Jump to content

Zamrzání dveří


Kubis
 Share

Recommended Posts

Ahoj.Nejhorší je,když po směně přijdu k autu,odemknu,zámky cvaknou.ale dveře jsou přimrzlé.Po chvíli poklepávání po obvodu řidičských dveří si daly říct.Doma v garáži jsem pečlivě-již po druhé natřel gumy okolo dveří silikonovým přípravkem, určeným k ošetření proti zamrzání.Teď již zamrzají jen oboje zadní dveře.Ještě musím dodat,že na straně řidiče je nad oboumi dveřmi ještě jedna "gumová lišta",která odvádí vodu stékající ze střechy.Na straně spolujezdce ale chybí (pravá strana byla prý bouraná-info prodejce.Nemáte někdo nějaký nápad,nebo trik,jak tomu zamrzání předejít?Ono to vypadá,když se ráno na parkovišti dobývám do vlastního auta,velmi podivně,a měští esenbáci to navíc kamerují.P806

Link to comment
Share on other sites

Ahoj, se zamrzáním dveří mám stejné zkušenosti. Co mě ale ještě víc otravuje život je, že nemůžu otvírat zadní dveře zevnitř. Nechal jsem to již nekolikrát spravit, ale vždycky se to po pár týdnech zase pos.... Nevíte co s tím?? :myslim

Link to comment
Share on other sites

nevím sice při kolika zamrzá silikonovej olej, ale já natírám gumy ve dveřích glicerínovým olejem a několik let nikdy žádnej problém ani při -20 ;) myslím že je to vhodnější, nebo se dá koupit přímo u peugeota taková tyčka, vypadá to jako větší jelení lůj :D a tím se to dá namatlat taky vpohodě bez problémů :mrk

Link to comment
Share on other sites

Ahoj.Na zadních dveřích jsem objevil dětskou pojistku,ta mi funguje,možná se ti sama vevnitř pootáčí.Ale mě zase vyskakuje cuplík při odemčení a děti mi ho samozřejmě se hned snaží zdemontovat úplně.Teď ne,je tam za noc 45cm nového sněhu a -6°C,ale na jaře se tam do mechanismu kouknu.

Dřív jsme měli v Tesle i glycerín a ve velkém množství.Ode dne,kdy dostalo 8 000 lidí výpověď a rozpadlo se to,už glycerin nejde sehnat.Měl jsem ho i ve staré MB1000 na zimu jako chladící kapalinu.Byl výborný i na veškerou gumu!Tady mám dojem,že po dojetí steče voda po dveřích dolů a tam zamrzne bez ohledu na natřené gumy.P806

Link to comment
Share on other sites

O \"glycerinových\" tyčkách jsem slyšel,prodejci také,ale neměli a jimi nabízené přípravky byly vždy na bázi silikonu.Silikonový olej se používá v difuzních vývěvách a občas se musí vyměnit - dostal jsem lahvičku po známosti.V difuzce maká na vysoké teplotě,ale mrzne hluboko pod -30°C.Jak už jsem psal výše: mám dojem,že po odstavení auta námraza ještě chvíli odtává a stéká dolů.Tam ale zase pomalu narůstá,až \"slepí\"plech dveří s karoserií.Možná by to ještě chtělo navoskovat plech dveří lyžařským voskem(?).A nebo dveře - pokud jdou - otevřít a vytřít.P806

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: parkis

Ahoj, se zamrzáním dveří mám stejné zkušenosti. Co mě ale ještě víc otravuje život je, že nemůžu otvírat zadní dveře zevnitř. Nechal jsem to již nekolikrát spravit, ale vždycky se to po pár týdnech zase pos.... Nevíte co s tím?? :myslim

Takze, zlobilo mi otevirani zadnich dveri - nemam to sice vyfoceny, ale pokusim se to popsat. Tahla jsou v mechanismu zajistena takovou \"kalenou podlozkou\", ktera se nasune na drazkovane tahlo a tim by MELA prenaset silu na paku mechanismu. Ale ta moje byla nejaka unavena - takze jsem rozrizl vnitrek z \"cokolady\" a zafixoval to takto - od te doby zadny problem... :super

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Kubis

Ahoj.Tchán za leta služby na rozvodně VVN něco takového přinesl,můžu vyzkoušet.P806

To je přesně ono :D Ale jestli Ti nepřimrzá guma, ale máš něco s mechanizmem zámku, tak to je něco jiného. A natírej gumu opatrně, a? nejsou všichni při nastupování a vystupování od oleje :D :D

Link to comment
Share on other sites

Ahoj.Také už jsem zkoumal,zdali to nedrží dole ten mechanismus.Klikou lze pohnout,je otázka,zdali se pohyb přenese až dolů.A mažu opatrně hadříkem,protože ti,co mají děti,ví,že dítě vytře vše hlavně tam,kde by to dospělé nenapadlo.P806

Link to comment
Share on other sites

Ahoj, mne zatim asi dvakrat primrzly zadni dvere za gumu, ale opet se projevila vyhoda soupacich dveri - jde na ne zevnitr pekne zatlacit a odtrhnout je.

Pokud ti zamrza jen guma, tak s tim jde vzdycky neco udelat. Horsi je, kdyz ti zamrzne neco vevnitr (tahla? zamky?) - pak nema ceny za dvere tahat, protoze se sila na zamrzle casti vubec neprenasi.

Ja si s tim uzil u Cordoby (pry tam byla nejaka konstrukcni vada), obvykle situace:

- rano prijdes k autu a nenastoupis

- nastoupis, ale v praci nevystoupis, musis pockat, nez teplo zevnitr rozmrazi cosi ve dverich

- vezmes stoparku, ktera se pote nemuze dostat z auta

- nastupujes nebo vystupujes zadnima dverma (to je z hlediska pobaveni okoli nejzajimavejsi varianta) :D

Auto bylo nekolikrat v servisu, vzdy to nejak vycistili/promazali/nastrikali, ale pomohlo to jen na par tydnu. :grr

Link to comment
Share on other sites

Ahoj.Teď jsem měl dva dny volno,tak jsem s autem povyjel z přístřešku a (ještě nastoupil syn,že bude si bude v autě hrát) pustil jsem se do prohlídky - proklepávání ap. posuvných zamrzlých dveří na straně spolujezdce.Došel jsem si do baráku pro rukavice,a začal zkoušet,jemně tahat za kliku.NIC a NIC.Pak jsem nastoupil předními dveřmi a zkoušel jsem potlačit a NIC a NIC.Pak přišla žena a říkala (už jsem vařil jak přetopený kotel a ještě další radil),že ten cuplík mám zatlačený,proto to nejde otevřít.( - - - - ) Měla pravdu,kluk,zatímco jsem byl pro rukavice,ty dveře zamknul zatlačením cuplíku a pak ho povytáhl,ale ne úplně.Odpustil jsem páru (na děti se nemůžeme zlobit) a šel jsem na ty dveře za řidičem.Nebyly zamrzlé na gumě,ta byla dobře ošetřená,ale po zatažení za kliku zvenku i zevnitř podle sluchu ,nefungovaly táhla!!Porovnal jsem zvuky posuvných dveří za spolujezdcem,a tam to dole klaplo.Až to bude jen trochu možné (teplo),tak to rozeberu.Myslím,že zamrzání dveří u mého a jiných miláčků,je z velké většiny objasněno a děkuji všem,co se snažili pomoci.Dík P806

Také Vám přeji pohodu do dalšího roku.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Ahoj,já mám takovou zkušenost,občas taky zamrznuly dveře,u řidiče.A to tak že nejde ani zasunout pořádně klíč do dveří.Takže,buď odemknout u spolujezdce,nebo nahřát zapalovačem zámek a to jen ten maličkej kryt,bacha!nepřipálit je pak po problému.A gumy ve dveřích a na stahovacích oknech stříkám sprejem Silikal 93 a nemám už žádný problém.

Zdarec :roker Fiat Ulysse 95rok 89kw Zlatý VW T3

[upravil dne 25.1.2010 cracken]

[upravil dne 25.1.2010 cracken]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...