Mattes Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 (edited) Zdravím všetkých mam problem ze mi nejdu stahovat okienka ani strecha na mojej 206 cc...Ked stlačím stahovanie okienok tak to len tuka vzadu ak je riadiaca jednotka v kufri. Poraďte prosím.Vďaka Edited August 4, 2016 by Mattes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 Super nazev tematu, uprav si to!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 (edited) Jako obvykle, první otázka je, zda to budeš opravovat sám, zda se do toho pustíš a zda to nějak zvládneš. Anebo rovnou najdeš opraváře. Stahování střechy je sekvence (postupnosť) povelů, podmínek splnění a přechodu na další krok. Najdi si na youtube, případně přečti na fórech zde, ale i anglicky nebo francouzsky. U tebe nenastane ani první krok. Takže buďto nelze první krok učinit (nejde stahování oken, anbeo nějaký základní koncák není připraven), anebo chybí nějaká globální podmínka (málo kapaliny? - nevím jestli tam je hydraulika - nebo vypálená pojistka). Takže zvaž, jestli se do toho pustíš sám, nastuduj si postup stahování a pak jdi krok za krokem. Edit: tvému popisu lze rozumět tak, že ani samotná okna nejdou stahovat běžným tlačítkem? Edited August 4, 2016 by P607Olda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattes Posted August 4, 2016 Author Share Posted August 4, 2016 (edited) Áno nejdu sťahovať ani tlačítkom Edited August 4, 2016 by minimaxa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 (edited) Tak fajn, pro začátek zapomeňme na střechu a řešme jen stahování oken. Rok výroby? Páčka na ovládání rádia je tenká kulatá, nebo mohutná placatá? Zjišťuji, zda je systém elektriky MUX nebo ne-MUX. Edit: ve tvých příspěvcích jsem se dočetl, že máš rok 2004, tedy MUX. Předpokládám, že nejde ovládat ani jedno okno. Takže zkusit pojistku, a jinak už na diagnostiku (anebo já už nic neporadím). Protože kdyby to byla nějaká porucha, typu vadné tlačítko, motor, přelomený kabel, tak by šlo aspoň jedno okno. A jak závada začala? Předtím vše fungovalo? Přestalo fungovat samo, anebo po nějaké události? Edited August 4, 2016 by P607Olda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattes Posted August 4, 2016 Author Share Posted August 4, 2016 (edited) Poistka má tiež napadla ale keby je nefunkčná tak by to asi nevydávalo žiaden zvuk...Ale pozrem ich.Predtym všetko fungovalo nič tomu nenasvedčovalo Edited August 4, 2016 by Mattes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baffy Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 ovládacie napätie je jedna pistka to bude to cvakanie a silová bude zrejme druhá ,tá bude ,pre motorček a ten nejde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattes Posted August 5, 2016 Author Share Posted August 5, 2016 Dnes som vybral všetky poistky. Boli v poriadku . Chvíľu šli sťahovať okná ale po chvíľu to zas nešlo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladosr Posted August 5, 2016 Share Posted August 5, 2016 nastal eco mod....? nastartuj a zas pojdu...... no skor mas zly kontakt....ked si poistky vybral..premeral vlozil spat a okna idu..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted August 5, 2016 Share Posted August 5, 2016 před 27 minutami, Mattes napsal: Dnes som vybral všetky poistky. Boli v poriadku . Chvíľu šli sťahovať okná ale po chvíľu to zas nešlo. Stopa. Zjisti, na kterou pojistku to reaguje, a proč asi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petun2 Posted August 23, 2016 Share Posted August 23, 2016 dobrý den mam prosbu, mam pežota 206 1,4 55kw měnil sem u něj škrtící klapku a dva krokové motorky,motorek který utěsnuje vchod škrtící klapky a druhý co by měl pohybovat klapkou,po ránu když nastartuji auto tak jsou otáčky kolem 1500 a po 10 sekundách mi jdou otáčky jako kivadlo asi 3 minuty v jednom kuse,potřeboval bych poradit jak mám dostat krokoví motorek do řídící jednotky aby si to bral počítač té škrtící klapky,moc děkuju za každou radu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JakubkoSK Posted August 27, 2016 Share Posted August 27, 2016 To do tohto vlákna moc nepasuje táto otázka ale budiš nabudúce budeš vedieť. A rok výroby vozidla? Predpokladam že 2002 a novšie... Ak si pri výmene neodpojil aku tak problém Lebo po odpojení to rozoberieš pomeníš vyčistíš klapku kontakty na konektoroch zmontuješ to trvá aj dobru hodinku tzn. Že sa uložené hodnoty zmažu. Až je komplet zmontované a pripravené pripojíš Aku a založíš kľúč do spínačky pretočiť do polohy pred štartom a necháš tak po určitom čase cca 1-2 min sa začne krokový motor pohybovať a začne začne nastavovať klapku ( auto kalibrácia) je to aj počuť a do cca 10 min je nakalibrované potom vypnuť z polohy dva do 0 a naspäť na dva zhasnú kontrolky prebehne kontrola množstva oleja a naštartuješ počas pár km sa ešte bude nastavovať až si to úplne sadne ako má. That´s all... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petun2 Posted August 28, 2016 Share Posted August 28, 2016 před 2 minutami, petun2 napsal: dobrý den mam prosbu, mam pežota 206 1,4 55kw měnil sem u něj škrtící klapku a dva krokové motorky,motorek který utěsnuje vchod škrtící klapky a druhý co by měl pohybovat klapkou,po ránu když nastartuji auto tak jsou otáčky kolem 1500 a po 10 sekundách mi jdou otáčky jako kivadlo asi 3 minuty v jednom kuse,potřeboval bych poradit jak mám dostat krokoví motorek do řídící jednotky aby si to bral počítač té škrtící klapky,moc děkuju za každou radu ahoj jakube moc ti děkuju za odpověd,byl sem na diagnostice u jednoho technika,ten mi smazal závady a načetl mi krokový motorek,ale byl v háji i map senzor,ale řekl si zato 1000kča zkoušel i svůj map senzor a za vybalení toho svého map senzoru si řekl 200kč,docela zlodějna,jinak ráno přijdu do auta nastartuju a otáčky by měli viect do1000-až 1500,ap po ohřátí by měli spadnout na 800 až 850 max,ale u mího ata to neni pravidlem,nastartuju a motor kolísá s otáčkama jako kivadlo,900-1000 až 1500.trvá to asi 5 minut,a když jedu plinule třeba nějakou delší cestu a vyřadim tak mi tý otáčky kolikrát stojí na 2000 otáčkách,po 10 sekundách mi spadnou na 800,když se seknou na těch 2000 tak to musim prošlápnout abych je odlepil z těch 2000 otáček,no prostě hrůza,četl jsem tady na forum že se dá stáhnout diagnostika do mobilu,ale nevim jak nevíš něco o tom,děkuju že ses ozval a alespon něco poradil,jinak mam pežot 206 1,4 55kw 8 ventil rv 1998-2001 coupe stříbrná metalíza tuning,alu kola střížka na 3 sveřích,tuning nárazník jak ve před tak vzadu laděnej výfuk od borly,tak se měj hezky a poprosím tě o odpověd.petr.k. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JakubkoSK Posted August 28, 2016 Share Posted August 28, 2016 Ta diagnostika do telefónu je v celku o ničom síce s tým zmažeš chybové hlásenia a zistíš napr. Presnú rýchlosť počas jazdy ale inak na nastavovanie a pod. veci to nestačí. No funguje asi tak tak že si kúpiš modul do diagnostickej zásuvky a spáruješ s telefónom. Ten map senzor je miesto váhy vzduchu ak bol zlý tak to malo zmysel vymeniť. Takže klapka je už OK a aj map senzor. Teraz pozrieť filtre ak tam je aj palivový tak aj ten hoci asi bude doživotný v nádrži na čerpadle. 1998-2001 má trochu inú elektroniku keďže to nieje rozvod multilex a preto sa na diag. Možno nedozvieš všetko... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petun2 Posted August 28, 2016 Share Posted August 28, 2016 před 10 minutami, JakubkoSK napsal: Ta diagnostika do telefónu je v celku o ničom síce s tým zmažeš chybové hlásenia a zistíš napr. Presnú rýchlosť počas jazdy ale inak na nastavovanie a pod. veci to nestačí. No funguje asi tak tak že si kúpiš modul do diagnostickej zásuvky a spáruješ s telefónom. Ten map senzor je miesto váhy vzduchu ak bol zlý tak to malo zmysel vymeniť. Takže klapka je už OK a aj map senzor. Teraz pozrieť filtre ak tam je aj palivový tak aj ten hoci asi bude doživotný v nádrži na čerpadle. 1998-2001 má trochu inú elektroniku keďže to nieje rozvod multilex a preto sa na diag. Možno nedozvieš všetko... ahoj jakube,jsem odhodlanej eště jedou zaject na diagnostiku ke kamarádovi at mi to nastavý a až se příště budu hrabat v krokovim motůrku tak si budu pamatovat že mam vypojit kontakt na baterce pouze +,to abych to zase nesmazal v řídící jednotce,potom se nebudu muset dožadovat v servizech diagnostiky za 1000kč,byl sem u domanskýho v pežotu na stodůlkách a oni my řekly cenu 2500kč za diagnostiku,tak sem se ho zeptal jestli ho mam odvézt sanitkou na vyšetření do bohnic,já jsem řidič sanitky a jezdim po praze a okolí,jinak jsem z prahy,a to jsem zjistil že mi na pežotu teče olej pod hlavou a teče mi servo kapalina u domečku,blok motoru je celej politej,teče to v levim rohu hned vedle alternátoru no prostě mazec,takže musim sundat hlavu a modlim se at neni hlava skroucená,koupili sme pežota vloni na jaře za 30,000kč na sbazar,jakube když bude čas tak se ozvi ahoj petr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JakubkoSK Posted August 29, 2016 Share Posted August 29, 2016 S tou hlavou to by malo byť len tesnenie hlava nezvykne prasknuť no u týchto motorov odchádza tesnenie po hlavou. No tak nech prajem nech to už jazdí a nezlosti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.