Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Náš nový lvíček


hojirik

Recommended Posts

Tak brzdy mám hotové (omlouvám se badisakovi, že jsem nenakoupil u něj, ale našel jsem levnější zdroj). Měnili jsme přední kotouče + destičky (ATE) a vzadu jen destičky (ATE), kotouče jsou v pohodě. Suma sumárum 3353,- včetně dopravy a 3 hodinky práce u kamaráda včetně kafča.

B1.jpg

B2.jpg

B3.jpg

B4.jpg

B5.jpg

Upraveno uživatelem hojirik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Počasí sice nic moc, ale nakonec se vše povedlo dotáhnout ke zdárnému konci. Dveře odvrtané pro osazení repráků, vytlumené jak huvnitř, tak ze strany tapecírunku.  5 cm kroužky ze 160 mm vodovodní roury, taky řádně olepené tlumícím materiálem, přišroubované pomocí malých úhelníčků, osazené středobasy a řádně vyspárované akrylátem.

AUD1.jpg

Upraveno uživatelem hojirik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výškáče přišroubované na vrchní část tapecírunku u zpětných zrcátek, natočené směrem na střed auta. Repra připojené na výhybky s útlumem 12dB/okt.  Tapecírunk osazený zpět (poškozené celkem 4 klipy doplněny). No a pak kontrola výsledného zvuku .... Bomba, nesrovnatelný rozdíl a to i s původním origoš rádiem  (časem ho ještě vyměním za něco solidnějšího, ale i tak velká spokojenost).

  • Suma sumárum: finanční náklady cca 3.500,-Kč   
  • reproduktory MAC AUDIO AMP FIRE 2.16 .......... 1.490,-/pár 
  • 2 ks dvoupásmové výhybky Ampire FW-SK .......... 276,-/ks 
  • 7 ks tlumící materiál Automotive Vibrofiltr Green .......... 170,-/ks (500x700x1,5) 
  • 10 m bitumenová páska Aurora 75 .......... 195,-/ks,
  • akrylátový tmel, nějaké vruty, repro dvoulinka, 2x5 cm kroužky z vyhozené vodovodní roury průmer 160 mm a cca 15 hodin práce.

AUD2.jpg

AUD3.jpg

 

Upraveno uživatelem hojirik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Tak mi asi před 14 ti dny začalo v autě něco hučet. Všechno napovídalo tomu, že to bude pravé zadní ložisko - hluk šel jakoby odzadu, hučení sílilo při zatáčení doleva, sláblo, až docela mizelo při zatáčení doprava ... Auto šlo na zvedák a při otáčení kolem tam byl ... ten nepříjemný zvuk. Odhad byl naprosto správný, pravé zadní ložisko total kaput. Takže následovala objednávka nových zadních kotoučů s ložisky ATE a včera výměna. Při sundávání toho pravého se ložisko doslova rozpadlo, takže bylo opravdu za 5 minut 12... nakonec i to levé bylo taky malinko hlučnější. Zvládli jsme to s kamarádem doslova nachlup, sotva jsme auto sundali ze zvedáku, začalo pršet :D

Suma sumárum:

  • kotouče s ložisky ATE      3485,- včetně dopravy
  • práce (v klídku)                cca 1,5 hodiny

A ve lvíčkovi je najednou boží klid :cool:

20161004_123952.jpg

20161004_124044.jpg

Upraveno uživatelem hojirik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Po delší době jsem tu.

Konečně jsem si "odtrhl od huby" a objednal si nové rádio namísto originální RD3. Řádí teď různé slevy, tak jsem do toho šel. V úterý mi ho přivezli - Kenwood KMM-303BT. Za ty prašule, co jsem za něj dal, naprostá bomba. Těšil jsem se na něj jako malý kluk, takže jen co odjel kurýr, vrhl jsem se na montáž do lvíčka. Ovládání na volantu jsem zatím odložil, není to až tak důležité. Ale bohužel jsem si zapomněl objednat redukci na anténu ... takže tu tam šoupnu pravděpodobně v sobotu ráno. 

Pánové (a dámy), se zvukem se začaly dít skoro zázraky. Vystřelilo ho to opravdu o několik levelů výš. Troufám si říct, že spíš o světelný rok ... Prostě paráda. Šoupnul jsem pod něj do kastlíku přenosný 30GB SSD, takže zásoba pořádné muziky dostatečná. Komunikace s BT a Androidem v mobilu parádní, volání i příjem hovorů špica. O nastavení všemožných parametrů zvuku ani nemluvě. Někdy se mi nechce zpoza volantu ani vylézt. Užívám si :cool:  Teď už jenom někdy na jaře zatlumit zadní dveře, osadit i tam nové repra a mělo by to být kompletní ... subwoofer se jeví jako naprostá zbytečnost.

Jak mi zbude chvilka času, pokusím se pořídit kvalitní ukázku a šoupnu ji sem. autoradio-kenwood-kmm-303bt.jpg

Upraveno uživatelem hojirik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

Tak jsem se sem zase po delší době dostal něco napsat.

Začátkem března jsme s kamarádem lvíčkovi vyměnili všechny filtry a olej. Taky jsem opravil (zatím jen "emerickou" páskou) prasklinu na hadici co vede od víka ventilů. Motor totiž nějak divně šlapal, občas úplně spadly otáčky, neměl správný záběr a taky spotřeba mi nějak narostla. Po zalepení praskliny pohoda. Není to sice moc "košer" ale účel to splnilo. Sehnat ji byť i bazarovou je totiž dost oříšek.

Chtěli jsem udělat i rozvody, ale složitost a pracnost tohoto úkonu nás odradila. Bohužel u Pežotka je k nim doslova katastrofální přístup a taky se nám už nějak nedostávalo času. Raději jsem to odložil a přenechal odborníkovi. Ten mi je udělal o tomto víkendu. Takže teď mám jistotu, že jsou v pořádku :cool:. Ještě mě tedy čeká výměna žhavičů a uložení, čepů a tyček na přední nápravě (už se trochu cuká).

Běhen 14 ti dnů bych chtěl zatlumit a ozvučit ještě zadní dveře, ať je audio komplet. No a pak se chci pustit do "totálního" odhlučnění celého lvíčka - podlaha, zavazadlový prostor, podběhy, přední část pod palubovkou, motorový prostor, kapota ... Ale to bude slušný zářez do "kapesného" i do času potřebného na realizaci, takže termín si dám do léta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...