jaroul21 Odesláno 5. červenec 2016 Sdílet Odesláno 5. červenec 2016 Dnes po natankování asi 20l nafty se objevilo na displeji "risk of particle filter blocking". Za 24hod. mám jet na dovolenou a u známého mechanika (2 dny st. svátky) ukazovala diagnostika FAP filtr na 40% a poslední regenerace FAPu před 150km. Je možné, že by byla prázdná nádržka na na aditivum? Auto vlastním od r. 2009 - tehdy najeto 134000km Peugeot 307 1,6HDI r.v. 2005 najeto 215000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 5. červenec 2016 Sdílet Odesláno 5. červenec 2016 Chtělo by to načíst, nebo podívat se na množství aditiva. Je taky možné, že ho dolili, ale nezapsali to do počítače - počítač určuje zbývající množství tak, že odečítá vstříknutou dávku od plného (nastaveného) stavu. V každém případě nechej zkontrolovat a dolít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaroul21 Odesláno 6. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 6. červenec 2016 Díky. Ale 2000km s tím asi nenajezdím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 6. červenec 2016 Sdílet Odesláno 6. červenec 2016 Já myslím že to nebude o aditivu ale o Fapu.....už to má za sebou...je ucpanej....regenerace před 150km značí že je KO. Kdybys neměl aditivum.....napíše ti to příliš nízká hladina aditiva... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaroul21 Odesláno 6. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 6. červenec 2016 Díky, ale diagnostika ukázala, že je FAP na 40% OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaroul21 Odesláno 6. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 6. červenec 2016 A chyba nastala hned po natankování, z čehož by mohlo vyplynout, že si nepobral aditivum. Normálně by měl ukázat za jízdy, když neproběhla (proběhla) regenerace FAPu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 6. červenec 2016 Sdílet Odesláno 6. červenec 2016 Problém by mohl být ve snímači uzávěru nádrže. Při otevření nádrže, natankování a uzavření nádrže má na základě signálu ze snímače dojít k přidání určitého množství aditiva. Pokud k tomu nedojde, tak to nahlásí závadu. Chce to udělat pořádně diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajo99 Odesláno 6. červenec 2016 Sdílet Odesláno 6. červenec 2016 (upraveno) Dobrý deň mne toto ukazuje na mojom P307 2.0hdi RHR a bezchybne vsetko funguje, s tiez som tam mal poslesna regenracia nejako pred 150km Upraveno 6. červenec 2016 uživatelem pajo99 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.