Radovanek Odesláno 2. srpen 2016 Sdílet Odesláno 2. srpen 2016 Protože na srazech pravidelně slýchávám dotazy na možnost koupení elektromobilu Peugeot Ion jako druhého auta do rodiny (nebojte se, ono se rychle stane prvním) tak v lednu 2016 uvolnil ČEZ prvních 20 ojeti z operativního leasingu do prodeje přes Peugeot ČR. Dostali to na starosti někteří vybraní prodejci, kteří už s elektromobily měli zkušenosti. Nejvíce pak pražský Peugeot Domanský. Tam doporučuji obrátit se na pana Mazance. V Sušicích Auto Kalný na pana Krále. Z nich ještě pár posledních v nabídce zbývá, sem tam přibude další kousek či dva, jak se jich ČEZ (nyní už v malém) postupně zbavuje, jak jim končí leasing. Objednal jich 65, přes 50 nakonec odebral. Jeden z neodebraných mám od 4/2014 já, koupený nový za 439 tis. Kč včetně 5 leté záruky na všechno. Ojetiny mají většinou malý nájezd, a jsou vybaveny v ceně i sadou zimních pneu (min. 10 tis. úspora) a některé mají navíc i nezávislé naftové topení Webasto (běžná pořizovací cena 30 tisíc a více). Původně se Iony prodávaly za nesmyslných 1 mil. Kč, pak 900, 800, 700 tisíc a dlouho za 550 tisíc. Příklady nabízených vozů Peugeot ION, ceny berte jako vyjednávací, sami jsme to při hromadném nákupu 3 aut na Ostravsko v dubnu 2016 zjistili: 279 000 Kč Vyrobeno: 2011 Tachometr: 37 100 km, ojeté Vložil: PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA, s.r.o. Praha 279 800 Kč V provozu: 2012 Tachometr: 25 645 km, ojeté Vložil: AUTO KALNÝ s.r.o. Sušice 285 000 Kč Vyrobeno: 2011 Tachometr: 32 639 km, ojeté Vložil: PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA, s.r.o. Praha 305 000 Kč Vyrobeno: 2011 Tachometr: 25 232 km, ojeté Vložil: PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA, s.r.o. Praha 315 000 Kč Vyrobeno: 2011 Tachometr: 22 298 km, ojeté Vložil: PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA, s.r.o. Praha 319 000 Kč Vyrobeno: 2012 Tachometr: 23 000 km, ojeté Vložil: Auto Černý spol. s r.o. - koncesionář Peugeot Příbram 319 000 Kč Vyrobeno: 2011 Tachometr: 8 778 km, ojeté Vložil: Auto - Steiner Praha 9 (zde pozor na stav vozu, je v nabídce už od 4/2015 a je otázkou, jak po roce a půl stání budou reagovat baterie, autobazar se ale odmítá dlouhodobě bavit o snížení ceny, byť tak sám co měsíc až dva učiní, zřejmě to tam mají jako reklamní vozítko) 322 300 Kč Vyrobeno: 2011 Tachometr: 21 708 km, ojeté Vložil: M servis Kroměříž. Pokud budete potřebovat nezištně poradit, neváhejte se ozvat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radovanek Odesláno 2. srpen 2016 Autor Sdílet Odesláno 2. srpen 2016 Prodám: Peugeot Partner Electric First viz http://www.elektroforum.cz/viewtopic.php?f=20&p=355&sid=c0360a65813b3ed222a5d36619d92ba2#p355 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 3. srpen 2016 Sdílet Odesláno 3. srpen 2016 Hm. Takže co se dalo koupit za 440 nové (to je bez DPH nebo s?) s 5-letou zárukou, teď rok straší v bazaru za min. 280, ale spíš 300 a víc, a záruka v pr... Kdyby to bylo za 250 už loni, asi bych se na to tehdy došel aspoň podívat, ale teď už asi ne... Jináč že se rychle stane prvním, jo, tak to by se mi líbilo, leč by to muselo mít dojezd na nabití spolehlivě 200km, z toho část po dálnici. A to u tohoto nehrozí ani ve snu, a u novějších to taky zdaleka není pravidlem, ještě k tomu za strašidelnou cenu. Škoda, líbilo by se mi to, ale z nějakých 15tis km ročně mám přes 10tis na delších trasách a ještě k tomu většinou s nákladem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radovanek Odesláno 3. srpen 2016 Autor Sdílet Odesláno 3. srpen 2016 Bylo to u mne nové v dubnu 2014 s 5letou zárukou za usmlouvaných 430 tisíc + 9 tisíc za onu záruku, vše s DPH. Ovšem běžná cena byla v té době 550 s DPH. Protože ten můj už byl s celoplošnými polepy ČEZu a to se asi fakt blbě prodává. Mně se ale líbily, jen jsme loga ČEZ nahradili svojí firmou. V bazaru je jich v srpnu 2016 jen pár a jsou to opravdu jen ukončené leasingy z jara 2016, rok tam straší jen ten jeden. Nové už nekoupíte, nevozí se z Japonska a v Evropě nepředělávají. V Evropě tak paradoxně můžete koupit jako nové jen jejich původce Mitsubishi Imiev. Záruku mají Iony od výrobce 5 let na trakční systém (nebo 50 tis. km) a asistenční služby při nepojízdném vozidle z důvodu poruchy. Plus 7 let na prorezivění. Vzhledem k Vašim jízdám je jediným řešením dnes plugin hybrid, Tesla nebo nové modely Nissan Leaf s 30 kWh baterkou. Ale musel by jste mít v cíli cesty rychlonabíječku. Pokud by u Vás převažovalo město, stalo by se prvním autem. Jelikož jsme ale oba euroovčani, tak bohužel nemůžeme mít čínský BYD, který má 60 kWh baterii. Zatím si to tu vozí jen některé firmy třeba pro taxislužbu. Ale homologace běží, ty naše tlustoprdé spalovací automobilky s jejich směšnými elektro modely jako eGolf, eU pči MB B electro by to mohlo trochu rozhýbat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 3. srpen 2016 Sdílet Odesláno 3. srpen 2016 Asi bych zkousl něco jako je Kia Soul EV, akorát by to muselo stát polovičku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radovanek Odesláno 3. srpen 2016 Autor Sdílet Odesláno 3. srpen 2016 (upraveno) Dobrá volba, mohu jen doporučit - http://www.hybrid.cz/test-elektromobil-kia-soul-ev-1-dil a http://www.hybrid.cz/test-devet-mesicu-zivota-s-kia-soul-ev poznatky ze stávající verze a chystá se vyšší kapacita baterie http://www.hybrid.cz/nova-kia-soul-ev-dojezd-mozna-pres-300-km . S tou nynější jsem jel z Vyškova o Ostravy na tempomat 110 km / hod. na jedno nabití, viz články. Pokud budete chvíli kontrolovat nabídku, můžete mít třeba předváděčku s 15 tis. km za půl milionu s DPH, jako letos v únoru v Autobondu. Momentálně je nabídka slabší, třeba viz sauto.cz, jen 680 000 Kč Vyrobeno: 2015 Tachometr: 2 000 km, předváděcí Vložil: Autosalon AMILO Car a.s. Zlín a 799 979 Kč Vyrobeno: 2016 Tachometr: 1 km, předváděcí Vložil: AUTOBOND GROUP a.s. Praha 9. Upraveno 3. srpen 2016 uživatelem Radovanek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 3. srpen 2016 Sdílet Odesláno 3. srpen 2016 Jenže to je přesně ono, předváděcí. I ten pán v tom příběhu píše, jak přebral předváděčku s 22kWh a sám jezdí za 14... Předváděčka jezdí v tom nejhorším možném režimu, co vůbec existuje, ještě horším než služebák, každý tomu osolí, zkouší, co to dělá, vystřídá to testerů jak v půjčovně, ale ještě horších... Za to ty slevy podle mě nejsou příliš adekvátní, osobně bych si předváděčku za to, co se normálně nabízejí, nevzal ani ve snu - buď úplně nové, co nikdo nerasil, nebo normálně provozovanou ojetinu. Předváděčka z mého pohledu akorát kombinuje nevýhody obojího (zcela obecně u nákupu jakéhokoliv auta, neberu to jen pro EV). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radovanek Odesláno 27. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. leden 2017 Bývá to tak. Jen u elektromobilů ti lidé maximálně tak zkoušeli zrychlení, tady nehrozí studené starty, vytáčení studeného motoru a dalších xy spalovacích věcí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.