Radek205 Odesláno 23. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2005 Zdravím příznivce Peugeot!Potřeboval bych tech. radu! Vlastním Peugeot 205 1,1i, motor TU1M - 44kW.Mám problém,že při teplém motoru(ve fázi zahřívání cca 70stupňů) mě cuká až škupe motor a na volnoběh zhasne a nelze nastartovat cca. 30s.Vyměnil jsem svíčky,zapal. kab.,víčko a palec,krokový motorek,čidlo teploty vody a nechal jsem změřit tlak paliva!Nevím co už dál,budu rád za jakoukoliv radu!díky Radek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino81 Odesláno 11. leden 2006 Sdílet Odesláno 11. leden 2006 Tipujem, zeto este moze byt zapalovacia cievka, alebo zapalovaci modul. Ked to po tych 30s znovu nastartujes, ide to normalne, alebo to zhasina? Ak to stale zhasina pri teplom motore, tak tipujem ten modul. Vid: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chuck11 Odesláno 11. leden 2006 Sdílet Odesláno 11. leden 2006 Takovy problem se tu už myslim řešil zkus vyhledavač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milda Odesláno 11. leden 2006 Sdílet Odesláno 11. leden 2006 Něco podobného mi to dělalo na stejném motoru v P309. Taky měřili kde co, i tlaky benzinu jsou prý OK a nakonec to byl zasraný palivový filtr. Zkus od něj odpojit hadičky a uvidíš, jestli ti z toho vyteče nějaký sajrajt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedros123 Odesláno 11. leden 2006 Sdílet Odesláno 11. leden 2006 souhlas z durinem,taky sem to s nim resil ten samej problem (zapalovaci modul) cca 1500,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hadra Odesláno 11. leden 2006 Sdílet Odesláno 11. leden 2006 Původně zaslal: milda Něco podobného mi to dělalo na stejném motoru v P309. Taky měřili kde co, i tlaky benzinu jsou prý OK a nakonec to byl zasraný palivový filtr. Zkus od něj odpojit hadičky a uvidíš, jestli ti z toho vyteče nějaký sajrajt. kde ten palivovej filtr najdu. je na hadici u motoru, nebo je jinde...? Díky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milda Odesláno 12. leden 2006 Sdílet Odesláno 12. leden 2006 na přívodní hadici od benzínu, někde u motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chuck11 Odesláno 12. leden 2006 Sdílet Odesláno 12. leden 2006 Původně zaslal: Hadra Původně zaslal: milda Něco podobného mi to dělalo na stejném motoru v P309. Taky měřili kde co, i tlaky benzinu jsou prý OK a nakonec to byl zasraný palivový filtr. Zkus od něj odpojit hadičky a uvidíš, jestli ti z toho vyteče nějaký sajrajt. kde ten palivovej filtr najdu. je na hadici u motoru, nebo je jinde...? Díky.. Nevím jak je to u tebe ale ja ho mám ze spodu auta u palivové nádrže(Myslím že všechny benziňáky to mají u nádrže,a dieslaky to mají v motorové části:myslim) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino81 Odesláno 12. leden 2006 Sdílet Odesláno 12. leden 2006 Původně zaslal: chuck11 Původně zaslal: Hadra Původně zaslal: milda Něco podobného mi to dělalo na stejném motoru v P309. Taky měřili kde co, i tlaky benzinu jsou prý OK a nakonec to byl zasraný palivový filtr. Zkus od něj odpojit hadičky a uvidíš, jestli ti z toho vyteče nějaký sajrajt. kde ten palivovej filtr najdu. je na hadici u motoru, nebo je jinde...? Díky.. Nevím jak je to u tebe ale ja ho mám ze spodu auta u palivové nádrže(Myslím že všechny benziňáky to mají u nádrže,a dieslaky to mají v motorové části:myslim) No, ja ho napriklad mam v motorovej casti, mam 309 benzin 1,4, co je s 205 velmi podobne auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chuck11 Odesláno 12. leden 2006 Sdílet Odesláno 12. leden 2006 Původně zaslal: durino81 Původně zaslal: chuck11 Původně zaslal: Hadra Původně zaslal: milda Něco podobného mi to dělalo na stejném motoru v P309. Taky měřili kde co, i tlaky benzinu jsou prý OK a nakonec to byl zasraný palivový filtr. Zkus od něj odpojit hadičky a uvidíš, jestli ti z toho vyteče nějaký sajrajt. kde ten palivovej filtr najdu. je na hadici u motoru, nebo je jinde...? Díky.. Nevím jak je to u tebe ale ja ho mám ze spodu auta u palivové nádrže(Myslím že všechny benziňáky to mají u nádrže,a dieslaky to mají v motorové části:myslim) No, ja ho napriklad mam v motorovej casti, mam 309 benzin 1,4, co je s 205 velmi podobne auto. Proto jsem ta měl to auta mladší 10 let to už mají :myslimzespod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oni Odesláno 12. leden 2006 Sdílet Odesláno 12. leden 2006 no kdyz se tady bavite o cukani motoru!mam 306 1.4 a uz parkrat se my stalo,ze pri nastartovani motor divne sel,jakoby na tri valce mozna min,ale drzi se tesne pred chcipnutim,vzdy je ale z vyfuku strasne citit benzin!po druhem nastartovanim a poradnem proslapnuti plynu je vse ok!!pokazde to bylo kdyz je v nadrzi hodne malo benzinu!!jezdim rok a stalo se mi to teda jen 3x!a je jedno jestli je motor studenej nebo teplej!!!diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino81 Odesláno 12. leden 2006 Sdílet Odesláno 12. leden 2006 Původně zaslal: oni no kdyz se tady bavite o cukani motoru!mam 306 1.4 a uz parkrat se my stalo,ze pri nastartovani motor divne sel,jakoby na tri valce mozna min,ale drzi se tesne pred chcipnutim,vzdy je ale z vyfuku strasne citit benzin!po druhem nastartovanim a poradnem proslapnuti plynu je vse ok!!pokazde to bylo kdyz je v nadrzi hodne malo benzinu!!jezdim rok a stalo se mi to teda jen 3x!a je jedno jestli je motor studenej nebo teplej!!!diky Ked je malo benzinu, tak je asi slaby tlak paliva do motora bezprostredne po startovani, lebo cerpadlo nestiha az tak rychlo natlakovat a az po preslapnuti plynu (alebo po nejakom case) sa tlak ustali. Alebo mas zaneseny palivovy filter. Pripadne zaseknuty ovladac skrtiacej klapky (\"krokovy motor\"), ale to asi nie. To len tak tipujem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oni Odesláno 15. leden 2006 Sdílet Odesláno 15. leden 2006 no jeste jsem nad tim premjslel a napadlo me,ze to bylo vzycky potom co autou stalo na vetsim svahu,tudiz benzin byl urcite prelitej na urcite strane!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TITANa Odesláno 16. leden 2006 Sdílet Odesláno 16. leden 2006 hm moze to robit lamda sonda skus si ju dat premerat ako pracuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oni Odesláno 16. leden 2006 Sdílet Odesláno 16. leden 2006 to merej v kazdym autoservise??kdyz to bude palka jako svin!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TITANa Odesláno 18. leden 2006 Sdílet Odesláno 18. leden 2006 odmera ti to hocikto kto ma multimeter cize aj sused v dome Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.