Steve McSteve Odesláno 28. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2005 toto je urcite DFZ,,,,, mal som taky motor v Peugeote Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beranek Odesláno 28. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2005 Nedaří se mi sem vložit fotku kladky,tak sem ji dal do svýho profilu [upravil dne 28/12/05 beranek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beranek Odesláno 28. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2005 Tak DFZ říkáš Zatím moc nekouří,ale nevím kolik má najeto a tak bych se chtěl zeptat jak se pohybují ceny motorů na vrakáči.Stejné typy motorů mají i Citroeni,takže mám větší výběr.Ještě lepší řešení je generálka motoru,ale kolik to stojí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Steve McSteve Odesláno 28. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 28. prosinec 2005 Skus dat zmerat tlaky,,,, tiez si zmeraj kolko zerie oleja,,,, ci nieje emulzia na vicku chladica zospodu,,, atd.... Inak pozor na GO,,,, ja som daval kedysi robit motor s tym , ze je trochu klepe,,,, nakoniec to bola rozsiahla oprava a bol som lahsi o 30 litrov,,,,, v terajsom aute tiez odisiel motor,,, po zrelej uvahe som ho vybral z auta a nahradil 16 ventilovym Mi-16,,,, trochu uprav a teraz je z toho zihadlo. Ked ho budes GO,,, priprav sa na vymenu: tesnenie pod hlavu,,, mozno kruzky na piesty,,, vybrus kluky a valcov,,, rozvodovy remen,,,, ak klepe hlava,,, hydraulicke nadzdvihalka,,, gumicky,,, semeringy na hlavu a kluku,,,, ak je to starsi motor rovno treba vymenit aj vodnu pumpu,,, loziska na kluku,,, Tak to vyjde,, ze lacnejsi je druhy motor,,, aj ked nevidis donho,,, je to predsa lacnejsie,,,,, napr. mna vysiel motor Mi-16 13000 SKK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Holly Odesláno 28. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2005 DKZ-ka měly tuším dva druhy rozvodů, ten tvůj motor je DKZ-ku dost podobný, jaký máš psaný výkon? DFZ má tuším 75 nebo 76 kW, DKZ má 88 kW. Je to 1,9? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beranek Odesláno 28. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2005 V techničáku mám obsah 1891ccm 88kw a v německým techničáku je 1905ccm 88kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Holly Odesláno 28. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2005 Pak je to DKZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beranek Odesláno 28. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2005 Papírově dkz určitě.Teď záleží jestli i motorově.Tyhle štítky na motoru jdou přendávat.Kdyby to ti francouzi radši naklepaly někde na motor.Teď jsem zjištoval ten výkon dfz je 72 kw,má nižší kompresy a vyšší spotřebu o ňákou decy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Holly Odesláno 28. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2005 Třeba ve 205-ce vypadá DKZ takhle: http://www.kovarik.adslink.cz/foto/205_GTI/P1010029a http://www.kovarik.adslink.cz/foto/205_GTI/P1010030a http://www.kovarik.adslink.cz/foto/205_GTI/P1010031a Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Holly Odesláno 28. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2005 Potom se ještě můžeš podívat, co je napsáno na ŘJ. DKZ má Bosch Motronic 1.3. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.