kv13 Posted July 30, 2016 Share Posted July 30, 2016 Když někde zastavím a nechám běžet motor tak během chvilky mám v kabině smrad z výfuku.Když jsem oddělal kryt z motoru tak mi vychází dým z míst kde je ERG ventil.Když už to budu rozdělávat tak rovnou vyčistím ERG ventil a dám nové těsnění.Mezi ERG a blokem motoru těsnění je,ale mezi ERG a chladičem (4) jsem nikde nic nenašel.Jak se těsní tenhle spoj? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petu40 Posted July 30, 2016 Share Posted July 30, 2016 Prostě nijak. Oba konce jsou prostě slícované na sebe a stažené speciálně tvarovanou objímkou. Na obrázku jí máš jako č.7. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kv13 Posted July 30, 2016 Author Share Posted July 30, 2016 (edited) takze je to kov na kov.Šlo mě o to abych to nerozdělal a nezjistil že mi něco chybí a kvůli tomu to nedám hned dohromady. Edited July 30, 2016 by kv13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajas502 Posted July 30, 2016 Share Posted July 30, 2016 Můžeš mít některý z konců orezlý-proto ta netěsnost. Ta objímka je stejná jako u výfuku, aspoň principově Citovat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kv13 Posted July 31, 2016 Author Share Posted July 31, 2016 dá se ta spona koupit i jinde než v peugeotu,jaký má průměr? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
celda1970 Posted July 31, 2016 Share Posted July 31, 2016 Pouze u Peugeotu.....s kodem...1628 3J Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kv13 Posted July 31, 2016 Author Share Posted July 31, 2016 (edited) A je to ta šroubovací nebo ta na kterou musím mít ty specialní kleště. Už jsem si to našel,vyřešeno. Edited July 31, 2016 by kv13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.