Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Typ motoru DKZ


Steve McSteve

Recommended Posts

Skus dat zmerat tlaky,,,, tiez si zmeraj kolko zerie oleja,,,, ci nieje emulzia na vicku chladica zospodu,,, atd.... Inak pozor na GO,,,, ja som daval kedysi robit motor s tym , ze je trochu klepe,,,, nakoniec to bola rozsiahla oprava a bol som lahsi o 30 litrov,,,,, v terajsom aute tiez odisiel motor,,, po zrelej uvahe som ho vybral z auta a nahradil 16 ventilovym Mi-16,,,, trochu uprav a teraz je z toho zihadlo.

Ked ho budes GO,,, priprav sa na vymenu:

tesnenie pod hlavu,,, mozno kruzky na piesty,,, vybrus kluky a valcov,,, rozvodovy remen,,,, ak klepe hlava,,, hydraulicke nadzdvihalka,,, gumicky,,, semeringy na hlavu a kluku,,,, ak je to starsi motor rovno treba vymenit aj vodnu pumpu,,, loziska na kluku,,,

Tak to vyjde,, ze lacnejsi je druhy motor,,, aj ked nevidis donho,,, je to predsa lacnejsie,,,,, napr. mna vysiel motor Mi-16 13000 SKK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...