Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 406 2.2 HDi ST Pack Sport Brembo


misho.1709

Recommended Posts

Tak nakoniec ani overené LED nefungujú na 100% tak, ako majú, takže už v poradí tretia sada letí von...:nevim

Edit: Takže je to kvôli tomu, lebo BSI si vie "odsledovať" odpor žiaroviek. Dalo by sa to riešiť pridaním odporu.

Upraveno uživatelem misho.1709
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejaké novinky ...

Keďže sa pomaly blíži čas prezúvania na zimné pneu, tak som si zadovážil ďalšiu sadu diskov Hoggar. Dôvod je jasný - disky, ktoré inak neschytajú ani škrabanec, žničia pri prezúvaní a cena za neustále prezúvanie/vyvažovanie diskov bez stredovej diery tiež nie je najmenšia. Keďže budem potrebovať aj nové zimné pneu, tak sa aspoň nebudú zhadzovať.

Okrem toho nastane ešte jedna zmena, ktorá sa bude týkať predných bŕzd. Časť je už doma, ešte čakám na opravnú sadu pre brzdiče a môže sa začať. Pre brzdy je to už asi posledná šanca, inak to žiaľ vidím na návrat k origo brzdám, ale snáď to nebude potrebné a budem spokojný.

K foto : Nie sú to EBC... :myslim

IMG_20171022_181958.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Po včerajšku máme za sebou výmenu predných kotúčov, dosiek a repas brzdičov. Piestiky boli pekné, tak tie sa nemenili. Kotúče a dosky som zvolil značky Black Diamond, konkrétne ide o kombinovanú verziu drážkované/vŕtané. Opravná sada Autofren.

Dodatočne som eše vymenil aj kabínový filter (Purflux).

IMG_20171020_175502.jpg

IMG_20171024_180713.jpg

IMG_20171107_203203.jpg

IMG_20171108_134256.jpg

IMG_20171024_155946.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Po zhruba mesiaci a pol opäť brázdime cesty. 

Mal som smolu kvôli tomu, že vraj Peugeot mal problém s dodávkou dielov, tak sa to všetko prehnane dlho naťahovalo.

Po zhodení hlavy sa potvrdilo, že bolo fuknuté tesnenie pod hlavou.

Čiže robilo sa všetko potrebné, menili sa nutné veci a niečo v rámci prevencie. Auto mi vytiahlo z peňaženky trochu viac peňazí, ale snáď bude pokoj, ako som si už xy-krát želal.

Čo obsahoval servis:

- zrovnanie hlavy, výmena simeringov, tlakovanie hlavy, zabrúsenie ventilov, zafrézovanie sediel, ...

ďalej vymenené:

- tesnenie pod hlavou

- skrutky hlava

- tesnenie veka ventilov

- reťaz vačiek sada s napínakom

- rozvody s vodnou pumpou

- tesnenie pod teleso termostatu

- tesnenia pre vákouvé čerpadlo

- podložky pod vstreky s plastikmi

- prepadové hadice

- tesnenie výfukové

- tesnenie turbo

- simering na vačke

- termostat

- nová chladiaca kvapalina

- mot. olej, filter (zvyšné filtre ešte dodatočne vymením v blízkej dobe)

Taktiež prezuté disky na zimu s novými pneu. Medzitým z dlhej chvíle som disky ošetril voskom a pneu naimpregnoval.

Fotky žiaľ nemám, mám len foto dielov, ale poskytnem ich len na vyžiadanie.

Plus dnes dodatočne rýchla očista :)

IMG_20171229_193744.jpg

IMG_20171230_101122.jpg

IMG_20171230_101050.jpg

IMG_20171122_141345.jpg

Upraveno uživatelem misho.1709
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Menší update...

Pred časom som zistil, že auto nežhaví - chyba na diagnostike a takisto aj premerané žhavenie. Na žhavičoch bolo 0V a nakoniec sa prišlo na to, že je niekde prerušený prívod k žhavičom. 

Mechanik mi to skontroloval a zbadal vyhriaty kontakt na konektore kábla. Očistil to a žhavenie začalo fungovať. Popritom sa konektor rozsypal.

Zohnal som nový konektor a takisto aj pin a dnes som to vymenil a vyzerá to ako z výroby, aj keď sa to dalo riešiť všelijako.

Popritom som ešte objednal nejaké tie drobnosti ako skrutky na horný kryt motora (nejaké mi chýbali ešte pri kúpe), tesnenie pod box vzduchového filtra (nebolo poškodené, ale nové tesní lepšie).

Takisto som autu doprial novú hlavicu radiacej páky. Bola síce menená hneď po kúpe, ale bola prasknutá a začala praskať viac, až z nej odletel kus plastu.

Nová hlavica obšitá kožou a modrou niťou je origo pre túto výbavu, rovnako aj s obšitím volantu. Táto hlavica sa už len tak nevidí, aj keď k dispozícii je ešte stále. Vynikne pekne :)

IMG_20180217_114737.jpg

IMG_20180217_123210.jpg

IMG_20180217_113721.jpg

IMG_20180217_125807.jpg

IMG_20180217_130036.jpg

IMG_20180216_164632.jpg

IMG_20180216_165720.jpg

IMG_20180217_111721.jpg

Upraveno uživatelem misho.1709
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Takže začínam pomaly s prípravou na STK a EK, ktoré ma čakajú tento mesiac.

Mám tu nachystaný PP blatník na výmenu. Blatník sa dá do poriadku, ošetrí sa všetko, čo bude potrebné. Možno auto dovtedy pôjde aj na menšiu starostlivosť, čo sa týka laku (nový blatník má škrabance). Hneď na to budem musieť vymeniť výfuk - stredový a koncový diel. Ešte by čo to vydržal, ale chcem mať auto pred kontrolou v poriadku. Nachystanú mám aj koncovku výfuku, ktorá by si tiež zaslúžila trochu starostlivosti. Či pôjde na auto, to ešte uvidím, ale tá zahnutá koncovka nevyzerá najlepšie. Všetko je taký decent, nemám rád prehnané veci. Koncovka možno vyzerá veľká, ale zdanie klame. Výrez v nárazníku je veľký a myslím si, že bude tak akurát. Je tuším z 206 GTI.

A to bude v podstate z prípravy asi tak všetko.

Viem, že LEDky majú svojich odporcov, aj zástancov, ale minulý mesiac u mňa pribudli ďalšie 2ks a to v bočných smerovkách. Majú o niečo väčšiu svietivosť a svetlo vyzerá fajn. Nechcem mať z auta kolotoč, všetko je v medziach únosnosti.

CollageMaker_20180219_153153495.jpg

IMG_20171215_132405.jpg

IMG_20180305_164010.jpg

Upraveno uživatelem misho.1709
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Prvotné plány sa kvôli nedostatku času zmenili. Blatník na aute zatiaľ zostal starý a tým pádom sa s lakom nerobilo nič.

Stihla sa aspoň spraviť kontrola auta pred STK, EK. Po cca 10t km prebehla výmena filtrov (palivový, vzduchový) a aby som to mal všetko ako jeden interval, tak som predčasne vymenil aj mot. olej. 

Vymenil sa aj výfuk a to komplet stredový a koncový diel. Výber padol na Bosal (bol tam aj predtým). Koncovku výfuku som nakoniec zatiaľ nepoužil.

Ručná brzda zaberala trochu vyššie, tak som ju došteloval.

Doplnil som si do auta aj ďalší pár reflexných viest a obmenil povinnú a odporúčanú výbavu. 

Vymenil som aj všetky žiarovky v exteriéri za nové a LEDky v parkovačkách a osvetlení ŠPZ som kvôli kontrole vymenil za klasické žiarovky.

Priebeh samotnej kontroly: Bol som trochu v rozpakoch, či auto prejde emisiami (auto nedymí, no kvôli úpravám), ale boli to len zbytočné obavy. Emisie v norme, ešte s cca 70% rezervou. Technická kontrola bez závažných chýb, takže mám pokoj na 2 roky.

Dopĺňam aj nejaké tie foto.

IMG_20180321_091420.jpg

IMG_20180324_120058.jpg

IMG_20180324_151854.jpg

Upraveno uživatelem misho.1709
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kupák a čo by si mal na výmenu? Ale nie, nič sa nebude meniť :D

Stosun, ako už bolo spomenuté, dal som výfuk Bosal.

Bosal som mal aj predtým a koncovka od tlmiča išla priamo. Rozmýšľal som aj nad MTS, ale naposledy čo som ho bral na 2.0 HDi, tak koncovka bola dosť dlhá, vystupujúca z nárazníka a zakrivená ako klobása :D Už koncovka zahnutá dole je maximum, čo som schopný akceptovať. A MTSkom som to nechcel riskovať, výfuk sa zháňal na poslednú chvíľu, takže sa šlo na istotu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...