Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Rikic 407 coupe - prodáno..


Rikic339

Recommended Posts

Tak klíč je sice v novém kabátu ale odmítá fungovat dálka :D skoro 4 roky nepoužívání se na něm asi podepsali.. Zkoušel jsem to i párovat, při strčení do zapalování a zmáčknutí zamykání zámek sepne, ale po vypnutí zapalování a vyndání klíče furt nefunguje. Klíč jsem měl v zapalování cca 5 až 8 vteřin, po celou dobu jsem držel zamknuto. Baterii jsem kontroloval a má 3,3V takže tou to asi taky nebude.. Dokonce jsem takto zkoušel i nastartovat ale ta elektronika prostě nechce začít fungovat :myslim Přitom vím jistě že před těmi čtyřmi roky to fungovalo.. Na netu jsem jiný postup než tento nenašel, tak nevím.. Jako jeden plně funkční klíč mám a i s tímto se auto normálně nastartovat dá, takže mě to zas tak moc netrápí - ale jde o princip :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klíč oměřen na spektráči, nejdřív víceméně nevysílá, jen když se dá co nejblíž anténě a signál není úplně přesný co se frekvence týče.. Po chvilce mačkání všech tlačítek se ale najednou začne chytat až začne fungovat naprosto normálně, signál je silný a frekvence přesná :D Evidentně si žije vlastním životem, a nebo je to prostě už stařík kterému trvá než si vzpomene co má vlastně dělat.. :D Po cca dvou hodinách už zase začne zapomínat a jede to znova.. Odzkoušeno i u auta, člověk půl minuty mačka vše a nic, když v tu ránu najednou odemyká, zamyká, otevírá kufr.. Tišťák je lehce zoxidovaný, žádná tragédie, nejspíš je to ve vysílači.. Ale kašlu na něj, je to prostě rezervní klíč, hlavně že funguje imobilizér, to mi stačí :D Vrtat se mi v tom nechce a řešit novou elektroniku mě ani nehne.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak po 14 týdnech je nárazník konečně na autě!!

V první řadě patří obrovské díky @MilanF1 za perfektní nalakování :super Jako na to že měl "jen" víčko nádrže je to opravdu paráda, trefil to skvěle!

Někoho možná napadá zda se to vůbec vyplatilo.. Nárazník se sehnal za 3500,- s tím že byl bez mřížky,lízátka, držáku SPZ a mlhovek, to se použilo z mého starého nárazníku. Cenu laku a práce na lakování nebudu zveřejňovat, to je věc Milana a nebudu riskovat že by se řešilo že někomu jinému to udělal dráž/levněji :D Ale já jsem maximálně spokojený!!! Samotné přehození jsem nechal na odbornících, jelikož jsem nevěděl jak budou vypadat držáky a tak.. No poprali se s tím, muselo se něco dorovnat, doplnit úchytový materiál atd. Celkem 1500,- :) takže 5 tisíc bez laku.. Co jsem sledoval inzerci tak nárazníky v použitelném stavu se cenově pohybovaly kolem 8 až 10 tisíci.. A v 99% stejně byl potřeba nový lak. 

Tak, a teď konečně fotky před výměnou a následně po výměně:

IMG_20200510_180820.thumb.jpg.a950eb71823651d3645a65c01f62f62f.jpgIMG_20200510_180824.thumb.jpg.2cca9093b16cd4e2d8563ba8e3d36cd3.jpgIMG_20200510_180830.thumb.jpg.25b0ee05da3ab66b51b22d4faf385d35.jpgIMG_20200512_181224.thumb.jpg.f1baeb73c1034ee5b6cfc457ca08ff97.jpgIMG_20200512_181231.thumb.jpg.ea3e64e9c2b72ca2f401cb40edb4c2f1.jpgIMG_20200512_181245.thumb.jpg.a4913c657bf624c61d672fd19d9b4d51.jpgIMG_20200512_181236.thumb.jpg.51641ec0bf0be3dd850c3b45fc2e2441.jpg

Ještě jednou velké díky Milanovi za skvělou práci a ochotu :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se to hodně zkoumá, tak je poznat že je o malinko výraznější zrno.. Ale to si sedne, je to teď přece jen čerstvě na autě. Až to trochu chytne patinu tak se to srovná, ono když je pod mrakem tak to nezkušený člověk co o tom neví ani nepozná :D Sám servisák říkal že na to že jsi měl jen víčko nádrže je to paráda a smeká :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 29. 4. 2020 at 11:34, Rikic339 napsal:

Klíč oměřen na spektráči, nejdřív víceméně nevysílá, jen když se dá co nejblíž anténě a signál není úplně přesný co se frekvence týče.. Po chvilce mačkání všech tlačítek se ale najednou začne chytat až začne fungovat naprosto normálně, signál je silný a frekvence přesná :D Evidentně si žije vlastním životem, a nebo je to prostě už stařík kterému trvá než si vzpomene co má vlastně dělat.. :D Po cca dvou hodinách už zase začne zapomínat a jede to znova.. Odzkoušeno i u auta, člověk půl minuty mačka vše a nic, když v tu ránu najednou odemyká, zamyká, otevírá kufr.. Tišťák je lehce zoxidovaný, žádná tragédie, nejspíš je to ve vysílači.. Ale kašlu na něj, je to prostě rezervní klíč, hlavně že funguje imobilizér, to mi stačí :D Vrtat se mi v tom nechce a řešit novou elektroniku mě ani nehne.. 

 

Řešil jsem nedávno to samé, dálka nějak blbla. Pán v obchodě s klíči proletoval spoje a už to fičí perfektně. Než to udělal tak klíč chvíli vysílal, chvíli ne a když už vysílal tak na vyšších frekvencích než měl :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

I přes nepřízeň počasí o víkendu se podařilo auto lépe umýt a navoskovat :) bohužel jsem zjistil několik nových šrámu na bocích.. daň za parkování v Praze a ježděním s autem na nákupy, co se dá dělat.. taky si budu muset koupit clay, obzvlášť na spodních částech dveří je docela dost teček polétavé rzi, to bude muset pryč.. takže příště :) 

IMG_20200523_161652.thumb.jpg.8728347a9e9b7ff7a8a1619a31c77c2e.jpgIMG_20200523_213759.thumb.jpg.09a0261f4f5640ef2a3e9d62b1772556.jpgIMG_20200524_115043.thumb.jpg.7d11a631ec56e56f2b3209aaeb8c8ca2.jpg

Taky jsem se pokusil natočit ten nárazník, ale opět to nic moc neříká :D Zepředu to není vubec poznat, na bocích ano ale to hlavně protože navazující díly nejsou vizuálně v pořádku (na jedné straně škrábance, na druhé napatlaný nějaký jiný lak). Každopádně z fotky výše je vidět že z boku ani zadní nárazník stopro neladí a to by měl být původní a nestříkaný :) 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Tak jsem měl co do činění s jinačí bestií :D Dvojnásobný počet válců - uspořádaný do V, trojnásobný výkon, automat, přesun pohonu zpředu dozadu.. A trochu se to auto protáhlo a o 300kg ztěžklo :D:D No prostě uplně jiná liga :D 

IMG_20200811_173216.thumb.jpg.935fb8b5e00e08de483dd2995478a70b.jpgIMG_20200810_111406.thumb.jpg.b1704f5b6427a110b88ee208cb8b806e.jpgIMG_20200810_111444.thumb.jpg.4116a0c617856a38b58e51be749e1809.jpg

Myslím že většině asi nemusím říkat o co jde - ale kdyby přece.. Dodge Challenger V8 5.7l Hemi, 375 koni, 410Nm krouťák, upravený výfuk.. Tahle bestie byla půjčená jako dárek pro tátu, takové splnění snu k narozkám :) 

Byl doma od pondělí do středy a stále nemám slov :) Takže za sebe spíš nechám mluvit auto - kdyby někdo chtěl, tady takový menší sestřih.. 

 

Bál jsem se přesednutí zpět do mého auta a překvapivě mi to ani nevadilo :D Chybí mi ten zvuk, ale jinak pohoda :P Pohodlí srovnatelné, na rozměry je to jen o trochu delší ale pořád pohoda.. No jako víkendovku bych to bral :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak já jak jezdím s GTO, cca 500hp a 600nm tak mi to kamos nechava se spotrebou kolem 20 litru, ja s tim umim jet i za 11 pri 150kmh (moje naftove mondeo v te rychlosti jede za 9!!!) a vracim mu to s nejakou prumerkou kolem 15L ale s tim, ze teda obcas si vypnu protiprokluz a trosku se zhobluji gumy :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo tak ono se to dá :D Když člověk není magor.. Dost jsme kecali s majitelem a říkal že běžně se s tím dálka po dálnici dá jet za 8-9 litru :) Ale rychlost teda 130-140 a pohoda klídek :D I tak je to paráda. Přece jen 8 stupňový automat už dokáže udělat své.. Ale byli jsme prý spíš výjimka, většinou to lidi vracejí se spotřebou 20+ a hladkýma zadníma gumama.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

U toho Challenger se mi moc nezdá kroutící moment. Musí být o dost větší. Doteď jsem jezdil v Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI a ten měl 347 koní a tuším 520 Nm takže i tento Challenger bude mít určitě přes 500 si myslím. Ten motor je fantazie, kdo s tím nejel tak to nepochopí. Každý to srovnává s Evropskou konkurencí, že např M5, Audi Q7 atd jsou rychlejší, mají menší spotřebu apod kecy ale Amerika je úplně o něčem jiném. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každý si prý zagumuje, ale u extrémních případů už to prý řeší - minimálně nevracejí 5 tisícovou kauci :D Já nevím, osobně to beru tak, že ačkoli je to půjčené, stejně se k tomu chovám jako k vlastnímu. Zahřívám, dochlazuji, no prostě neničím.. Dokonce jsem to i ráno před odjezdem z chaty opláchl :D 

@HanysR Máš pravdu, trochu jsem pohledal na internetu a dostal jsem se až k hodnotě 555 Nm, což už by odpovídalo :) Co jsem koukal tak 6.4 má 644 Nm. Srovnávat se to s Evropou moc nedá, obzvlášť s těmito auty ne. Už jen ta cena je uplně jinde - ten Challenger se ve víceméně plné palbě s motorem 5.7 (345 koní) prodával kolem 1.2 až 1.3 milionu korun, 6.4 (485 koni) zas kolem 1.5 milionu korun a to je cena dobře vybaveného Superbu či Kodiaqu.. Audi či BMW v podobné výbavě startuje na dvojnásobku :) Ale to by byla asi na samostatné téma, protože je toho strašně moc... :) 

Každopádně ten motor si člověk prostě zamiluje, a upřímně mi ani nevadil automat :) A není to auto u kterého by člověk musel jet pilu aby si ho užil, což se mi na něm líbí asi nejvíc :P 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...