Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Poceni oken


lubos_HQV

Recommended Posts

Cau cau, mam teda Citroen Evasion ale beru ze je to to same auto jako 806. Mam asi 14 dni 2.0 HDI 2001 a velky problem s pocenim oken zevnitr. Kdyz jedu sam je to celkem v poho ale ve 4rech se auto zapoti i zacina predni okno a nic nepomaha... topeni mam zapnute na okna ale jako by nic - zda se mi ze to i malo fouka - muzou bejt ucpany i nejaky filtry ? Zatim sem nasel jen pod prednim oknem 3 nasavace kde chybeli asi nejspis nejaky filtry - jinak nic vic ... poradte co stim - topeni netece - je tam i klima... diky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.S pocením předního okna problém nemám.Ale jednou jsem potřeboval rychle rozmrazit přední okno a tak jsem použil od klimatizace druhý knoflík (jedním se zapíná klima a druhým se otočí klapka a pak se nenasává vzduch zvenku).Teplo začalo foukat daleko dříve,ale taky se okno brzo zapotilo a nedalo se s tím jet.Po přepnutí klapky zpět už horký vzduch okno osušil.Jedna z možností:není tato klapka trvale na nasávání vzduchu z kabiny?Můj miláček hned z bazaru šel do ozdravovny a tam dostal novou desku ovládání klimatizace,rozchodili zmíněnou klapku,slepili obal radiátoru topení.Jo a za nasávacími mřížkami pod předním sklem jsou u mě jen trubky dovnitř,žádné filtry.P806

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, ja zase na zimu vyndavam pylove filtry, pac nevim proc, ale vzdycky se mi nacucaji vodou jak houba a ten vzduch je pak vazne vlhky. Jsou pod steraci - 3ks. V zime se muze stat, ze nacucany uplne zamrznou - to by vysvetlovalo to male foukani

[upravil dne 1/1/06 tmx.806]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: lubos_HQV

Cau cau, mam teda Citroen Evasion ale beru ze je to to same auto jako 806. Mam asi 14 dni 2.0 HDI 2001 a velky problem s pocenim oken zevnitr. Kdyz jedu sam je to celkem v poho ale ve 4rech se auto zapoti i zacina predni okno a nic nepomaha... topeni mam zapnute na okna ale jako by nic - zda se mi ze to i malo fouka - muzou bejt ucpany i nejaky filtry ? Zatim sem nasel jen pod prednim oknem 3 nasavace kde chybeli asi nejspis nejaky filtry - jinak nic vic ... poradte co stim - topeni netece - je tam i klima... diky moc

Ahoj, myslim, ze mas nejakou chybu ve ventilaci, ja si naopak 806 velmi pochvaluju, vyhled je perfektni, ve ctyrech lidech (z toho 2 male deti) se nezamlzi ani zadni okna a predni okno nezle ani rano v mrazech zafunet, protoze od nej sedis pekne daleko :-)

Klimu v zime nepoustim, nevidim duvod. BTW ridici jednotka pri prepnuti foukani na predni sklo pry automaticky vypne vnitrni cirkulaci vzduchu (i kdyz je na tlacitku porad zapnuta) aby se nemlzilo okno. Ale to je bez zaruky - nekde jsem to pred casem cetl.

Pylove filtry zatim nemam a dlouho pro men byly zahadou... pokud te to zajima, tak jsem dal par fotek (tusim od tmx.806) sem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a jak presne nastavujete vtakovymhle pocasi jako je, topeni a foukani - davam na 22°C jen na okna + pri nastoupeni necham chvilku pootevrene okenko aby mela voda ze snehu (z bot atd) kam odchazet a nedrzela se v aute - auto mam asi 3nedele takze to musim vychytat ale ze zacatku jsem daval 25°C a tlacitko Auto a voda byla snad vsude. Mozna byl i problem vtom, nikdy sem auto s klima atd.. nemel - mel sem Boxera mikrobus v zakladu 2.5D. Jeste raci pro info jak presne funguje panel pro klima a topeni ? Co znamenaj tlacitka - Auto/Eco/atd.. - kdy zapina klimatizace a jak jenom foukani ... ? Mam sice stazenej naskenovanej manual ale ve FR :o( Diky moc za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: lubos_HQV

a jak presne nastavujete vtakovymhle pocasi jako je, topeni a foukani - davam na 22°C jen na okna + pri nastoupeni necham chvilku pootevrene okenko aby mela voda ze snehu (z bot atd) kam odchazet a nedrzela se v aute - auto mam asi 3nedele takze to musim vychytat ale ze zacatku jsem daval 25°C a tlacitko Auto a voda byla snad vsude.

Ja mam jenom manualni klimu, takze ti asi prilis nepomuzu: po nastoupani davam maximalni teplotu na predni okno akdyz se motor ohreje, tak stahnu teplotu nebo prepnu na okno+nohy. Obvykle ani nemusim davat maximalni vykon ventilatoru. Nic se nemlzi...

Skoro bych si tipnul, ze ti mozna porad bezi vnitrni cirkulace. Nemas rozbitou klapku nebo panel klimatizace? Pozorujes rozdil pri prepinani?

Mam sice stazenej naskenovanej manual ale ve FR :o

pokud ti to pomuze, tak ja mam zase manual v nemcine

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska mi zamrzlo přední sklo zevnitř tak, že jsem musel stát 20 minut a ohřívat okno, než jsem mohl odjet. Tak jsem měl dost času vyzkoušet pár těch vychytávek které tady popisujete. Třeba tu s otevřením dveří, když je otevřen kryt nádrže. Fakt to funguje. Já mám vždycky z takových blbin děsnou radost :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: lubos_HQV

Cau cau, mam teda Citroen Evasion ale beru ze je to to same auto jako 806. Mam asi 14 dni 2.0 HDI 2001 a velky problem s pocenim oken zevnitr. Kdyz jedu sam je to celkem v poho ale ve 4rech se auto zapoti i zacina predni okno a nic nepomaha... topeni mam zapnute na okna ale jako by nic - zda se mi ze to i malo fouka - muzou bejt ucpany i nejaky filtry ? Zatim sem nasel jen pod prednim oknem 3 nasavace kde chybeli asi nejspis nejaky filtry - jinak nic vic ... poradte co stim - topeni netece - je tam i klima... diky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejak mi utekla ta citace, ale mam stejny problem - P806, 1.9td, 96, automat. klima, 2 ventilatory. Do nedavna jsem foukal bez problemu, ted se to posr... a ikdyz foukani zapnu naplno, bezi tak na 50%. Oba ventilatory se toci stejne a nepredpokladam ze by odesly obe regulacni jednotky (jsou \"prilepene\" pod ventilatory). Filtry to nejsou. Takze odhaduji na ridici panel. Jeste jsem zkousel zjistit jak jsou rizeny regulacni jednotky - je to rizene urovnove stejnosmernym napetim. Muzete mi nekdo prokazat velkou laskavost a zmerit voltmetrem, kolik je na vstupu rizeni regulacni jednotky pri max. ventilaci? Ja jsem nameril 6V a myslim ze by asi melo byt vic. (Na regulacni jednotce pod ventilatorem je konektor s 3mi privody, prostredni drat je rizeni z panelu).

Pokud jste nekdo z okoli Pardubic, nemohl byste (prip. i za uplatu) panel na 5 minut zapujcit, mam to na vrakoviste daleko a novy stoji pouhych 28kkc bez DPH.

Jinak pro odmlzeni oken je potreba vypnout recirkulaci (vnitrni obeh) v horsim pripade zapnout klimu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

tak co jsem zatim zjistil bylo : Bezel pouze jeden ventilator topeni pred ridicem a na druhem bylo odpalene relatko a vyhorele kontakty na patici, po vymene to fouka a topi jako kr__a :o) Tak doufam ze to ted bude fpoho, ikdyz od zadnich oken se auto zacina pomalu potit ale staci pootevrit malinko jedno okynko a je to ok ... uvidime ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kde jsou ty ventilatory?!? nemate nekdo foto?!? me tedka na automaticke zacalo blbnout ovladani teploty. jedu konstantne a najednou zacne fucet jako o zavod za chvilku zase klid. Pak najednou zase zacne foukat studeny, pak zase OK... Nevite kde je cidlo vnitrni teploty - jestli to nemuze byt tim? DIIIIIIKY

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...