Leemon Odesláno 11. srpen 2016 Sdílet Odesláno 11. srpen 2016 Ahoj, praskly mi táhla od řízení a nemůžu zařadit 5 a zpátečku. Praskly mi dvě menší táhla a jedno větší viz obr. Potřeboval bych vědět čísla dílů, kdyby byl někdo tak ochotný. Peugeot 206 2.0HDI r.v 2000 VIN VF32ARHYF41129044 Předem děkuji za odpověď PS: teče mi i olej, ale zatím vůbec nevím odkud Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 11. srpen 2016 Sdílet Odesláno 11. srpen 2016 Tak si najdi co potřebuješ - viz příloha P206 - ovl. převod.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leemon Odesláno 13. srpen 2016 Autor Sdílet Odesláno 13. srpen 2016 (upraveno) Děkuji za odpověď. V manuálu jsem našel 2454G4, ale na autokelly najdu jen 2454G5. Je tam nějaký rozdíl? Upraveno 13. srpen 2016 uživatelem Leemon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 13. srpen 2016 Sdílet Odesláno 13. srpen 2016 Nemáš zač. Tak to kup přímo v Peugeotu. Tam je doporučená cena 708,- Kč za kus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubkoSK Odesláno 13. srpen 2016 Sdílet Odesláno 13. srpen 2016 Plus priamo v PEugeote dostaneš zľavu 30% na diely pre tvoje auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 14. srpen 2016 Sdílet Odesláno 14. srpen 2016 Pouze pokud si ty díly u nich nechá vyměnit ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 14. srpen 2016 Sdílet Odesláno 14. srpen 2016 (upraveno) to se ty táhla ohnuly nebo praskly ,jako to železo...? oka jsem si předělal ručně,byly vyběhaný, měl jsem sice náhradní oka z xantie a silon ,ale vyrobil jsem si to nakonec sám. Upraveno 14. srpen 2016 uživatelem myšut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leemon Odesláno 14. srpen 2016 Autor Sdílet Odesláno 14. srpen 2016 (upraveno) To uložení mi prasklo, v podstatě to vypadlo. Povedlo se to tam zas nasadit, ale může to kdykoliv zas vypadnout. A domnívám se, ze kyselost oleje rozezralo tu gumu Radši bych dřív opravil ten unik oleje Tohle jsem před časem čistil (viz obr, uprostřed, kousek pod vakuovym čerpadlem),když jsem měnil těsnění pod vakuovou pumpou, tak ted to bylo znovu mokrý od oleje. Vůbec netuším, co to je Upraveno 14. srpen 2016 uživatelem Leemon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 14. srpen 2016 Sdílet Odesláno 14. srpen 2016 (upraveno) tady mám vyfocený táhla z xantiky, vypadá to obdobně, předělat to do oka je to nejmenší..nikde není psaný ,že ty kloboučky nemůže nahradit lepší systém tady máš linky ,jak jsem to kuchal,uvařit kafe 3 v 1 je složitější.... http://www.citroenclub.eu/forum/download/file.php?id=906 opravené ,cena opravy 0.00 kč http://www.citroenclub.eu/forum/download/file.php?id=907 takhle vypadá vyčištěná převodovka,kdyby si to někde hledal.. http://www.citroenclub.eu/forum/download/file.php?id=903 Upraveno 14. srpen 2016 uživatelem myšut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leemon Odesláno 14. srpen 2016 Autor Sdílet Odesláno 14. srpen 2016 (upraveno) vypadá to dobře, ale spíš me zajímá ten olej, nevíte někdo co to je(ten obrázek naposled) Upraveno 14. srpen 2016 uživatelem Leemon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubkoSK Odesláno 14. srpen 2016 Sdílet Odesláno 14. srpen 2016 Servo? Pozri množstvo kvapaliny v nádobke na servo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leemon Odesláno 17. srpen 2016 Autor Sdílet Odesláno 17. srpen 2016 Servo je v pohodě. Hladina oleje klesá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 17. srpen 2016 Sdílet Odesláno 17. srpen 2016 Pokud je ten olej cítit spáleninou, tak je motorový. Mohl by být z turba, může prosakovat po víkem ventilů anebo může být prasklé těsnění pod hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubkoSK Odesláno 17. srpen 2016 Sdílet Odesláno 17. srpen 2016 AK by prasklo tesnenie pod hlavou mal by olej v chlad. Kvapaline ale jemu vyteká von a má od neho zasratý motorový priestor takže ak nie servo ( usúdil som z tvojich foto že servo) tak potom to turbo tečie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 17. srpen 2016 Sdílet Odesláno 17. srpen 2016 Pokud nevíš odkud teče, odmasti motor. A po čase jezdění se kouknout, kde to je mastné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 17. srpen 2016 Sdílet Odesláno 17. srpen 2016 JakubkoSK: právě že olej nemusí být v chladící kapalině. Měl jsem kdysi podobný problém na 405 1.9 DT a olej stékal po bloku. Tlakový olej provalil těsnění pod hlavou a šel ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. srpen 2016 Sdílet Odesláno 17. srpen 2016 ano, při fouklém těsnění pod hlavou je těch variant více, každá varianta má svoje logické vysvětlení a zdůvodnění olej do vody, voda do oleje, voda ven, olej ven Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leemon Odesláno 17. srpen 2016 Autor Sdílet Odesláno 17. srpen 2016 Odmastil jsem motor a olej teče ze sání... turba papá olej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.