filoyof012000 Odesláno 27. červen 2016 Sdílet Odesláno 27. červen 2016 Ahoj Ted semi stalo a ponekud me vydesilo to, ze jsme nekam dojel (cca 100km, v sobotu, celkem ve vedru), zastavil, chcipnul, po chvili jsem potrebovla popojet (zajet do dvora) a na otoceni klicku se ozvalo jen cvaknuti a start5er nezatocil. To se zopakovalo trikrat (i kdyz jsem mezitim klicky uplne vyndal), nechal jsem mezitim auto trochu popojet zpatky z kopecka a pak to normalne nastartovalo. Od ty doby to zase startuje. Ta situace, kdy auto nestartuje a jsme nekde daleko se mi nelibi... nejake tipy, co zkontrolovat a pripadne poresit, aby se to pokud mozno neopakovalo? Diky Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 27. červen 2016 Sdílet Odesláno 27. červen 2016 Repas štartéra,kontrola kontaktov batérie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 27. červen 2016 Sdílet Odesláno 27. červen 2016 Tak podle tvého jak to popisuješ, to vidím na startér a to elektromagnetickou kotvu nebo uhlíky. Mohl by být načnutý i kabel oko na starteru, ale spíše starter. Zkontrolovat přívod do starteru, Pak už vyndat a buď výměna uhlíků nebo repas podle stavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 27. červen 2016 Sdílet Odesláno 27. červen 2016 Loni jsem měl v létě přesně stejný problém. Na 90% jsou to ojeté uhlíky nebo komutátor ve startéru. Bude se to zhoršovat, až jednou nenastartuješ vůbec (kromě posunu auta se zařazenou rychlostí pomůže i poklepání na startér velkým klíčem). Já to řešil koupí nového startéru (nebylo to zas tak drahé). Tady je o tom celé téma: http://www.peugeot-club.com/?app=forums&module=forums&controller=topic&id=91393 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filoyof012000 Odesláno 27. červen 2016 Autor Sdílet Odesláno 27. červen 2016 OKi, dik... v patek davam do servisu kvuli vrzani nekde vpredu a asi necham rovnou vymenit na zadni naprave silentbloky a tlumice, protoze to boucha... tak tohle prijde taky zkontrolovat... Holt v tom servise zas necham 10k... Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filoyof012000 Odesláno 27. červen 2016 Autor Sdílet Odesláno 27. červen 2016 BTW, jsem si rikal, udelam pripravu a podivam se, jak do toho starteru pripadne klepnout... tak v tomhle aute nijak... zhruba tusim, kde by mohl byt, ale pristupny neni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 27. červen 2016 Sdílet Odesláno 27. červen 2016 to si neumiš už vůbec představit co je to vyndat starter na 807 3.0 V6 , to byl teprve porod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpetrix Odesláno 27. červen 2016 Sdílet Odesláno 27. červen 2016 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
biondi Odesláno 28. červen 2016 Sdílet Odesláno 28. červen 2016 Spínač na cievke štartéra bude mať spálené kontakty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 28. červen 2016 Sdílet Odesláno 28. červen 2016 Spis to vidim na uvolneny kousek magnetu co se zakousl do rotoru. Rozebrat vycistit a cajk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zodiak Odesláno 28. červen 2016 Sdílet Odesláno 28. červen 2016 To bych netipoval, mě se stalo přesně to, utrhl se magnet, ale před koncem startér točil, ovšem pomalu, jako by byla vybitá baterie. Pak po chcípnutí ani necvakal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paloSA Odesláno 29. červen 2016 Sdílet Odesláno 29. červen 2016 Tento problém som riešil teraz aj ja. Za studena to štartovalo bez problémov, keď bol motor (a teda aj štartér) zohriaty, bolo počuť len cvakanie štartéra. Podľa servisáka buď zrepasovať štartér za cca. 120€, alebo nový za 160€. Tak išiel nový... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filoyof012000 Odesláno 4. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 Tak.. jsem byl s autem v servise... moc me nepotesili. Ke starteru pravili, ze na nej tece olej z klapky sani (na to se jeste musim dukladne podivat, protoze mi moc neni jasny, odkud presne, jedina klapka sani je vpodstate nahore na motoru, kde se smesuje vzduch, co jde pres IC se vzduchem, ktery naopak jde pres predehrev) a proto starter zlobi. Jestli je v sani opravdu tolik oleje, tak to asi je problem... jinak se starter zatim chova tak, ze neskace pri horku po delsi jizde, kdyz se to cely ohreje. Kdyz to vychladne, tak zase startuje.. ale to je bezpochyby docasne... Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 4. červenec 2016 Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 Tak jak píšeš, jediné místo je nad sáním plast - hliník co vede k hlavě. Jinak se tam olej dostane dorbnou netěsností, ale to by vliv mít zas až tak nemělo...Viděl bych to na nějaký kabel nebo samotný starter. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filoyof012000 Odesláno 4. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 Sem odpoledne odpojil hadici z IC co vede do ty klapky sani pred hlavou. Jako, trochu oleje v tom je, ale podle me teda minimalne. Priruba tyhle hadice je kolem napojeni pod sponou sucha, ta spodni hadice, co vede z predehrevu je pohmatem tkay sucha, od oleje je to spodni ovladani klapky, horni je suchy. Ten olej se tam podle me spis dostava nekudy jinudy a je na to nahazenej zespoda. Ale videt tam neni ani trochu a ruku tam skoro nestrcim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 4. červenec 2016 Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 Mě to vzlínalo kolem nálevky oleje a jedné hadice. Jinak do sání jde trošičku oleje pořád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarmyl Odesláno 20. červen 2017 Sdílet Odesláno 20. červen 2017 (upraveno) Zdar pežoťáci, stejnej problém- cvakne, nezatočí. Kde je ten startér u 807 2,2HDI? zeshora, nebo zespoda? Vyndám ho s autem na heveru, nebo mám shánět odtah? Dík za rychlou pomoc Upraveno 20. červen 2017 uživatelem jarmyl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 20. červen 2017 Sdílet Odesláno 20. červen 2017 Zkus to poklepání nebo zahýbání s autem při zařazené rychlosti. Třeba nebude odtah potřeba a dojedeš sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarmyl Odesláno 20. červen 2017 Sdílet Odesláno 20. červen 2017 Zahýbat jsem zkoušel , bez úspěchu . Poklepat bych rád, ale pořád nevim kde přesně je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 20. červen 2017 Sdílet Odesláno 20. červen 2017 Mám jiný motor, takže Ti v tom neporadím. Tuším, že někdo psal, že u 2.2HDI je k tomu dost špatný přístup. Ještě to můžeš zkusit najít podle toho cvakání a nebo to zkus nastartovat ráno (ochlazení taky někdy pomůže). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.