TommyC4 Posted July 30, 2016 Share Posted July 30, 2016 Ahojte :-), dnes som pristal so svojou 508 SW a musim sa priznat, nie som nadseny z toho ake peky su na aute/v aute, na skle mam prehodenu plachtu a cele auto som zakryl plachtou...viem vsak, ze mi je to platne ako uplatok na Kamcatke, ale uz vcera doma som spozoroval 2 veci...tapacit interierovy - stresny, mam pocit akoby sa odlepil a drzi len zazrakom , vec druha, ozdobna plastova lista zadnych dveri sa mi nadrzovku odlepila, ked som to pozeral, tak tam neni , ze nacvaknuta, ale tupo nalepena. Mate niekto podobne skusenosti? Ako ste ich riesili, vdaka za postrehy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viki39004 Posted July 30, 2016 Share Posted July 30, 2016 Ja som to riešil asi tak že seriem sa na to nebudem si robiť vrásky kôli autu už nikdy !!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loque Posted August 1, 2016 Share Posted August 1, 2016 Inak mňa napadlo, že by bolo fajn pri nejakých testoch áut porovnať aj nárast teplôt v aute ale hlavne v kufri, aj keď objektívne by to bolo iba pri priamom porovnaní napr. 2 áut. Lebo som si všimol, keď som bol v chorvátsku, tak pri odstavenom aute niekde na slnku, keď sme prišli k autu a otvorili kufor,tak to moje (508) bolo celkom v pohode,zatiaľ čo octavia2 mala v kufri totálne peklo a smrad plastov... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmartinkovic Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 To asi v škodovke berú lacné poľské plasty a potom to smrdí. krúti a tak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK406 Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Nemá Škoda Octavia větší zadní sklo než Peugeot 508 sedan, které přesahuje (typem karoserie) kufr? Přes sklo jde větší teplo od přímého slunce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmartinkovic Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 508 je sedan, octavia hatchback. Do 508 nesvieti do kufra,len do interiéru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK406 Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 To je přesně to, co mám namysli. přes sklo je ,,větší" teplo od slunce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vix Posted August 5, 2016 Share Posted August 5, 2016 Spíše, že zatímco Peugeot musí jezdit celoročně od +35 °C venku do nějakých -20 °C v zimě, Škodivka je posunutá jinam. Přece jenom, Afrika (Maroko, JAR, Egypt, ale i ta jejich Provance) je o kapánek jinej region, než ČR, Polsko, Rusko a Německo. Tady těch +35°C je týdenní extrém. Konstruktéři ve Francii uvažují jinak. Historicky to jinak nejde. Takže, i když rozdíly v konstrukci aut mezi značkami se v poslední době stírají, zkušenost s teplými oblastmi u Frantíků vždycky zůstane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TommyC4 Posted August 8, 2016 Author Share Posted August 8, 2016 tak dnes som to rozobral...je to prasknute-odjebane. Drzi to na (drazalo to je presnejsi pojem) na 3 nitoch a jednom cupliku. Vrch a stred vylamany, normalne mam pocit akoby to chcel niekto ukradnut. Jedine riesenie objednat novy. Novy je objednany, dodanie 21/8/16 :-O tak dufam , ze kedze je to v urgencii tak ci to nepride skor. Su k tomu potrebne aj 3 nity, obj. cislo 6974 A5, nemate niekto ponatie aky je to nit??? lebo na fotke to vyzera ako naklepavaci, a podla googla klasicky nit. Otazka znie, ci to nanitujem aj doma, alebo zase dake speci naradie. Dakujem za info vopred Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TommyC4 Posted August 11, 2016 Author Share Posted August 11, 2016 Opravene, novy kus + nove nity Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.