Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Na otoceni klicku nezatocil starter


filoyof012000

Recommended Posts

Ahoj

Ted semi stalo a ponekud me vydesilo to, ze jsme nekam dojel (cca 100km, v sobotu, celkem ve vedru), zastavil, chcipnul, po chvili jsem potrebovla popojet (zajet do dvora) a na otoceni klicku se ozvalo jen cvaknuti a start5er nezatocil. To se zopakovalo trikrat (i kdyz jsem mezitim klicky uplne vyndal), nechal jsem mezitim auto trochu popojet zpatky z kopecka a pak to normalne nastartovalo. Od ty doby to zase startuje. 

Ta situace, kdy auto nestartuje a jsme nekde daleko se mi nelibi... nejake tipy, co zkontrolovat a pripadne poresit, aby se to pokud mozno neopakovalo?

Diky

 

Honza

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Loni jsem měl v létě přesně stejný problém. Na 90% jsou to ojeté uhlíky nebo komutátor ve startéru. Bude se to zhoršovat, až jednou nenastartuješ vůbec (kromě posunu auta se zařazenou rychlostí pomůže i poklepání na startér velkým klíčem). Já to řešil koupí nového startéru (nebylo to zas tak drahé).

Tady je o tom celé téma:

http://www.peugeot-club.com/?app=forums&module=forums&controller=topic&id=91393

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tento problém som riešil teraz aj ja. Za studena to štartovalo bez problémov, keď bol motor (a teda aj štartér) zohriaty, bolo počuť len cvakanie štartéra. Podľa servisáka buď zrepasovať štartér za cca. 120€, alebo nový za 160€. Tak išiel nový...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak.. jsem byl s autem v servise... moc me nepotesili. Ke starteru pravili, ze na nej tece olej z klapky sani (na to se jeste musim dukladne podivat, protoze mi moc neni jasny, odkud presne, jedina klapka sani je vpodstate nahore na motoru, kde se smesuje vzduch, co jde pres IC se vzduchem, ktery naopak jde pres predehrev) a proto starter zlobi. 

Jestli je v sani opravdu tolik oleje, tak to asi je problem... jinak se starter zatim chova tak, ze neskace pri horku po delsi jizde, kdyz se to cely ohreje. Kdyz to vychladne, tak zase startuje.. ale to je bezpochyby docasne...

Honza

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sem odpoledne odpojil hadici z IC co vede do ty klapky sani pred hlavou. Jako, trochu oleje v tom je, ale podle me teda minimalne. Priruba tyhle hadice je kolem napojeni pod sponou sucha, ta spodni hadice, co vede z predehrevu je pohmatem tkay sucha, od oleje je to spodni ovladani klapky, horni je suchy. Ten olej se tam podle me spis dostava nekudy jinudy a je na to nahazenej zespoda. Ale videt tam neni ani trochu a ruku tam skoro nestrcim. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 11 měsíců později...

Mám jiný motor, takže Ti v tom neporadím. Tuším, že někdo psal, že u 2.2HDI je k tomu dost špatný přístup. Ještě to můžeš zkusit najít podle toho cvakání a nebo to zkus nastartovat ráno (ochlazení taky někdy pomůže).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...