PEZl Odesláno 27. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2005 Ahoj všichni mám takový menší problém se svým peugeotem 405 1,8td r.v 91má najeto 220tis. km. Měl sem vstřikovací čerpadlo na repasi a od té doby mi při studeném startu motor škube a nejde za plynem, ale stačí ujet cca300metrů a je to v pohodě. Poraďte mi prosím co mám dělat - nechat proměřit vstřiky ,vyměnit svíčky nebo už měl někdo z Vás stejný problém a zná přesné řešení? děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Odesláno 27. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2005 myslim, ze 300m za studena, na aute s 220tkm, nestoji za to, aby ses tim zabyval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 27. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2005 u peugeota D 22k neni zas tak moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 27. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2005 Tohle bych vůbec neřešil, pokud se to nebude zhoršovat. Já mám najeto 274tkm a jediný, co dělá, tak studenej dlouho startuje a pak mu chvíli kolísají otáčky (stačí prošlápnout trochu plyn a pohoda). Mám podezření na svíčky, tak se po výplatě uvidí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rudolf Odesláno 27. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2005 Asi palivové čerpadlo neudrží naftu, tak to nějákou dobu po startu trvá než se to dočepuje. Horší až budeš stát někde delší dobu. Pokud tam máš na palivovém filtru pumpičku tak lepší dočepovat než trápit startér. 1.8TD po 220tis je teprve dobře zajetej :-) já mám teď (teda už Švica) 360tis a vše v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 30. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2005 Vždycky ráno než nastartuješ, zkus napupmovat balónek a uvidíš... Pokud to bude stejný, tak zkus vyměntit žhavky. Mě stačilo vyměnit žhavky a auto opět skvělě startuje (měl jsem tam vždy dva kusy jiné, proto to dělalo neplechu)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malypeto Odesláno 30. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2005 Mne to sklbalo tiez,zhavice som mal fungel Bosch,sklbalo dalej,pomohlo vymenit ,,studeny start,,.Taky ten valec s lankom co trci od veka termostatu a vedie na cerpadlo kde taha nejaku packu co snad prida viac nafty.Sice ide asi 5 km volnobeh na 1100 otacok,ale krasne sepoce.Ma 230000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 2. leden 2006 Sdílet Odesláno 2. leden 2006 Mně to stejně škube. Nemám tam teda turbínu, ale mám trošičku podezření na vstřiky. Je ho hlavně když je míň jak -5. Pokud je tepleji, tak se to vůbec neprojevuje. Zkusit natlačit naftu do čerpadla, není špatný nápad. Uvidím... budu bádat dál. Ještě mně napadlo přidat trochu na čerpadle sytič, zdá se mi být málo přitaženej. JInáč startuje absolutně perfektně, nepoznám rozdíl léto zima, furt nabrnk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.