jmartini Odesláno 23. červen 2016 Sdílet Odesláno 23. červen 2016 (upraveno) Ahoj, chel by som sa opytat, ake su mezne hodnoty pre FAP filter tak, aby fungoval spravne. Mam namerane nasledovne hodnoty ( den po manualnej regeneracii ) : otacky motoru : 803 ot/min naplneni filtru pevnych castic : 2% teplota za katalyzatorem < 100% mnozstvi aditiva ve filtru pevnych castic FAP : 107 g objem zbytku aditiva v nadrzce : 1807 ml diferencialni tlak vyfukovych plynu : 4 mbar teplota nasavaneho vzduch v prutokomeru : 32°C teplota nasavaneho vzduchu v sacim potrubi (rozvadeci sani ) : 30°C objemove mnozstvi vzduchu : 24l/hod prumerna vzdalenost mezi regeneraci u poslednych 5 cyklu : 262 km Uvedene udaju su merane na volnobehu. Auto ma nieco malo po 200tis km - motor je to 1.6HDI ( 80kw ). Je mi jasne, ze filter uz bude mat nejake ucpanie cerinom z aditiva, ale su uvedene parametre uz hranicne ? Na display mam hlasku Risk of particle filter clogging, kazdopadne auto je po vykonnostnej strane v pohode. Jedinnu zavadu, ktoru mam diagnostikovanu je chybna zhaviaca sviecka, ale to predpokladam, ze toto nemoze byt nasledok uvedenej hlasky. PS. Nemate niekto hodnoty pre uvedeny motor, co sa tyka fungovania FAP filtru, kde by bolo viditelne, za akych podmienok sa aktivuje "Risk of particle filter clogging Upraveno 23. červen 2016 uživatelem jmartini Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 24. červen 2016 Sdílet Odesláno 24. červen 2016 FAP to ma za sebou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jmartini Odesláno 1. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 1. červenec 2016 (upraveno) Ahoj Straki, diky za odpoved. Ako sa to da poznat podla uvedenych parametrov, ze FAP to uz ma za sebou ? Je to hodnota diferencialniho tlaku, alebo hodnotou mnoztva aditiva cerinu v FAP-u ? Diky moc Upraveno 1. červenec 2016 uživatelem jmartini Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raplik Odesláno 5. červenec 2016 Sdílet Odesláno 5. červenec 2016 Pozna sa to podla tej priemernej vzdialenosti medzi regeneraciami. 262km je hodnota, kedy regeneruje uz dost casto. Vo filtri sa pri kazdom vypalovani uklada cerin z aditiva a tym ze je ho tam stale viac, tak sa rychlejsie upchava sadzami a dochadza k castejsej regeneracii. Pri regeneracii sa vypalia len sadze, nie cerin a to je ten problem. Riesil som to iste a pred vymenou filtra som sa rozhodol, ze ho radsej skusim vyplachnut. Mal som podobne hodnoty z diagnostiky. Zaplnenie filtra aditivom 93g a priemerny cyklus medzi regeneraciami 200km. Pri vyplachovani vysiel aj cerin aj ked urcite nie cely. Je to taky akoby jemny piesok tehlovej farby, ale pomohlo to. Po preplachu mam prejdene cca 20000km a hodnoty prejdenej vzdialenosti medzi regeneraciami sa drzia na cca 400km prevazne mestskej premavky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doner Odesláno 7. leden 2018 Sdílet Odesláno 7. leden 2018 Ahojte potreboval by som poradiť, každých cca 250km sa mi spúšťa regenerácia DPF. Toto sú hodnoty ktoré som vypísal z diagnostiky: otacky motoru : 803 ot/min naplneni filtru pevnych castic : 47% mnozstvi aditiva ve filtru pevnych castic FAP : 0 g objem zbytku aditiva v nadrzce : 0 ml diferencialni tlak vyfukovych plynu : 0 mbar diferencialny tlak pri 3300 ot/min stúpne na 20g V jednom súkromnom servise mi pred rokom prepláchli DPF a doliali aditívom asi do 1/2 nádobky. Podľa mňa nič nenastavovali preto asi také hodnoty aditíva. Dokonca som zistil že mi pri čistení prevrtali dieru do filtra. Čo musím urobiť aby sa filter tak často neregeneroval. Po 150 km už ukazuje 50% zaplnenosť. Neviem z čoho to PC vyráta keď diferenciálny tlak njeje vysoký. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 7. leden 2018 Sdílet Odesláno 7. leden 2018 "Dokonca som zistil že mi pri čistení prevrtali dieru do filtra." To je spravny pristup. Takhle se cisti FAP ferinko2 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 7. leden 2018 Sdílet Odesláno 7. leden 2018 Zajímavá finta, nejspíš díra proto, aby oddálila to, že je filtr KO a rozdíl tlaků byl nižší co nejdéle po vyčištění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemox Odesláno 7. leden 2018 Sdílet Odesláno 7. leden 2018 chápu dobře že ty sračky za tisíce jménem aditivum dělají víc bordelu ve FAPu než saze samotné ? a teoretická otázka mam prázdnou nádržku na aditivum spustí se mi regen.? pokud ano co se ve filtru stane ? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 7. leden 2018 Sdílet Odesláno 7. leden 2018 Stane se to, ze se ti ten FAP rychle ucpe a nejspise praskne ta karbidova vlozka uvnitr. pokud uz ted nemas cernou koncovku vyfuku, tak po urcite dobe budes mit. Tohle presne se stalo na aute co jsem vykoupil z firmy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemox Odesláno 7. leden 2018 Sdílet Odesláno 7. leden 2018 jen teoretizuju protože mám fap na C4 v podobném stavu regenerace co 280km prumer a píše mi risk of particle fitler blocking ale půl roku z5 zlobilo čidlo filtru ted chyby neháže.. tak nevím zda to má za sebou nebo ne.. :/ přeci jen nový filtr není nejlevnější :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doner Odesláno 7. leden 2018 Sdílet Odesláno 7. leden 2018 Zatiaľ sa nikto nevyjadril či po tzv čistení filtru treba cez diagnostiku nastaviť že bol vymenený filter aby sa cyklus regenerácie zmenil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 7. leden 2018 Sdílet Odesláno 7. leden 2018 Ked nebol menený tak sa nič nenastavuje.........cyklus regenerácie si riadi RJ podľa prevádzkových podmienok vozidla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doner Odesláno 7. leden 2018 Sdílet Odesláno 7. leden 2018 Neviem zistiť prečo tak často regeneruje keď diferenciálny tlak nieje vysoký. Myslel som že zaplnenosť vypočítava z vysokej hodnoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 7. leden 2018 Sdílet Odesláno 7. leden 2018 Po vymene filtru se dela reset pres DIAG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 7. leden 2018 Sdílet Odesláno 7. leden 2018 Diferencialny tlak to je tá posledná hodnota ktorú berie RJ do úvahy......je to poistka,že regenerácie boli nedokončené a filter sa nevyčistil a zaplnený je sadzami. Ako som písal...regenerácie riadi RJ podľa prevádzkových podmienok vozidla. Áno po výmene filtra sa robí reset cez diag...v podstate sa nunuluje množstvo cerínu vo filtre...a RJ nastaví nový km priebeh na ďalšiu výmenu. On má filter prevŕtaný.....ten reset môže a nemusí urobiť,je mu to naprd taká info pre RJ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doner Odesláno 7. leden 2018 Sdílet Odesláno 7. leden 2018 Čo by som mal urobiť aby tie regenerácie neboli tak časté. Po regenerácii mi diagnostika vypíše zaplnenost 2% a po 150km už 50%. Pripomínam že aj aditívum vyhodnocuje 0ml hoci ho je 1/2 nadržky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 7. leden 2018 Sdílet Odesláno 7. leden 2018 Musis zvetsit diru ! vozzyn ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doner Odesláno 7. leden 2018 Sdílet Odesláno 7. leden 2018 Nemyslím že to pomôže v servise kde mi auto teraz servisovali mi povedali že sú tam 3. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doner Odesláno 3. únor 2018 Sdílet Odesláno 3. únor 2018 Žiaden nápad ako predĺžiť čas medzi regeneraciami? Môžem skúsiť reset ako po výmene? Mám nabehaných 140t km a auto mám od začiatku. Nemôže RJ jednoducho na základe ubehnutých km spúštať často regeneráciu? Keď to DPF je prevratné a tlaky sú nízke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 3. únor 2018 Sdílet Odesláno 3. únor 2018 Základ je alespoň napsat motor a auto. Pokud má FAP zaplněnost 50% , kolik má po regeneraci? Jízdní profil auta? Proč si to nechával čistit? Díra pomáhá u koncernu, už jsem to párkrát viděl. Jak tankuješ? z prázdné do plna? Objem aditiva 0ml? Kolik to čištění stálo, nevyplatilo by se ti dát tam nový? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.