Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Rikic 407 coupe - prodáno..


Rikic339

Recommended Posts

  • O 4 týdny později...

Po téměř měsíci další update:

 Spojka nějakým zázrakem přestala prokluzovat, dlouho jsem jezdil opravdu šetrně, minulý týden jsem zas jel po dálnici a úplně v pohodě.. Občas tomu dávám opět zabrat a bez problému, tak jsem z toho jelen :myslim Je možný že by se tam dostal nějaký bordel nebo   něco podobného? Protože si to jinak nedokážu moc vysvětlit :D 

 Po dvou letech opět přestalo fungovat tlačítko na kufru - opět dráty v průchodce.. Nejspíš s tím má co dělat fakt, že se mi gumová průchodka v podstatě rozpadla a tím pádem se ke kabelům dostává voda.. Budu muset tedy průchodku sehnat novou - nebo spíš z nějakého auta na díly, novou už zřejmě neseženu. Zkusím se podívat po nějakých hodně pružných a odolných drátech, ať to nemusím za dva roky řešit znovu :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Tak jsem si včera dal konečně trochu pořádnější jarní mytí :) 

Wapka - program "mytí s práškem" - mycí rukavicí odstranění odolnějších nečistot - spláchnutí - program "horký vosk" - spláchnutí "demineralizovanou vodou - vysušení savým ručníkem Meguiars - aplikace Meguiar's NXT Water Bead Booster a na konec aplikace tekutých stěračů.. Zabralo to 2 hodinky času, tak doufám že to chvilku vydrží :D Za měsíc bych to viděl na odzimování chalupy, tak pak proběhne i umytí motoru a interiéru :) 

IMG_20190406_185712.thumb.jpg.6fb23ee69895b43962186d579449fd8f.jpgIMG_20190406_185655.thumb.jpg.c27b301a5f6f2539b3ec2b41ac8130ec.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Jelikož se blíží výměna spojky, rozhodl jsem se že to spojím s malilinko rozsáhlejším servisem. Co Žraloka čeká:

  • Komplet spojka - objednána sada s dvouhmotou LUK
  • Už delší dobu teče simering na klice (upozornění od servisu z dřívějška), jelikož únik byl zanedbatelný, rozhodlo se že se to provede až jednou dojde na spojku - tím pádem nastal jeho čas :) 
  • Výměna oleje - od poslední uběhlo 15 tisíc kilometrů, chci autu dopřát :) 
  • Výměna vzduchového a kabinového filtru - pro někoho zbytečně často ale opět chci autu dopřát a jelikož jsem alergik tak kabinový je pro mě nutností měnit každý rok
  • Výměna oleje v převodovce - netuším jestli to vůbec někdo někdy dělal, tak pro klid na duši..
  • Manuální otočení klapky topení z "tepla na zimu" :D Snad jednou dojde na výměnu celého topení, ale teď to nebude..
  • Vyčištění klimatizace
  • Nový pravý zadní reproduktor
  • Nová gumová průchodka na kabeláž do víka kufru, ještě nevím jestli to vezmu i s kabeláží nebo si nové dráty natáhnu sám

Dnes přišla první várka: oleje + filtry. Nejpozději začátkem příštího týdne by měla dorazit i spojka :) 

Edit: Už dorazila i spojková sada :) 

IMG_20190416_094938.thumb.jpg.bf360d5a95bfe04a075d2a7298d89e8c.jpgIMG_20190418_121429.thumb.jpg.f5777cfd300fed2e9fab49da3a63f577.jpg

Upraveno uživatelem Rikic339
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Rikic339 changed the title to Rikic 407 coupe | Jarní servis

Tak mě hodinu zpátky auto nas**** populární hláškou "antipollution system fault" spojenou s tím že auto nechtělo za plynem.. Takže k seznamu přibude diagnostika a uvidíme.. Zatím tipuju EGR, ale těžko říct

Nechci spamovat, doplním to tedy tady - v sobotu večer jsem ještě auto projel, po zahřátí jsem motor pořádně vytočil, stejně tak i v neděli dopoledne, dal jsem mu takříkajíc trochu za uši.. Výsledek - kontrolka zhasla a vše se tváří v pořádku :) Diagnostice se ale samozřejmě stejně nevyhne.

Upraveno uživatelem Rikic339
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Včera návštěva Emotion days, zážitek ze kterého budu zase dlouho čerpat :D 

Primárně mi šlo hlavně o novou 508, ale opět jsem neodolal a projel 308 GTI (tentokrát jsem s ní ale začal, abych pak po přesednutí do svého auta zase nebrečel že to vůbec nejede), tentokrát mi to vyšlo skvěle, loni jsem měl mokro a hustý provoz, letos sucho a prázdné silnice, cesta přes Dubeč do Měcholup byla opravdu jedna radost, podařilo se mi dát to kolečko tam a zpátky 2x. Tím jsem se teda maximálně vyřádil a pak přesedlal do 508 SW se 180 koňovým dieselem, kde jsem si už užíval komfortu. To auto jsem si opravdu hodně rychle zamiloval, poprvé jsem měl možnost v nové 508 sedět a je to teda paráda.. Je zkrátka jasné že 508 SW jedno musím mít :P 

Celá akce byla opět super, moc jsem si to užil a příští rok rozhodně zas!! 

IMG_20190512_173244.thumb.jpg.6b7d4508f4e034b3d41cac64842d1487.jpgIMG_20190512_173445.thumb.jpg.99c6e58a7247487e751949e0e9960c92.jpgIMG_20190512_173428.thumb.jpg.1d3e2555d6aae141b629e2d47afbf7d3.jpgIMG_20190512_183001.thumb.jpg.c75d54ac5805115ce4cc37f1cc3dc56d.jpgIMG_20190512_182926.thumb.jpg.944afd3e50250a24cbcb1841f2603a13.jpgIMG_20190512_173640.thumb.jpg.b4483d49e956125f6bd15fd01c809694.jpgIMG_20190512_173651.thumb.jpg.dc906fa16e9af696a78d005121b3d27c.jpgIMG_20190512_185502.thumb.jpg.6a157bf3347e27bd8f3a7a995750fdfa.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsme tam včera ve Štěrboholech nakoukli, ale na ježdění jsem se nakonec vyprd, nebylo mi moc dobře. 508 v kombíku vypadá parádně, jsme jí asi poprvé viděl naživo :super

 

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také jsem v neděli absolvoval jízdy. Projel jsem jak 508 SW 180k nafta, tak 508 GT 225k benzin. Mohu srovnávat se 407 Coupé, rozměr pneu stejný, elektronicky řízené tlumiče také. Předchozí 508 mám také najetou.

 

508 SW

plusy

  • komfortní podvozek, dobře tlumí rázy, jen to lehce zaduní.
  • Dobře odhlučněný podvozek
  • Dobře řadící automat
  • Auto nepůsobí těžkopádně jako předchozí 508
  • Na i-cockpit jsem si zvykl, volant se dobře drží, na mou postavu jsem si pozici našel, budíky jsem viděl, dobré rozlišení displejů

minusy

  • pocit stísněnosti, dáno i černou stropnicí, méně místa nad hlavou než ve 407 kupé, která je v ramenou a loktech opravdu prostorná
  • Nízké čelní okno, omezenější výhled vpřed i vzad - parkovací kamera nutnost
  • Nízko uchycená zadní sedadla nepodpírají stehna, krátký sedák, příliš kolmé opěradlo. Ve fastbacku se vzadu sedělo paradoxně lépe. Zřejmě jiná poloha zadních sedadel.

508 GT fastback

plusy

  • benzinový motor opravdu jede, ve sportovním režimu drží otáčky vysoko, zbytečně neodřazuje
  • podvozek dobře tlumí i ve sportu, dostatek gripu, minimální nedotáčivost na to, že má vpředu Mcpherson
  • dobře řadicí převodovka
  • Fastback bych upřednostnil před SW, design
  • Dřevěný dekor interiéru působil velmi dobře, dal bych mu přednost před karbonem v SW

minus

  • motor při vytočení až nepříjemně hučí, ve 308 GTI zní lépe
  • Střešní okno nebrat, ubere další cenné centimetry nad hlavou i do strany. Nelze vyřešit snížením sedadla, pak už nenastavíte volant, aby bylo vidět budíky

Velmi mě potěšil Rifter, na užitkáč v osobní verzi jel velmi dobře, stabilní podvozek, dobře tlumící, velmi tichý a dostatečně výkonný 1.5 HDI 130k, skvělá automatická převodovka, bohatá výbava podobně jako 508 (kamera, čtení značek atd.). Moc příjemné a praktické auto za dobré peníze.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady se opět projevuje že 100 lidí 100 chutí :) Víceméně souhlasím, ale já osobně třeba vůbec nepostřehl nízké čelní okno, naopak mi oproti Coupé přišel výhled dopředu lepší (dáno nejspíš mohutným zpětným zrcátkem a příliš širokými sloupky) :) Černá stropnice se mi naopak velice líbí a nejradši bych ji měl i u sebe.. Stejně tak mi v 508 více vyhovuje vysoký střední tunel, u Coupé je nízko a na můj vkus příliš dlouhá řadička.. Fastback jsem neprojížděl, jen si do něj sedl a vzadu to pro mě skončilo když jsem se víceméně rozepřel mezi sedačku a strop s hlavou na stranu.. Za mě je tam na výšku asi stejně místa jako v Coupé :)  Ale abych řekl pravdu tak mě posez vzadu ve výsledku ani netrápí, já tam sedět nebudu až si ji jednou pořídím :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V pátek jsem se stavil v Escape6 protože mi došel "rychlovosk", cestou jsem auto umyl a tam rovnou aplikoval.. Za mě spokojenost :) Konkrétně se jedná o Meguiar's Ultimate Quik Wax.. Jelikož nemám garáž a tím pádem místo kde by se dalo pořádně voskovat, je pro mě tento vosk ve spreji naprosto ideální :) V Escape6 prostě vždycky dobře poradí, líbí se mi že mi necpou to nejdražší nebo milion jiných přípravků na celkovou údržbu.. A ještě si pak přijdou před obchod pokecat :D 

IMG_20190517_173826.thumb.jpg.8763070eb71e2071af2904fd73467a0f.jpgIMG_20190518_002237.thumb.jpg.26d03efed8cba2f7a20fa8ae66119ff7.jpg

Víc jsem se ke svému autu bohužel nedostal, místo toho jsme dávali do kupy tátovo auto které mu někdo v týdnu docela ošklivě podrápal, netušíme vůbec jak.. Fotky před a po

IMG_20190517_115013.thumb.jpg.7458bb8da7155e148c7030916661f156.jpgIMG_20190517_115004.thumb.jpg.02885c4af18791e299ce507507574c92.jpgIMG_20190517_115022.thumb.jpg.d8d7e6e2b1f4ad4389a35403c0f25379.jpg

IMG_20190519_102743.thumb.jpg.271774c5c5436c68c60e3f3334baf0ec.jpgIMG_20190518_175612.thumb.jpg.d618f9667977b10ad5aad9e38462d5cb.jpgIMG_20190519_102756.thumb.jpg.bfd3f1f8e729837978b9d1860eff8e08.jpg

Broušeno/leštěno strojově, pasty i kotouče od 3M, víceméně moje premiéra co se toho týče.. V pátek jsem si dal mini školení na kamarádově dodávce a v sobotu na ostro na Pažoutu :D Auto ve finále zavoskováno voskem ve spreji, oživeny gumy, aplikovány tekuté stěrače..

IMG_20190518_175504.thumb.jpg.32fcb8bf5eee5ff8a006cc5d94ed8725.jpgIMG_20190518_175549.thumb.jpg.d30adc112701555391e2f384ad34461b.jpg

No a příště se snad zase dostanu ke svému autu!! :D:D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak tenhle víkend jsem se konečně dostal ke svému autu :) Opláchnutí wapkou (včetně podběhů a částečně podvozku), ruční mytí Meguiar's Ultimate Wash & Wax (pěkně dva kyblíky), vysušení, znovu aplikace rychlovosku Meguiar's Ultimate Quik Wax, umytí ploch kolem dveří a kufru (včetně ploch pod zadními světly), mokrým a následně suchým hadrem umyt motorový prostor kam až jsem se dostal, vyluxování a komplet umytí interiéru, vyleštění oken a oživení tekutých stěračů.. To byla skoro celá sobota :D Ale mám pocit jako bych měl nové auto :P

IMG_20190601_160658.thumb.jpg.f10105acfead7e80fd87ca75d425bcf2.jpgIMG_20190601_160642.thumb.jpg.cdee4782aa52429273c35723d5399a35.jpgIMG_20190601_202456.thumb.jpg.605e3082bfaf60866a8d0331c39f3167.jpgIMG_20190601_160811.thumb.jpg.add9dfb6a7dfe6d30120b8120d061703.jpgIMG_20190601_160711.thumb.jpg.2b7bbcd79b07ef1963bca25ab3441af5.jpgIMG_20190601_161436.thumb.jpg.f2ac7f5fc31e8c36501075dbe5904a34.jpg

V sobotu se auto převáží konečně na plánovaný (teď už trochu pozdní) "Jarní servis", až se vrátí tak ještě oživím plasty v motoru pro celkový lepší vzhled :) Vím že mýt auto před rozsáhlým servisem je pro někoho zbytečnost, ale já bych se styděl dávat do servisu špinavé auto, je to prostě taková moje úchylka :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Tak "trápení" s autem nekončí.. Při koupi byl problém s PP brzdičem, kdy kolo pořád lehce brzdilo - do volantu to nebylo znát, auto nikam netáhlo ale stačilo ujet pár kilometrů a kolo bylo horký zatímco ostatní studený. Zjistilo se že je špatně uložená destička (jak se to někomu povedlo netušili ani v servise). Problém je že tím se to bohužel nevyřešilo, destička na PP kole má aktuálně 3mm kdežto druhá má nějakých 6mm cca.. Prý je to celé nějak lehce pokřivené (nejspíš způsobené velkým ohřátím ještě před koupí) a ikdyž se sice kolo nezahřívá, destička ubývá dost. Řešení - nový brzdič. Cena nového brzdiče vychází kolem 7 tisíc materiálně (druhovýroba), přemýšlím teda spíš o nějakém už použitém z vrakáče, jak mi bylo od servisáka doporučeno. Samozřejmě se dají rovnou nové desky. Stejně tak i na zadek, kde už jsou taky dost jetý.

Někdy si říkám že bych chtěl potkat předchozího majitele nebo toho kdo se v tom autě vrtal a za všechny ty prasárny co autu provedl mu pořádně rozbít hubu :) 

Ale já se nevzdám, to auto prostě dám do kupy!! Přece jen už toho moc nezbývá co nebylo měněno/opravováno.. :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doporučuji vyměnit i vodící čepy třmenu, to je taky často kámen úrazu, který dokáže i vyhnout dráhu stlačení destičky. Že by byl brzdový třmen vyhnutý, to bys poznal hned a silně pochybuji, že by tomu tak bylo. Opravdu vyměň ty vodící čepy brzd.třmenů a uvidíš, že se to spraví.

Upraveno uživatelem Tony Stark
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...