdílet Odesláno 12. červenec 2018 (upraveno) Kdo se nesvezl ve 2,2hdi, 4HXF neví o čem je řeč. Mohu porovnat, vím o čem mluvím. Nejde porovnávat s 2,0 RHS, RHZ Upraveno 12. červenec 2018 uživatelem brutall Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado345 Odesláno 12. červenec 2018 Sdílet Odesláno 12. červenec 2018 To sice možná jo, ale když budeš mít s 2.0 HDI najeto 1 mil. km, tak bys možná mluvil jinak. Na žádný motor se nesáhlo. Na jedno turbo 600 000 tis.km u obou aut - a jede pořád, jen víc sviští a trochu práší do motoru. Zrovna prodávám tu svoji oranž sršeň . Něoak se zatím nikdo nehlásí... Vždyť je možno se dohodnout. Lidi se bojí poctivých kilometrů a přitom je to auto v lepší kondici, když pořád jezdí. Misho dělá chybu, že vrtá do věcí, který předtím fungovaly. To se může vymstít. Je potřeba sednout a jezdit, i po dálnici a točit motor občas 3 - 3.500 tis.ot. Pak bude lítat jako raketa. Charlie 1 a Péťa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misho.1709 Odesláno 12. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2018 (upraveno) Krtek, ozzy, dávam vám za pravdu, ale vlado, s tebou nesúhlasím. U mňa je to možno preto, že som z toho trochu frustrovaný. Kto pozná toto vlákno, tak vie, že som sa s týmto autom nenudil. Na novšie auto financií nebude. Pozeral som po niečom, čo si stále drží hodnotu aj napriek veku. Vychádzalo by to len na atmosféru s väčším objemom. Ale nerozoberajme to, nie je to aktuálne. Vlado, späť k tebe...nič zlom, ale čo keby si sa ma spýtal na dané veci, ako písať niečo podľa svojich dojmov? Upraveno 12. červenec 2018 uživatelem misho.1709 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado345 Odesláno 12. červenec 2018 Sdílet Odesláno 12. červenec 2018 Misho chápu, jsou to jen moje dojmy, tvoje auto neznám. Každý musí po svém, neber to ve zlém. Ta odpověď patřila Brutallovi. Já bych zase rád čipnul tu 2.0., pak to bude jako 2.2. To ale musím mít repas vstřiků... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 12. červenec 2018 Sdílet Odesláno 12. červenec 2018 (upraveno) kludne daj cipnut aj vysie ak to pojde, ten motor nema problem len nechod cez 350nm lebo bude problem so spojkou keby vtedy viem ze to bude ok tak idem vyssie a koli tomu som dorabal teplomer oleja a uvazoval o chladicu oleja a zbytocne obavy Upraveno 12. červenec 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado345 Odesláno 12. červenec 2018 Sdílet Odesláno 12. červenec 2018 Přesně tak krtku, bude stačit 320Nm. Mám teď MUX, ale paradoxně bez teploměru oleje. Není problém, je to na diag. nastaveno, jenom vyměnit přístrojovku... Kamoš mi nabízí jednu, ale je na ní asi 340 tis. km. Moje má 286. Problém je, že jakmile to zapojíš, máš hned najeto těch 340. Dolů to nejde, nahoru jo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 12. červenec 2018 Sdílet Odesláno 12. červenec 2018 nechcem zasierat misovi vlakno(ak sa nenahneva) s kilowatmi stupa aj krutiaci moment (vyraznejsie nez vykon) takze sa moze kludne stat ze chces vytuzenych 100kw ale zastavi ta krutiaci moment napr tych 320 nm a vykon bude len 90 kw napr takze ono je to trochu osemente proste tam nejdi s tym zemu povies ze chces 100 kw a 320 nm lebo to tak nejde co auto to orginal aj ked su na pohlad dve auta totozne Charlie 1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado345 Odesláno 12. červenec 2018 Sdílet Odesláno 12. červenec 2018 Souhlas, tohle můžeme na tom mým tématu k čipu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misho.1709 Odesláno 12. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2018 (upraveno) Vlado, ok beriem to. Ale aj tak má brutall pravdu. Jazdil som na všetkých HDi motoroch v 406 okrem RHS, viem si to všetko porovnať. Ty myslíš skôr na spoľahlivosť, on na celkový pocit z jazdy (aspoň tak som to pochopil). 2.2 vôbec nie je zlá, bez tých všetkých "ekoku*vítok" je to iný motor. Čo sa týka štýlu jazdy, tak tam sám sebe nemôžem nič vytknúť, kto ma pozná vie. Vždy som motor pomaly zahrial a od výmeny tesnenia pod hlavou si dávam extra záležať na dochladzovanie motora. Tým pádom by bolo vysvetlené zaobchádzanie s autom. Motor mal takisto vždy až nadpriemerný servis. A čo sa týka toho šprtania, neviem čo konkrétne si myslel. Problémy som nehľadal bezdôvodne, len sa robili nejaké tie úpravy, ktoré predchádzali daným veciam. Upraveno 12. červenec 2018 uživatelem misho.1709 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado345 Odesláno 12. červenec 2018 Sdílet Odesláno 12. červenec 2018 Misho teď nevím, co jsi myslel tím šprtáním... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misho.1709 Odesláno 12. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2018 před 52 minutami, vlado345 napsal: Misho dělá chybu, že vrtá do věcí, který předtím fungovaly. To se může vymstít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado345 Odesláno 12. červenec 2018 Sdílet Odesláno 12. červenec 2018 To bylo obecně řečeno. Máš už spoustu příspěvků a já si to nepamatuju. Mal som taký pocit. Pokial sa mýlim, som kokot, sorry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misho.1709 Odesláno 12. červenec 2018 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2018 Nepripadalo mi to tak, ale nadávať si nebudeme. Inak, niekto by dané veci neriešil a jazdil by s tým ďalej. Aj vstreky by ešte vydržali a turbo ani nehovorím. Ale pokiaľ auto nie je výhradne na dojazd, tak u mňa musí byť všetko v poriadku. Vozím seba, iných, potrebujem aby bolo auto bezpečné a aby som sa dostal kam chcem za každej situácie a tým predchádzam známym problémom. U auta na dojazd počítaš s nedostatkami, vieš čo sa ti oplatí riešiť, čo nie a berieš na to ohľad za každej situácie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado345 Odesláno 12. červenec 2018 Sdílet Odesláno 12. červenec 2018 Proč jsi vyhodil klapku sání? Není tam přece pro srandu králíkům. Software na BSI o ní věděl a teď tam není... Ten cooler bych asi taky nesundával, pokud je vše ok. Je to stejná kravina, jako zaslepovat egr (to není k tobě). Zkoušel jsem to - zbytečný, jezdí to stejně. Proč? Protože když jezdíš moc, nemá čas se ani zapéct. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 12. červenec 2018 Sdílet Odesláno 12. červenec 2018 (upraveno) Misho-co tam mas omotanu modru pasku? to je namiesto odrbanej chranicky hadice? joj ja somar vsak to pri tecovani nahradne hadice Upraveno 12. červenec 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado345 Odesláno 12. červenec 2018 Sdílet Odesláno 12. červenec 2018 To je jasný, všechno v pohodě. Vstřiky mě v životě nezajímaly, všechno šlape. Ale pak se dozvíš, že asi některý kape, tak ti to vrtá hlavou. Nechal jsem zjen tak 2 zrepasovat, uvidíme. Všechny mají v čudu přepady. Mám 2 totožné motory RHZ, starší jezdí za 4,9 l (má najeto 570 000 - vstřiky nechci vidět) a nový za 6,8 l. Jak je to možné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.