Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Na otoceni klicku nezatocil starter


filoyof012000

Recommended Posts

Nejspíš bude v háji cívka nebo přívod proudu . U 2.2 HDI jde starter ven jednoduše , ani nemusíš na hever . Stačí vyndat pylák i s obalem , odpojit váhu vzduchu a vyndat filtrbox , odpojit hadice od turba a vyndat je , aby nepřekážely a odpojit přívodní kabely ke starteru (předtím si odpoj baterku) a čidlo hladiny oleje pod startérem , abys ho neulomil , až budeš starter dávat ven . Pak už drží jenom na 3 šroubech ze strany převodovky na imbus 8mm . povol ty dva vrchní a u toho spodního musíš jednou rukou přidržovat starter a druhou točit šroubem (ten tam zůstane , protože nejde vyndat kvůli spojkovýmu válečku) . Hlavně dej pozor , ať nestratíš vodící pouzdro na prostředním šroubu .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na 2.2 HDi je shora, kdyz koukas do motoru, tak zhruba pod klapkama sani, co ridi jestli vzduch do motoru jde z IC nebo neopak z predehrivace. Z tech klapek casto trochu kape olej, az zaspini starter tak, ze nechce startovat. Pristup k tomu je asi spatnej, jak to vyndat nevim, me to delal servis. U me to studeny zatocilo, tak do servisu jsem dojel sam. 

 

Honza

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...